Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_sabine schreef:Maar Len weet toch dat je zo gek van hem bent..
Waarom heeft ze niets gezegd? En waar is die heen?
Of zijn dat weer 300 verschillende verhalen die daarover rondgaan?
palousa_boy schreef:musketier, tja kijk, je kan geen paard houden omdat er maar 2 of 3 mensen op hem willen rijden, voor de wagen deed hij het ook steeds slechter dus is dat ook niet leuk meer, dan is het soms beter om zo'n paard gewoon te verkopen..
tentenkamp ga ik morgen ff kijken of er wat aan is deze week..
DJoysDesignz schreef:palousa_boy schreef:musketier, tja kijk, je kan geen paard houden omdat er maar 2 of 3 mensen op hem willen rijden, voor de wagen deed hij het ook steeds slechter dus is dat ook niet leuk meer, dan is het soms beter om zo'n paard gewoon te verkopen..
Ja het is ook beter voor hem, dat heb ik altijd al geroepen.... maar dan kan het nog wel rot zijn of niet soms!
palousa_boy schreef:musketier, tja kijk, je kan geen paard houden omdat er maar 2 of 3 mensen op hem willen rijden, voor de wagen deed hij het ook steeds slechter dus is dat ook niet leuk meer, dan is het soms beter om zo'n paard gewoon te verkopen..
Stef_Winston schreef:Ligt eraan waar die uiteindelijk heengaat natuurlijk, komt ie bij iemand waar die lekker in een weiland kan staan enzo is het wel leuk natuurlijk
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ligt eraan waar die uiteindelijk heengaat natuurlijk, komt ie bij iemand waar die lekker in een weiland kan staan enzo is het wel leuk natuurlijk
Ja en dat is nu niet het geval natuurlijk, vind het jammer dat ik hem niet kan betalen, dan huurde ik ergens weilandje en nam ik hem
Stef_Winston schreef:Ja idd! Vin het echt stinkmodder voor jeHebben er het al vaker over gehad dat het wel beter was als die wegging, maar nu het zo is is het toch wel even balen enzo...
mss kan je handelaar bellen of die door zou kunnen geven waar die heen gaat? Kan je mss nog een keer gaan kijken!
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ja idd! Vin het echt stinkmodder voor jeHebben er het al vaker over gehad dat het wel beter was als die wegging, maar nu het zo is is het toch wel even balen enzo...
mss kan je handelaar bellen of die door zou kunnen geven waar die heen gaat? Kan je mss nog een keer gaan kijken!
Ja idd... ik heb Amanda ook ingelicht, haar oude vriendje is natuurlijk ook weg!
DJoysDesignz schreef:Steef ik heb je pm gestuurd
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Steef ik heb je pm gestuurd
Ik zag hetGa beginnen!
Stef_Winston schreef:edit vorige bericht
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:edit vorige bericht
heb ik misschien ergens nog wel... maar doe maar met foto's
Stef_Winston schreef:Ik ga proberen, maar denk dat het liedje te kort is, nouja ik kijk wel