Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toch
nou heb gewerkt ben moe wort tijd voor mooi weer
dat is toch wel leuk
jeeeeeeeehj
Heb ik lekker veel tijd om wat klusjes te gaan doen in en om het huis en uiteraard lekker rijden met Thom
Maar verder heb ik eerlijk gezegt ook heel weinig nieuws... moossie schreef:Het in bijna vakantiejeeeeeeeehj

)

)
elady schreef:Kijk, dat is wel lekker verdient dan. Krijg je dubbel betaald omdat je op een feestdag werkt? Ik had ook nog moeten werken vandaag, maar zat nog lekker in het vliegtuig. Vrijdag kan ik de schade weer inhalen.
Heb net even mijn inkomen voor volgende maand bekeken...heb echt een ongelofelijke meevaller en hou gewoon onwijs veel geld over (ga het maar opzij zetten...igg dat is het plan, hopelijk geen kortingen bij Poot)
nee denkt niet hihihi snap het ff niet
). Nagoed...op een gegeven moment wil ze omdraaien en ik geef een ruk aan het touw (was namelijk niet de eerste keer en ze was me echt aan het uitproberen), schiet ineens mijn touw doormidden (en hij was net nieuw)...schrok me rot. Lady los op de westgaag
. Snel gepakt en weer verder gelopen, ze draaide niet meer om ofzo, maar ik schrok wel zeg. Gelukkig geen auto gezien op dat moment