Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je moet die Spetter eens op gaan voeden, hij stookt de hele boel op! spettertjuh schreef:oh oke .... die douche maakt een hoop goed.....die had hij wel verdiend.....
de meeste paardjes vonden de takjes heerlijk hoor Marieke dus....gooi die afgeknipte boomgaard maar neer op stal.....ik neem morgen ook wat kleine takjes mee voor de chinchilla's, die zijn daar ook verzot op .....
Jetta schreef:Ja hoor, de knijnen van Zaar kunnen ook wel wat takken gebruiken!
Kaar, ik kon ze bijna niet houden!Je moet die Spetter eens op gaan voeden, hij stookt de hele boel op!
djinnie schreef:@Madelon: ik heb gewoon de basisverzekering van Ohra. Volgens mij is overigens de basisverzekering wettelijk bepaald... Ik heb even gechecked voor je en bij 5 verschillende zorgverzekeraars is het allemaal hetzelfde. Zowel bij de Ohra als de Unive, als de CZ, als de VGZ enz enz... Vanaf 18 jaar krijg je alleen fysiotherapie en de daarbij behorende therapieen vergoed als je een chronische aandoening hebt en dan krijg je vanaf de 10e behandeling vergoed. Dat heeft dus niets met mijn verzekeraar te maken.
Heb je dus enkel de basisverzekering, dan krijg je dus niet meer de eerste 9 of vanaf de 9e behandeling vergoed. Wel even handig om op te letten...![]()
@Karin: is goed! Kunnen ze lekker om half 12 naar buiten. Heb vandaag met binnenhalen zowel Blando als Moskai gepakt en dat ging erg goed. Hij liep alleen bietje langzaam. Maar meneer heeft zich keurig gedragen.
edit: tegelijkertijd dus...

En dat maakt het juist zo verdacht! Nee, Diddle doet het nooit! Hij is LIEF ! Spetter is de engerd van stal!
Ze zijn allebei ondeugend. Maar lief

djinnie schreef:Nou Aniet, heb het nog even nagekeken met de vergoeding betreffende fysio- en cesartherapie, maar krijg dus niets... Alleen als het chronisch is krijg ik vanaf de 10e behandeling vergoed... En aangezien het dat niet is, krijg ik zoiezo niets vergoed... Balen zeg
arme moonlight, hmm ... ik ben ideeloos 
Vermoed dat de verzekering niet vergoed Kaar, maar het is tenslotte ook mijn eigen keuze (uh, keuze van de rotmugjes) om die deken op te doen. Komt vast goed.
Morgen eens even voelen bij Divoza naar de stofjes en materialen. Misschien dat dat de keuze makkelijker maakt.
Kreeg hem zelfs stukjes aan het wijken
De andere lessen zagen er ook netjes uit!!
Aan alles zit een positief kantje, toch?
Binar schreef:Tamaar, je moet je idd bijverzekeren. Ik ben DSW top verzekerd en heb pas fysio gehad voor pijn in rug en dat is gewoon vergoed!!
Heerlijk gelest met Ko, hij ging weer errug lekkerKreeg hem zelfs stukjes aan het wijken
De andere lessen zagen er ook netjes uit!!
En, ik heb een errug leuk nieuwtje: ik heb a.s. donderdag een sollicitatiegesprek waarvan ik eigenlijk al weet dat ik ben aangenomen![]()
![]()
Marieke_ schreef:Reetveter?