Dankje Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eerste nachtje alleen met fleurtje. Zal wel gek zijn... 

die doet het wel,
hihi

spettertjuh schreef:Waar Peeps en Kyra staan is een echte doe-het-zelf stal. Als je ervan houdt is het een prima stalletje verder.
Geloof dat iedereen nu wel zo'n beetje een goed plekkie heeft gevonden voor de paardjes na alle ellende van nu meer dan een jaar geleden.
Jetje, ik heb je een mail (hotmail) gestuurd met een link op you-tube van Stormpie. Wil je even kijken of je het nu wel kan zien. Als dat zo is dan doe ik de andere filmpjes ook op die manier even naar je toesturen.
Marlis schreef:Chantal pups zijn leuk. Vind reu 5 erg mooi met dat grijs.

ben benieuwd
allemaal lage hekjes en op gras.... moeten we maar niet te lang over nadenken anders wil ik niet straks
hihi amber2202 schreef:Marlis schreef:Chantal pups zijn leuk. Vind reu 5 erg mooi met dat grijs.
Thats the one we want
en we werken allebei.. maar m'n vriend werkt wisseldiensten dus er zullen dagen zijn dattie langer alleen is.. maar genoeg dagen dat er elke dag iemand is
en ik wil gelijk vanaf dag 1 proberen om 'm mee te nemen naar stal.. als dat goed gaat is dat mooi opgelost
een fjorden merrie van 1.39! Whis_Serada schreef:Hoi Anita en volgens mij Wilma van Romeo??
Jaja ook ik maak wel eens wereldreizen met Whisper kwa stal hihi
Jet stal smit had geen wei en dat miste ik toch wel en kon zo gauw geen losse wei vinden.
Ook wilde ik een dak boven de bak voor Saskia mijn bijrijdster vandaar weg bij Piet en Mieke.
Waar ik bij die twee oude mensen super heb gestaan 3,5jaar lang