Zag er wel leuk uit Zondag, Evita stond hooi te eten in dr box en Warenko stond heel tevreden in de uitloop te eten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat heeft ze grote oren he
ze mag ook wel wat aankomen
)

Grrrrr.... Ik wil een winterslaap houden!
wat doe je dan zo vroeg uit je bedje als je vakantie hebt............Veel plezier met je nieuwe baby ratjes.....en ehhhh er lopen ook genoeg ratjes en muizen op stal hoor.

ga vandaag doxje denk weer rijden wil naar buiten maar niet alleen wie wil mee ?? ik zie het wel
spettertjuh schreef:Veel plezier met je nieuwe baby ratjes.....en ehhhh er lopen ook genoeg ratjes en muizen op stal hoor.
jarno schreef:ja erg he pfff dat word erg vroeg uit de veren en das niet goed voor me
gr
bachdruppels lenen???
Binar schreef:jarno schreef:ja erg he pfff dat word erg vroeg uit de veren en das niet goed voor me
gr
Heeft ook zijn voordelen om vroeg te rijden, heb je nog lekker wat aan je middag.. en je zenuwen hoeven niet zo lang te wachtenbachdruppels lenen???
werkte bij mij alleen niet
of pilletjes halen bij drogist
Binar schreef:ach en je kunt altijd nog een oor-acupunctuur proberenwerkte bij mij alleen niet
of pilletjes halen bij drogist
Bachdruppels zijn te krijgen bij Kruiderij Minerva, in de hoven, daar bij de C1000 (tegenover de It's) Je kunt ze trouwens ook aan Banaan geven, werkt nl ook bij dieren
Binar schreef:
Tess, ik wil wel naar buiten, maar moet helaas de hele dag werken!!![]()
Ik ga zaterdag Ko kaalscheren, iemand nog zin om vrijwilliger te zijn om me af en toe beetje mee te helpen???
maare zaterdag ben ik jarig
snorry

en ander ruilen hihi