stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:36

pascha7 schreef:
heb je me pm niet gehad Bloos

hahahahahaha Nou, ik ga altijd eerst topics lezen, DAN pas pm. inmiddels heb je er alweer 2 terug Knipoog hihi
Ik ga nu even eten koken enzo... bleh, ook al geen zin in! ahhaa maar moet wel ff, hebben al een paar dagen ongezond gegeten! Dus.. aardappeltjes, groente en vlees! woei!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 16:45

Dabo schreef:
pascha7 schreef:
heb je me pm niet gehad Bloos

hahahahahaha Nou, ik ga altijd eerst topics lezen, DAN pas pm. inmiddels heb je er alweer 2 terug Knipoog hihi
Ik ga nu even eten koken enzo... bleh, ook al geen zin in! ahhaa maar moet wel ff, hebben al een paar dagen ongezond gegeten! Dus.. aardappeltjes, groente en vlees! woei!

je heb er inmiddels ook al weer een paar terug

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:56

hahah ja shir...stom he? Koe
ze zei echt helemaal niks joh.....ook later niet toen ze de stal in kwam lopen,ze keek me met een vreemde blik aan Verward
kijk....als ik nou gezegd had dat het een lelijke knol zou zijn dan zou ik het begrijpen maar ik zei juist hoe leuk ik hem wel niet vond Knipoog

heb de afgelopen dagen goed om mij heen gekeken maar er staan allemaal van die leukerds!!!!! Haha! Tong uitsteken

die grote op de hoek van de 7e straat bijv...of die zwarte met het halve witte hoofd...of..nou ja zoveel!! Clown

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:28

naadje24 schreef:
ze zei echt helemaal niks joh.....ook later niet toen ze de stal in kwam lopen,ze keek me met een vreemde blik aan Verward
kijk....als ik nou gezegd had dat het een lelijke knol zou zijn dan zou ik het begrijpen maar ik zei juist hoe leuk ik hem wel niet vond Knipoog

heb de afgelopen dagen goed om mij heen gekeken maar er staan allemaal van die leukerds!!!!! Haha! Tong uitsteken

die grote op de hoek van de 7e straat bijv...of die zwarte met het halve witte hoofd...of..nou ja zoveel!! Clown

Je bedoelt Vellow en Joep (UB)! Ja, die zijn zeker leuk. En vergeet Gilles, Ilion, Missy, Bella, pascha, Body, Allano, Fury, San en Dancer niet!!!

Ik ken dat meisje nog van mijn vorige stal. Toen was ze heel dik met de eigenaar en hier kent ze natuurlijk bijna niemand. Ik heb ook al eens geprobeerd een praatje met haar te maken, maar dat lukt niet. Dan niet, maakt mij niet uit. Lijkt me alleen niet echt gezellig voor jezelf. Misschien verlegenheid...?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:29

Oh, en ik vergeet Omar helemaal....! Die hoort ook in het rijtje thuis! Bloos

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:32

en orissa bedankt :p wie is er vanav ond op stal?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 17:32

naadje24 schreef:

viel pascha en bodyguard je niet op Tong uitsteken hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 18:04

doei miss tot vanavond en anders tot morgen denk ik Tong uitsteken
ik ga nu naar stal

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:30

Zeg jullie vergeten helemaal ZIRANO die is nu pas echt een knapperd een het worden hoor.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:02

Waar staat Zirano eigenlijk? Welke straat..?

Nou, Mistral heeft lekker met Bella in de paddock gestaan. Ik dacht, daar moet ik maar ff bijblijven, want ik weet niet wat ze doen hoor! Nou, mijn ongerustheid sloeg nergens op want...

Eerst ging ik Missie halen. Hup, die de paddock in. Hij liep om de plas heen naar achter, en ging rechts staan. Toen ging ik Bella halen. Die de paddock in. Zij liep ook om de plas heen naar achter, maar dan naar links, en ging daar staan. Dat was het. Ze hadden totaal GEEN intresse in elkaar! Bella niet in Missie, maar Missie ook niet in Bella! Verward
Nouja, ik ondertussen Raisa in de molen gegooid, me stalletje ff uitgemest, koekje uit de automaat gehaald (honger.. Tong uitsteken ) en ik weer terug naar de paddock, en jawel, ze stonden ff te kroelen, maar voor dat ik een foto kon maken gaf Bella een gil en liep weg. De muts.

Later zocht Missie toch nog wel wat aandacht van Bell, en zo heb ik toch nog 2 foto's gemaakt. Niks spectaculairs, helaas! Ik had gehoopt dat ze ff lekker gingen spelen, of rennen ofzo...
Stelletje dooie dienders waren het!
Afbeelding
Bella steekt even haar neus uit naar Missie..

Afbeelding
Hier steekt Missie even zijn neus uit naar Bella Haha! Toch wel lief he?
Oh, even later stonden ze echt nog heeel even te kriebelen, tot Bella weer een gil gaf, en haar voorbeen optilde. Ik geloof wel dat ze Missie op zijn borst raakte, maar niet hard hoor! Tis meer even laten weten 'en nu ophoepelen' ofzo hahha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:16

Toch lekker voor Missie dat hij even er uit is geweest Ellen, dank je! Foto's zijn wat donker maar wel leuk om te zien dat ze toch wel nieuwsgierig naar elkaar waren.

Tja die meid v Tiësto zoek echt geen contact en loopt er zelfs voor weg, raar is wel dat als we met n stel aan 'onze' tafel zitten ze er elke x bij gaat zitten om vervolgens haar bek niet open te doen. Zondag bleef ze ook zitten toen we taart aten.... zo raar maar ik voelde er echt niets voor om haar een stuk taart te geven, ze is zo NIET aardig! En ze kijkt altijd even zuur bah! Arrogant kreng vind ik haar. Geen aanwinst voor stal in mijn ogen. Maar gelukkig hebben we aan Naadje een leukere stalgenoot er bij gekregen. Haha!

Ik heb fijn gereden vanmorgen, moest even werken aan meneer maar ik wil graag een stapje verder morgen met AdB zodat ik Ilion nog beter kan helpen zijn lijf goed te gebruiken. Heb er echt zin in!

Nou Bren dat was vast een heel romantisch uitje .... en wij mogen weer niets weten natuurlijk! Leuk hoor, dat je alles zo met ons deelt.... NIET! Kom op vertel wat je hebt gedaan vanmiddag Knipoog

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:27

Zirano schreef:
Zeg jullie vergeten helemaal ZIRANO die is nu pas echt een knapperd een het worden hoor.

Oeps, en natuurlijk Zirano! Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:31

Oké oké.. ik ga dus NU aan jouw kak-dekje beginnen Shir! En.. ik kom morgen hoogstwaarschijnlijk wel naar jouw les kijken. Heb ook al ff met luuk over gehad, dat mijn les stukje van de zijne overlapt, maar da's ook geen probleem. Marieke is toch altijd te laat Tong uitsteken Haha!
Dus mijn les start om kwart over 6, en dan is Luuk net klaar Haha! Fijn geregeld toch zo?

Hoe laat begon jouw les? 11 uur? tot kwart voor 12 dan he? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:40

Klopt Ellen van 11 uur tot 11.45. Ik dacht al dat Luc er geen probleem v zou maken, dat is niets voor hem. Maar t is wel altijd goed om t te bespreken dan voorkom je ellende. Leuk als je komt kijken en super dat je aan mijn dekje gaat beginnen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Cheese! Nog even en ik kan ook op t setjes toppic hahahahah. Beter dan bij de oude wijven hoor Ellen hihi.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:41

Zirano staat schuin tegenover Joep in de binnenstraat.Das die jonge zwarte.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:47

Ja foto'sAfbeeldingAfbeelding

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:48

Wat een geklieder he,Je ziet het het zijn en blijven net jonge honden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:00

Leuk Mar die foto's. Ze zien er vrolijk uit hoor.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:07

ja gaat goed he

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:42

Hele leuke foto's! Kijk, DAAR had ik nou op gehoopt vanmiddag met Bell en Missie! Bella is gewoon een saaie muts in de paddock...

oh, ik heb je kak-strakke setje af hoor Shir!! fotoooowww:
Afbeelding
En en en? De rekening ligt al in je brievenbus Knipoog Haha! hahaha
ohja, ik heb de frontriem ook met klittenband gemaakt.. handig huh? Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:45

Zirano schreef:
Zirano staat schuin tegenover Joep in de binnenstraat.Das die jonge zwarte.

ahjaahh! Haha!
Dat is wel een van de straten waar ik niks te zoeken heb hahaha vandaar.

Ouwe wijven zijn ook gezellig hoor..! Haha! Haha! Dat topic gaat tenminste niet zo idioot snel, dan dat setjes-topic! Daar moet je elke dag 25 pagina's bijlezen ofzo! VEEL te veel werk! Ik kijk dan alleen plaatjes hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 22:23

heb vandaag voor het eerst zonde beau in de bak gereden ging erg goed. Haha!
eerst ging beau mee naar de bak maar hij ging gauw de bak weer uit Tong uitsteken
dus me vader naar het einde van de trailers gewandelt en pascha was heel braaf en even later kwam hij weer even om het hoekje kijken of zijn moeder er nod was Tong uitsteken
en toen ging ie weer. hij ging dus zelf de bak uit en pascha was ook erg braaf ze werd wel wat drukker maar wel controleerbaar Haha!
beau wordt dapper en verstandig Tong uitsteken

shir ik ben lekker hoorn in geweest vandaag Haha! was erg gezellig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 22:31

en morgen gaan ze bijde naar de hoefsmid Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:44

ShirleyA schreef:
Maar gelukkig hebben we aan Naadje een leukere stalgenoot er bij gekregen. Haha!

dank je wel!! Bloos Haha!
das echt fijn om te horen Pling (of lezen Tong uitsteken )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:45

Spannend.. misschien zie ik het wel. Ik ben er ook morgenochtend.. Bella moet ook naar de smid. Haha!
En ik ga kijken naar Shir' dr les. Haha!