KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 13:56

mijn cc met tutje, dressuur was echt waardeloos. Had wiso's zadel mee genomen en als ik die op tut heb kan ik niet zitten. Op de coupon stond heel netjes "paard drukt rug weg waardoor amazone niet kan zitten" maar het was eigenlijk andersom :o
Had 169 en 170 maar het was ook echt waardeloos! Maandag maar het goede zadel mee nemen...

Springen ging wel super. Ze ging weer voor het eerst mee sinds heel lang dus even een keer in de L. Eerste parcours een balkje in de barage en tweede parcours ook een balkje maar ze liep echt super fijn! We hadden zelfs nog een vijfde prijs (25 euro) in het eerste parcours! :D

Foto spam:
Afbeelding

Afbeelding

16easer24

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:05

GRRR... heb ruzie met pc van mijn vriend, hij herkend mijn camera niet dus kan de foto's er niet opzetten :( morgen nieuwe poging dan ben ik thuis en kan ik het via de laptop doen, dus dames jullie moeten nog even wachten op de groepsfoto en de filmpjes.

bianc er zitten hele leuke filmpjes tussen van wis en jou in de cross:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 16:58

Oeh leuk! Ik wacht rustig af...

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:43

Weet een van jullie op Pamela ook op Bokt zit? Ik heb foto's van haar van het springen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:26

pamela is 16easer24

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 00:14

Euh... trouwens, wil iemand zijn Zomerinstructieweken T-shirt maat M of S nog kwijt?
Ik had 'n L besteld, maar was mij ook veel te groot (heey da's goed nieuws... hihihihihi) en ik mocht m niet eens ruilen bij Janneke (oei streng was ze daarin hoor...), ik dacht dan kan Lisa (mijn dochter van 12) 'm in ieder geval nog leuk aan... Evt. omruilen voor mijn L kan/mag natuurlijk ook :D
Ik hoor 't wel :o

Trouwens, waar is Marian gebleven? Die is sinds vrijdag nog niet boven water gekomen :oo

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 00:29

Marjan heeft in haar nieuwe huisje nog geen internet! En die zal wel inmiddels op 100% zitten met P. haha (ik denk dat ze mij nu vervloekt)! Ik had haar wel een smsje gestuurd, ze had een beetje file gehad en ze vond het een super leuke week; volgend jaar weer!

Je mag mijn shirt wel hebben hoor Ellen, ik heb een S.
Trusten voor nu!

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 13:57

Sjel, wat moest ik kopen voor de staart van racemus. Je had iets bij de kruidvat tegen het schuren, dan kan ik dat morgen even halen en proberen.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:25

bvw schreef:
pamela is 16easer24

Oke thnx

En ik vond mijn T-shirt ook al zo groot... zie ik net dat het een XL is!! :') (ik had een S besteld)

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:09

Heey Samantha,
Dat ging om klitwortel lotion. Kan je idd bij de Kruidvat of andere drogist krijgen.
Daar zit echter wel wat alcohol in, mocht het niet werken, heb ik een soort anti-jeuk-gel gekocht voor Bar en die heeft er nu nooit meer last van. Als de klitwortel niet werkt bij Racemus, laat maar ff weten, dan kijk ik op stal even hoe dat andere goedje heet ok?

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:11

Super trouwens Shel, dat je je t-shirt afstaat... Is Lisa blij mee :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:38

Ik leef nog!!
Heb inderdaad geen internet in mijn huisje dus moet wachten tot ik bij mam ben voor ik online kan.

Ik heb een redelijke terugreis gehad, beetje file op de A12 maar viel reuze mee.
Zaterdag heeft Midnight vrij gehad en gisteren wedstrijd.
Dressuur ging goed, alleen wat verzet (bokken bij aangaloperen en aangaloperen bij het wijken). Maar was wel tevreden verder, had 183 en 188 punten.
Met springen had ik een balk op 2 door mijn eigen fout, reed de afstand dicht.

Sjel, foei! Pascal zit zeker nog niet op 100% hoor, haha. Die hobbelt nu op pinkpop rond. Hij smst wel braaf dagelijks en soms zelfs best lieve dingen ;-). Morgen komt hij terug.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:43

Marjan: mooi gereden waar had je wesdtrijd? (was springen al L?)
Ellen: Doet die van jou ook voor de 'lol' schuren aan staart? Mijne doet dat in de zomer altijd.... Alleen op stal, gaat ie met z'n kont tegen de muur staan, heb er nu bandage om en vliegendeken op, maar zou dat spul van de KV ook helpen dan?

Ik had gister ook wedstrijd, eerste proef heel fijn, eerste 3 onderdelen zat ik niet helemaal lekker, maar erna wel geen fouten, heel netjes gereden had ik 175 :(, tweede proef had ik wel 2 fouten (middendraf was gallop, aanspringen fout, en achterwaarts wat scheef) had ik 177.... Grr had toch eerste proef wel dik wp verwacht. Heb plaatsing niet afgewacht, kan goed dat ik nog prijs had := Die ik gezien had van het M1 hadden bijna allemaal lagere punten, M2 zat er ook bij-in, daar zaten wel 2 goede bij die wel hogere punten hebben denk ik

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:50

Ik had wedstrijd in Meerlo.
Nee dit was nog B, ik spring al L HC maar had ik me gisteren niet voor opgegeven. Vond 2 dressuurproeven en 2 parcoursen op een dag na een week Ermelo toch iets te veel van het goede.
Na de kampioenschappen ga ik officieel L springen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:27

Owja dat was het ;)
Bedenk me nu dat ik daar volgens mij ook had ingeschreven..... Twijfel nu of ik had afgemeld :S morgen maar even op startlijsten kijken of ik er op stond

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:30

Hmmm... nee voor de "lol" schuren deed hij niet. Ik denk dat de huid gewoon wat aan de droge kant is in de zomer - ook zonder dat je dat echt goed kan zien... En die gel hielp echt super! Omdat er in klitwortel ook wat alcohol zit - dat de huid nog extra uitdroogt - had ik juist die gel gekocht. Ik ga zo nog ff naar stal, en zal - als ik 't niet vergeet tenminste - ff kijken wat het ook al weer precies voor 'n spul was. Dus wordt vervolgd!

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:42

Lang leve internet: die gel is: Sectolin Sweet Itch; Anti-jeukmiddel voor paarden, met mineralen uit de Dode Zee en plantaardige olien.
Kost iets van 15 euro.
't Is wel duurder dan klitwortel... dat wèl!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:44

Oke, ik zal eens kijken. Mijne doet op stal tegen balk zijn staart drukken en beetje schuren, niet kapot maar haren op staart gaan wel telkens omhoog staan (geen gezicht) en wil niet dalijk een kale staart :P
Maar bedankt iig :)

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:00

dropbox van martine is de foto's aan het uploaden!! filmpjes lukt helaas nog niet die zijn niet goed op mijn pc gekomen spelen inslowmotion af moet ff mijn neef vragen hoe ik dat kan oplossen heb sinds 2 weken windows 7 op pc dus alles werkt even anders:(

ellen waren de foto's van bianca en mij gelukt over de trakhener of had je die niet met je eigen camera gemaakt?

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:55

Heey Pamela!
Nee, ik heb geen fotos van jou en Bianca genomen. Zitten ze niet in de serie van Marcha?

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:11

vaag in mijn gedachte heb jij met shelly op vrijdag ochtend bij de crossles van bianca en mij een foto gemaakt van de trakhener op de crossbaan. shelly was toen aan het filmen???? :)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:14

Ellen..... dat we vermoeiend waren dat snap ik, maar dat het zo erg was..... ;) :P

Afbeelding

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 07:42

Tsja bedankt hè... :o
Maar in dit specifieke geval ging het natuurlijk om zuurstofgebrek :D

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 07:45

Pamela, nou je 't zo specifiek zegt... ik moet eens kijken hoe of wat daar mee is, want ik heb idd wel een sprintje getrokken om bij de trakehner te staan... wordt vervolgd!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 08:40

ik ben op deze foto ook bijna wakker....