Rosa mag van mij ook mee hoor We gaan op de manege wel even vragen welke dagen dan kunnen, wordt het waarschijnlijk onder begeleiding van Aad naar buiten. Maar ga wel even afspreken met Iris en mensen van de manege
Van mij mag de route op donderdag dit jaar wel anders, net iets meer bos en minder berm
Strandritten zijn gaaf Dan ben ik al niet meer de enige hier uit de buurt If I can afford it *gaat NU even uitzoeken Hahah, dat gaat dus niet, Sassenheim heeft blijkbaar geen station? Waar moet ik eruit?
Voorhout, wij komen je daar dan denk ophalen (of Leiden als dat makkelijker is)
Strandrit is zeker in de winter geen wilde gallop over het strand. Uberhaupt geen wilde gallopen bij ons. Lekker stappen en misschien een hand gallopje. De paarden zijn lief
Van mij mag de route op donderdag dit jaar wel anders, net iets meer bos en minder berm
Van mij ook, alhoewel ik zo'n bermgalopje best relaxed vind. Maar dat gaat niet werken denk ik, dan zouden we de hele route moeten omgooien. je moet namelijk wel langs de weg om van holten naar goor te rijden..
'k snap wat je bedoelt Helaas kan je niet altijd lekker naast elkaar rijden om te kletsen. En die verdwaalactie was natuurlijk helemaal niet strak van ons..bij het pompstation de weg gaan vragen
superfries: 't is nog steeds kerstvakantie he Wie is de mol heb ik het laatste stukje van gezien, ik vond het jammer dat Sander wegmoest, die vind ik juist leuk! Ik heb het programma nooit echt gevolgd, dus ik begrijp 't nog steeds niet helemaal
Ik schrik me net helemaal de pleuris; huisbaas belde met de mededeling dat mijn raam is ingegooid. Blijkt het het raam van mijn huisgenootje te zijn, hij wist niet meer wie in welke kamer woonde.. Phew. wel een opluchting, maar niet fijn voor mn huisgenootje.
Annemarie: is de bak nou weer een beetje begaanbaar?
Nee... niet echt.. alleen het midden, de hoefslag (zeg maar gerust 2 meter vanaf de bakrand) is een grote blubberzooi.. Het midden is 'gewoon' oke. Helaas, was het net een paar weken oke, krijgen we weer regen
Leuk, hopelijk heb je wat aan de tips Ja, de les was inderdaad wel weer leuk ja Het gaat steeds beter tussen Pris en mij (of ik kan gewoon beter op d'r reageren en vind zij mij nogsteeds een trut, kan ook )
Edit; nog zoiets; mijn vader was er van overtuigd dat Jupiter hem wel kon houden Dus ik zei dat ik wel zeker wist van niet, hij; "Oh, is het een pony dan?" "Eeeh.. ja pap, dat ook maar dat is het niet...laat maar"