Zucht.... waar te beginnen... emotionele waterval vanmorgen...
Dit was mijn eerste reactie toen ik vanmorgen bij Ini in t boek keek. Want wat stond er: Classic met slof... Euh watte? Dit meen je niet!
Mevrouw stond al in haar box, dus ik ben haar maar eens lekker met de borstels te lijf gegaan. Even fijn poetsen! Op een gegeven moment gaf ze aan dat ze jeuk had aan haar buik, dus ik daar met borstel aan de gang, begint ze de muur ineens af te likken. Sterker nog, ik moest beloond voor zo lekker te poetsen vond ze. Ze begon mij al met de bovenlip te masseren. Schijnbaar poets ik erg fijn!
Zadelen was even verwarrend ivm extra riem aan t zadel, van t ene zweetblad naar de andere. Blijkbaar moest die onder de buik door, dus dat gedaan. Hoofdstel o, slofje eraan en op naar bak. En daar bleek al snel dat we best een leuke combi vormen. Ze liep erg fijn! Ik had eerst wel even zoiets van: wat gaat dit worden. Maar dat liet ik snel los, want ze liep erg lekker. Kon haar echt alle kanten op buigen, hoefde mijn been maar iets te verleggen of ze ging al wijken, kleine hulp was genoeg om haar voorwaarts te krijgen, ja super fijn! Galopje misschien iets te fijn, want ze gaf even een joligheidsbokje. Oepsie, kan gebeuren... Maar verder echt super gereden!
Na de les bleek dat Classic lekker mocht afgezadeld en onder de douche. Nou dat laat ik mij dus geen 2 keer zeggen. De amazone van Ottoline mocht overstappen op Nini, dus werd mij gevraagd om "Otto" ook even te douchen. Nou, best hoor! 1 of 2 paarden afspoelen, what's the difference?
*mist een druipnatte smiley* Ja, dat je er een beetje extra nat van wordt. Maar op zo'n dag als deze is dat heulemaal niet erg!!!
Na het douchen van beide dames mochten ze ook allebei naar de wei. Dus ik maar even hulptroepen ingeschakeld. Want 2 dieren achter elkaar douchen, ok. Maar naar de wei wordt ander verhaal. Dus samen met iemand de dames weggebracht. En wat denk je dat ze doen?
Juistem, lekker zanderige plek uitkiezen en heerlijk uitgebreid rollebollen. En omdat ze nog niet droog waren, gaf dat fijne effecten. NOu ben ik gelukkig niet degene die morgen poetst, en de dames genoten wel. Dus Prima!
*knip*
Laatst bijgewerkt door LindyH op 06-06-16 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek stukje verwijderd.