Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:CharlyBrown schreef:Jaaa, hier ben ik hoor!![]()
Wat een dag... ben net een half uur thuis. Had wat vervoers issues. Degene die me altijd brengt, had geen tijd om zo lang op de kliniek te wachten (we hadden namelijk een hele riedel te gaan, arts, manueel therapeut, smid.. en uiteindelijk is ie ook nog bij de tandarts geweest) Dus iemand anders haalde me weer op. Het resultaat was dat ik om 12:30 vertrok en om 20:30 weer terug was.
Maar! Positieve berichten! Zijn knie is erg opgeknapt in 3 weken. Op het harde zag je wel dat hij even warm moest draaien, maar hij kwam wel goed uit de buigproef. Over 3 weken behandelen ze zijn knie nog een keer.
Zijn rug (eigenlijk vooral zijn schouder en nek) is weer behandeld, en het voelde veel beter dan vorige keer en hij heeft het nu helemaal los gekregen. We moeten het goed in de gaten houden. Maar omdat ik toch altijd bij de kliniek naar de smid ga, kan de therapeut een oogje in het zeil houden. Als we straks weer aan de slag kunnen, ga ik hem daar ook voorrijden en dan kan hij me rij-technische tips geven. Op deze manier zou het goed moeten blijven gaan.
Het plan is nu dat ik over 3 weken terug ga, dan wordt Udo zijn knie nog 1 keer behandeld. Ook ga ik samen met van Rijs en de arts naar zijn zadel kijken. Udo heeft blijkbaar een gevoelige rug (wel ja! kon er ook nog wel bij) en het zadel moet dus echt perfect liggen.
Ondertussen mag ik er wel weer op, en stapwerk doen. Heb wat inbuigtips meegekregen van de manueel therapeut, dus daar ga ik mee aan de slag.
Voor de rest hebben ze bij Bodegraven gezegt dat ze er vertrouwen in hebben dat dat wel goed gaat komen met knie & rug. Dus dat heb ik dan ook maar... ik blijf sceptisch en wil niet te vroeg juigen, maar heb zeker goede hoop!
Zo! en nu ga ik slapen!!!![]()
Tot op stal!!!!
zag je gisteren inderdaad terug komen maar durfde je niet aan te spreken je gezicht stond op onweer.
Maar dat begrijp ik nu een beetje nu ik lees over je vervoers perikelen.
Wel fijn dat er opgaande lijn in zit.