Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amarie schreef:Het valt niet mee als je geen bodem hebt met achterberg, Swanenberg ed. om iets te organiseren. Balen ook dat stomme weer.

Amarie schreef:Het is een goeie Lin, maar dat hoeft bij mij toch al niet.
Zou willen dat het een paar dagen droog was en wat constanter van temperatuur. Maar daar moet ik op wachten denk ik tot half september op de Canarische.
:P grapje he..
.
. Gelukkig voor hem waren ze allemaal zwart of bruin, niet zo moeilijk dus en gegarandeerd dikke lol. Daarna weer springen gekeken want daar moest meneer constant bij aanwezig zijn. Heel interessant al die hupsende paarden.
. De eerste 15 minuten alleen maar het gas en de rem geïnstalleerd, en toen hij zich flink begon op te fokken omdat ie zowaar een keer goed moest luisteren ben ik er pas echt aan gaan rijden. Dat hielp enorm en ik heb zelfs grote stukken doorgezeten omdat hij zo lekker los was.
.
Daarna toch nof ff in de bak een drafje en gelopje gehad.. En ook Olly is zijn leven aant beteren:P Hij loopt de laatste tijd weer erg fijn Joyceee86 schreef:en wij maar denken hehe eindelijk weg, maar nee hoor..:P grapje he..
Nou er zijn weer 2 nieuwe bij.. dat ene paard liep al flink kreupel
Vandaag nog ff longeren en dan vanaf morgen weer flink rijden..