Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we waren 5e van de 12
En de rest mag alles lekker zelf vertellen

Djolly was echt zo ontzettend rustig (misschien zelfs wel te rustig) Alles ging super, alleen geen stelling links, maar ik was al zo blij dat ze rustig was. Dus lieve brave Djol weer op stal gezet en wachten tot dat ik aan de beurt was... Ook lekker onder het afdakje gestaan en men wat duurde die proef voor mij lang... Het stortregende buiten en ik wilde zo snel mogelijk naar binnen... Dus ik kwam de bak in, Djolly nog steeds zo rustig, ik wat simpele overgangen gemaakt, mevrouw wilde bijna niet aandraven, maar met wat moeite toch in draf gekregen
. Toen kon ik beginnen en dat was de druppel voor Miss Djol, het tempo werd 10× verhoogd. Halthouden ging nog net aan, maar daarna werden alle figuren en in 1 minuut doorheen gecrosst. Ik wist niet wat ik meemaakte. Had haar nog nooit zo gehad en wist niet dat ze zo erg kon veranderen van de ene op de andere seconde! Maar goed, ik heb er het beste van gemaakt wat ik ervan kon maken. Ze zwaaide overal uit en op een gegeven moment was het zo erg dat ik niet meer wist of ze nou aan het draven was of aan het galopperen
.
) Bij de prijsuitreiking bleek dus dat ik 219 punten had, hieruit werd voor mij weer duidelijk dat er heel hoog gejureerd was en totaal niet eerlijk, ik vond het zó overdreven. Ik kan ook niet blij zijn met mijn PP punt als ik zo poedersuiker gereden heb... Had maar 1 onvoldoende, terwijl ze (Ja ik geef haar lekker de schuld
) ergens een hele hoek heeft afgesneden, we drie keer moesten halthouden en ze niet stilstond, ze uitzwaaide over de AC-lijn en nog veel meer van dat soort dingen...
Had ze niet toevallig van dat kalmerende spul gekregen? daar kunnen ze ook zo raar van gaan doen..

)

)
Volgende keer

)
).
Nynke was een beetje gestresst, ikzelf ook. 

(toen ging ze ernog van uit dat ze gewoon weer allemaal vieren had...
)
) met 228 punten. Achterlijk veel! Voor die verkeerde gallop kreeg ik een vijf en verder een zes en een zeven. Nou, dat sloeg echt nergens op. Ze hielden rekenign met de paarden, maar dit was een beetje overdreven zeg... Verder tja, stiekem wel blij dat ik een winspunt heb en nu ook de L kan gaan rijden.

Diegene op Pablo had 217 punten.

) 

Verder had djolly helemaal geen prijs en deze jury was dus duidelijk minder van haar onder de indruk als die van gisteren...
Nynke in de prijzen? dus ze was heel braaf? (eerste tweed derde...)

) nee, Mirthe, Marjolein en Suzie dus en de rest? (vooral met Mirthe? ) kooslover schreef:(p.s. ik had er niet bij vermeld dat ik derde was nee, maar als het je interesseert wen, het staat zelfs op de startlijst)
. Ik zie op de foto's helemaal geen kerstmutsen slingers en ballen, hoe kan dat??
.
, die was na jou aan de beurt.

) Dinsdag kun je zelf nog precies even kijken wie er 1/2/3 waren want ik weet het ook niet meer precies. In elk geval waren het Lando, Omar, Boy en Luna. Okkie was dit keer niet zo populair.

(A)
wat zijn wij goed bezig met z'n allen. Allemaal een winstpunt, toch?
. Aplausje voor jullie allemaal!! 
)