Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:18

:o Dankje

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:07

jeej chan, dus toch een pup voor jou erbij! *\o/*
alleen even zien of je de kleur oke vind? Of word het nu toch op ee volgend nestje wachten?
Heb ook even een am. stafford gehad.
Super hond, je moest alleen wel echt allemaal op je strepen staan en veeeel lopen en spelen met hem. Was er echt een die je moest bezighouden.
Mn moeder is allee niet zo'n honden mens, dus hij mocht van haar alles :p en wout en ik liepen ermee. ( wij hadden hem in nood van iemand overgenomen)
uiteindelijk is hij naar een stel gegaan met een boerderij, kon hij lekker ravotten. Was daar veel beter op zn plek.
Zie hem nog steeds weglopen met die nieuwe mensen. Steeds achterom kijken... Vond ik niet zo leuk ;)
uiteindelijk veel beter voor het beestje!
Wel jammer ze zouden nog eens wat laten horen/foto sturen hoe het met hem ging, maargoed niks meer natuurlijk..

Mn lief gaat zo naar zn werk :( eerste nachtje alleen met fleurtje. Zal wel gek zijn...

Princesspres

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:09

alsje! Nog wel een leuke avond gehad vrijdag?

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:46

goede avond
ben er ook weer ff heb niet alles gelezen heb het een beetje druk gehad met alles en nog wat
en ja aniet ook met de tandarts :)
met de paardjes gaat alles goed
hoe gaat het trouwens met karin zie ze nooit meer op bokt
hoi petra lang niet gezien
als ik het goed heb stond je met aniet en mij bij ron lageveld en later ook op middedelfland
ik heb eigenlijk weinig te vertellen
alleen dat ik de waterbak op ging zoeken en romeo het te ver weg vond en een sloot onderweg ook wel goed genoeg vond als waterbak
wist niet dat ik nog zo lenig was ben er over zijn hoofd afgesprongen we gingen achteruit naar beneden
voelde hem steeds wegzakken maar is goed afgelopen (is al 2 weken geleden ) ben nu nog niet bij de waterbak geweest :)
hoe gaat het met de kleine pris

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 06:37

morge,

Gekke Romeo anders moet hij maar een keer met tankie mee :D die doet het wel,
Pff nu hele dag werken

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:24

Nou er zitten zoiezo 4 zwarte bij, 1 daarvan vinden we op de foto niet mooi. maar misschien is 't wel de schattigste :P hihi
en we willen eigenlijk de kleur van de vader maar daar is maar 1 reu van en we denken zelf dat er gestroomlijnt doorheen zit.. waardoor het dalijk anders eruit gaat zien.. en gestroomlijnt (zoals de moeder) vinden we echt helemaaaaal niks :P
je kan 't indd met 'n pup niet heel goed zien of je er een klik mee hebt.. maar we mogen pas in week 5 kiezen welke pup we nemen..
we gaan volgende week erheen en gaan proberen om elke week wel 1x die kant op te gaan om te kijken enzo.. zo krijg je dan een band met een hondje en kan je beter kiezen misschien..
dus we zijn erg benieuwd :)
nu maar eerst weer eenw eek werken :(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:27

Leuk dat de pups geboren zijn :D
Hoe gaan jullie het doen dalijk, werken jullie allebij of is er ook iemand thuis voor de pup?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:36

Goedemorgen allemaal

Ben ik weer, terug van weggeweest. Heb hier en daar nog wel wat gelezen maar niet alles.

Met mij en Blando gaat het goed hoor, Blando is nog steeds erg braaf en de lessen gaan ook nog steeds goed.

Petra, natuurlijk ben je welkom in ons toppic. Wel jammer dat je vanaf Piet en Mieke weer verhuist bent. Je komt natuurlijk ook oud stal genootjes tegen bij Zeeuw.

Voor degene die nog op zoek zijn naar een goede stal, er is bij ons 1 box vrij maar dan moet je wel snel zijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:38

Chantal pups zijn leuk. Vind reu 5 erg mooi met dat grijs.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:53

guten morgen
15 graden en stralend zonnetje.

ga daar dus vandaag lekker van genieten.

Press ben je de nacht goed doorgekomen met Fleur en zonder Wout?
Ik vond dat toen ook wennen.
Hier zijn trouwens inderdaad meer horzels dan mensen haha
Komt door het bos, maar nog deze maand en dan zijn ze weg, ook zo gek dat ze dan ineens weg zijn.

Hoi kaar en Wil en Wil moet je nu altijd zo gek doen haha en die tandarts.....ik zou hem wel eens willen zien.

Oh ben jij die Petra van de Tinker.Hoe gaat die????

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:22

aniet@nou ik hoop hem nou een half jaar niet te zien hoor aniet (ben er een beetje klaar mee )
maar ja hij ziet er wel goed uit dat wel
ja volgens mij is dat petra die toen bij ons stond

aman @ ik ga wel een keer mee dat romeo de sloot inging kwam door een man die nog al raar met zijn honden deed kon ze niet de bas ging ze vast houden en liet ze weer glippen ging toen wild staan zwaaien
en ja romy raakte een beetje in paniek rara man :(

he kaar vroeg me net al af waar je was

ga nu naar de paardjes moet om 17:00 weer aan het werk puff

ik hoorde net dat melissa weer met haar 2 paarden weg gaat bij de stal waar peeps en kyra staan
dat daar ook weer 2 plaatsen vrij zijn
kost daar 135 ik weet alleen niet of het daar leuk is maar dat weet horsi en malis denk ik wel
dus wie op zoek is
ik sta met alle 4 op het einde en het bevalt me prima voor mij geen bejaardehuis meer ben ervan genezen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:52

Waar Peeps en Kyra staan is een echte doe-het-zelf stal. Als je ervan houdt is het een prima stalletje verder.

Geloof dat iedereen nu wel zo'n beetje een goed plekkie heeft gevonden voor de paardjes na alle ellende van nu meer dan een jaar geleden.

Jetje, ik heb je een mail (hotmail) gestuurd met een link op you-tube van Stormpie. Wil je even kijken of je het nu wel kan zien. Als dat zo is dan doe ik de andere filmpjes ook op die manier even naar je toesturen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:56

Haha, Wilma en Romeo....jullie zijn helemaal geen rare combi, hoor! ;)

Peet, jij stond toch bij Smit? Nu bij Zeeuw?
Meiden, wen maar aan Witte Whisper! Petra heeft een abonnement bij de Glorixfabriek! ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:56

Ja komen inderdaad weer stallen vrij, maar wij hebben het er niet heel erg naar ons zin.
En gaan als Melissa op haar nieuwe stal staat, langs bij haar en kijken of dat ook wat voor ons is.
Het klinkt erg goed en Melissa is er erg over te spreken.

Wij moeten zelf hooi/kuil gaan regelen maar dat is nergens te krijgen zowat voor een normale prijs helaas.
En ze krijgen nu te weing eten en slechte kwaliteit, dode vissen en schimmel. En bij nat weer mogen ze het land niet op enzo. Staan al hele tijd op stalstuk.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:11

spettertjuh schreef:
Waar Peeps en Kyra staan is een echte doe-het-zelf stal. Als je ervan houdt is het een prima stalletje verder.

Geloof dat iedereen nu wel zo'n beetje een goed plekkie heeft gevonden voor de paardjes na alle ellende van nu meer dan een jaar geleden.

Jetje, ik heb je een mail (hotmail) gestuurd met een link op you-tube van Stormpie. Wil je even kijken of je het nu wel kan zien. Als dat zo is dan doe ik de andere filmpjes ook op die manier even naar je toesturen.

Ik heb het ontvangen, Kaar! Ik kan ze zien en ga ook proberen er een op BOKT te plaatsen!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:12

Dat is mooi Jet, dan stuur ik de andere 3 filmpjes ook zo even naar je toe.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:21

Marlis schreef:

Thats the one we want ;)
en we werken allebei.. maar m'n vriend werkt wisseldiensten dus er zullen dagen zijn dattie langer alleen is.. maar genoeg dagen dat er elke dag iemand is :)
en ik wil gelijk vanaf dag 1 proberen om 'm mee te nemen naar stal.. als dat goed gaat is dat mooi opgelost :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:28

Hee Kaartjee !!!
Heb je gemist ! ;)
Fijn dat alles goed gaat met jou en Blan ! :)
altijd fijn om te horen dat het goed gaat met iedereen :)

Heb nu al beetje spanningen voor zaterdag !! Ambertje verhuizen..
iemand is voor me aant regelen dat we met een 4 paards vrachtwagen gaan rijden.. dan heeft hij (mocht het niet goed gaan) meer ruimte om te liggen..
als het 'n duur grapje wordt doen we toch maar gewoon met de 1,5 paards trailer van m'n vriendin.. en hopen dattie niks sloopt :P
voor 11 september alweer een wedstrijd gepland !! :) ben benieuwd :P allemaal lage hekjes en op gras.... moeten we maar niet te lang over nadenken anders wil ik niet straks :P hihi

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:54

amber2202 schreef:
Marlis schreef:

Thats the one we want ;)
en we werken allebei.. maar m'n vriend werkt wisseldiensten dus er zullen dagen zijn dattie langer alleen is.. maar genoeg dagen dat er elke dag iemand is :)
en ik wil gelijk vanaf dag 1 proberen om 'm mee te nemen naar stal.. als dat goed gaat is dat mooi opgelost :)

Chantal...denk maar zo...een leuke hond heeft geen kleur....hetzelfde als met een paard :j
Men gaat op zoek naar dit maal een ruintje het liefst bont...en tussen de 1.50 en 1.60......en waar komen we mee thuis :o een fjorden merrie van 1.39!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:04

Hoi Anita en volgens mij Wilma van Romeo??
Jaja ook ik maak wel eens wereldreizen met Whisper kwa stal hihi

Jet stal smit had geen wei en dat miste ik toch wel en kon zo gauw geen losse wei vinden.
Ook wilde ik een dak boven de bak voor Saskia mijn bijrijdster vandaar weg bij Piet en Mieke.
Waar ik bij die twee oude mensen super heb gestaan 3,5jaar lang

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:32

Peeps troffen we nu net stok kreupel aan re achter.
Ze heeft echt nooit wat in al die jaren dat we er hebben en sinds we hier staan hebben zowel peeps als kyr continu wat. De dierenarts komt straks, heel haar achterhand valt weg ze kan amper lopen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:28

Whis_Serada schreef:
Hoi Anita en volgens mij Wilma van Romeo??
Jaja ook ik maak wel eens wereldreizen met Whisper kwa stal hihi

Jet stal smit had geen wei en dat miste ik toch wel en kon zo gauw geen losse wei vinden.
Ook wilde ik een dak boven de bak voor Saskia mijn bijrijdster vandaar weg bij Piet en Mieke.
Waar ik bij die twee oude mensen super heb gestaan 3,5jaar lang

jaja Wil is van Romeo en staat net als amanda van mij bij het einde en ik sta in duitsland haha, dass pas een wereldreis

Hoest verder met jou en Whis?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:30

Ja met ons goed, ik las net al op je website, ziet er super uit dat heb je goed voor elkaar meid

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:30

Ja Wilma stond tegenover mij bij Ron in de stal.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:31

Niet heel veel zon vandaag, zelfs een bui regen net gehad.
Daarvoor stuk gras gemaaid en na de regen paarden met de bijzet gelongeerd.
Geloof dat Aiko peper in zijn r ee t had. Bokken en springen aan de longe kon die beter dan normaal lopen pfffffffffffff
Joepi zoals gewoonlijk heel braaf.