Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:32

LIQUITA schreef:
Ik ga naar de manege. Erik zet me af, en die gaat dan even naar een auto kijken. Een Kia Sorento uit 2005, ben benieuwd.
Tja, had gezegd als Erik snel een baan zou vinden dat we dan naar een andere auto zouden gaan kijken. Dus hij heeft er meteen werk van gemaakt hahaha. Moet ook wel hoor, onze Terrano wordt echt oud. Is van 1997, zijn bang dat we straks voor grote onkosten komen te staan.
Zal hem wel missen hoor :o

spannend

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:44

ATE schreef:
een zwart jack met ja :o bont kraag

:x

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:39

Wij zijn in de keet in kerststemming :D

Afbeelding

Helaas geen foto met allemaal onze kerstmutsen op.
Daar was wel een filmje van, weet niet hoe ik dat hier moet krijgen.

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:44

nog ieman d belangstelling voor een wijnrek. groen metaal.
we hebben de gootsteen dronkengevoerd en nu een rek over. haha.

spannend liquita.. wat voor kleur??
moeten we straks nog kijken of we naar de goede lopen hahaha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:44

Hackie schreef:
ATE schreef:
een zwart jack met ja :o bont kraag

:x

:x :x :x :x

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:47

Ik rij momenteel op de bok ook met zo'n "bontmuts", maar die is - nadat we hem helemaal uitgebreid hebben getest - van "echt" nep-bont! En lekker warm!!!!!!!!!! :D Ik heb dan helemaal rode oren, maar niet van de kou! :D

Oege heeft een echt bonte |( en toen hij die een keer op de bok had laten liggen, dat ik oprecht dat er een kat lag te slapen! De werkgever lag helemaal in een deuk toen ik met een lichte gil probeerde het "beest" te aaien en riep: "Hij is dood!". Bleek dus dat het een bontmuts was.... :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:08

LIQUITA schreef:
YEAH...ERik heeft per 1 januari 2011 weer werk *\o/* *\o/* *\o/*

Vertegenwoordiger (oh nee, accountmanager := ) van een technische groothandel.

nou, dat is weer eens goed nieuws.

Gefeliciteerd, en erik.............veel succes en plezier met je nieuwe baan. +:)+ *\o/*

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:12

LIQUITA schreef:
Ik ga naar de manege. Erik zet me af, en die gaat dan even naar een auto kijken. Een Kia Sorento uit 2005, ben benieuwd.
Tja, had gezegd als Erik snel een baan zou vinden dat we dan naar een andere auto zouden gaan kijken. Dus hij heeft er meteen werk van gemaakt hahaha. Moet ook wel hoor, onze Terrano wordt echt oud. Is van 1997, zijn bang dat we straks voor grote onkosten komen te staan.

Wij zijn ook met een andere auto bezig, onze sportage word ook oud (ook uit 97 geloof ik).
Ron wil nu gaan leasen, is voordeliger..........geen wegenbelasting, onderhoud enz.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:15

mntj schreef:
nog ieman d belangstelling voor een wijnrek. groen metaal.
we hebben de gootsteen dronkengevoerd en nu een rek over. haha.

Zijn jullie lid van de blauwe knoop geworden of zo?
Waarom spoel je in godsnaam je wijn door de gootsteen?!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:25

'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje' AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van de opgepakte medewerker Edwin R.

Edwin R.
Foto: Hyves
Dat zegt een betrokken ouder tegen de Amsterdamse zender AT5. Tijdens de informatiebijeenkomst maandagavond in het Mövenpick Hotel waren er bij ouders veel vragen over de slaapfeestjes en de rol van directeur Drent en medewerker R., zo laten aanwezige ouders weten.

De 39-jarige R., die na de hoofdverdachte Robert M. en zijn echtgenoot Richard van O. als derde verdachte werd opgepakt, zou als medewerker van de crèche erg actief zijn geweest als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om. R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.

Volgens één van de betrokken ouders stonden de slaapfeestjes onder de leiding van R., maar werden ze gehouden in het huis van Drent in Enkhuizen, meldt AT5. Ook waren er logeerpartijen in zijn huis in het Gooi, waarbij ouders en leidsters nadrukkelijk niet aanwezig mochten zijn.

Ook de inmiddels gearresteerde Edwin R., die vaste invaller was op het Het Hofnarretje, was bij de logeerpartijtjes aanwezig, meldt het Parool. R. nam ze mee naar 'afzwaaifeestjes', die werden gehouden bij zijn Zaanse handboogvereniging Saense Handboog Skutters. Die feestjes duurden van twaalf uur 's middags tot acht uur 's avonds. Hoofdverdachte in de misbruikzaak Robert M. en zijn man Richard van O. waren ook op deze feestjes. Ook hier waren ouders niet welkom.

Tijdens een bijeenkomst met ouders over de grote misbruikaffaire in de Amsterdamse kinderopvang, werden ouders ter plekke verhoord over de partijtjes bij Drent thuis. "Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool. Een vader: ''We hebben in het verleden allemaal onderbuikgevoelens onderdrukt."

De politie onderzoekt op dit moment de betrokkenheid van Drent en zijn ex-vrouw Marga Raaphorst.
Laatst bijgewerkt door Nicole1995 op 14-12-10 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:42

LIQUITA schreef:
YEAH...ERik heeft per 1 januari 2011 weer werk *\o/* *\o/* *\o/*

Vertegenwoordiger (oh nee, accountmanager := ) van een technische groothandel.

Van harte gefeliciteerd, wat een opluchting...lekker hoor! Kwam nu toch ook wel uit met jouw operatie. Is het toch nog ergens nuttig voor geweest. Hoop dat hij een leuke baan en gezellige collega's en klanten krijgt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:45

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Wij zijn ook met een andere auto bezig, onze sportage word ook oud (ook uit 97 geloof ik).
Ron wil nu gaan leasen, is voordeliger..........geen wegenbelasting, onderhoud enz.

ligt er wel aan wat voor een je gaat leasen....
Succes met het uitzoeken (en de kleine lettertjes lezen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:48

Nicole, vindt het nieuws in de krant prettiger lezen dan zoals jij het hebt neergezet. Zal wel de essentie van je stuk wel missen.......

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:54

winnitou schreef:
meelen schreef:

ligt er wel aan wat voor een je gaat leasen....
Succes met het uitzoeken (en de kleine lettertjes lezen)

Zeg Anke, Ron is niet achterlijk hoor.
Het is trouwens een Seat Ibiza station, en voordelig omdat Ron z'n eigen bedrijf heeft.
Laatst bijgewerkt door meelen op 14-12-10 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:55

winnitou schreef:
Nicole, vindt het nieuws in de krant prettiger lezen dan zoals jij het hebt neergezet. Zal wel de essentie van je stuk wel missen.......

Ik weet ook niet wat er mee moet hahaaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:59

Nicole1995 schreef:
'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje' AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van de opgepakte medewerker Edwin R.

Edwin R.
Foto: Hyves
Dat zegt een betrokken ouder tegen de Amsterdamse zender AT5. Tijdens de informatiebijeenkomst maandagavond in het Mövenpick Hotel waren er bij ouders veel vragen over de slaapfeestjes en de rol van directeur Drent en medewerker R., zo laten aanwezige ouders weten.

De 39-jarige R., die na de hoofdverdachte Robert M. en zijn echtgenoot Richard van O. als derde verdachte werd opgepakt, zou als medewerker van de crèche erg actief zijn geweest als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om. R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.

Volgens één van de betrokken ouders stonden de slaapfeestjes onder de leiding van R., maar werden ze gehouden in het huis van Drent in Enkhuizen, meldt AT5. Ook waren er logeerpartijen in zijn huis in het Gooi, waarbij ouders en leidsters nadrukkelijk niet aanwezig mochten zijn.

Ook de inmiddels gearresteerde Edwin R., die vaste invaller was op het Het Hofnarretje, was bij de logeerpartijtjes aanwezig, meldt het Parool. R. nam ze mee naar 'afzwaaifeestjes', die werden gehouden bij zijn Zaanse handboogvereniging Saense Handboog Skutters. Die feestjes duurden van twaalf uur 's middags tot acht uur 's avonds. Hoofdverdachte in de misbruikzaak Robert M. en zijn man Richard van O. waren ook op deze feestjes. Ook hier waren ouders niet welkom.

Tijdens een bijeenkomst met ouders over de grote misbruikaffaire in de Amsterdamse kinderopvang, werden ouders ter plekke verhoord over de partijtjes bij Drent thuis. "Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool. Een vader: ''We hebben in het verleden allemaal onderbuikgevoelens onderdrukt."

De politie onderzoekt op dit moment de betrokkenheid van Drent en zijn ex-vrouw Marga Raaphorst.

Lars heeft bij deze EDWIN R dus op Handboogschieten gezeten :( -:(- zijn vader belde net en herkende hem uit de Telegraaf.Was al zo`n rare vent.GATVER, wat een L*ULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.Gelukkig hebben wij hem nooit alleen gelaten.Mtnj `s Rene heeft daar ook op les gezeten.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:01

winnitou schreef:

Dat ging ook fout!!!! was druk bezig met deleten.Ben een beetje erg geirriteeerd zoals je begrijpt als ik eraan denk aan die kop van die vent.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:22

En hoe ie met zijn vieze poten je kind ff in positie zetten om goed te schieten.Gatver.Wat erg wat ie die kinderen die misbruik zijn door hun heeft aangedaan allemaal.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:24

Oooh op zo'n fiets.
Ja onze lieve heer heeft rare kostgangers.
Raar gedoe'tje daar in a'dam hoor.
Het zal je kind maar wezen, vreselijk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 19:51

xan schreef:
Wij zijn in de keet in kerststemming :D

Afbeelding

Helaas geen foto met allemaal onze kerstmutsen op.
Daar was wel een filmje van, weet niet hoe ik dat hier moet krijgen.

Gezellig :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 19:52

Ja, echt verschikkelijk die zedenzaak in Amsterdam _-:(

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 19:56

mntj schreef:

Dit is hem...en het gat hem zeer waarschijnlijk wel worden. Maar eerst even goed.................rekenen :$

Afbeelding

Afbeelding

Is niet dezelde kleur toch???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 20:00

Oja...misschien mag ik me ook aansluiten bij de paardenwandelclub. First liep vandaag niet goed :n . Zakte in draf door zijn rechtervoorbeen heen.
Heb de molenservice maar even stop gezet. Ga morgen zelf eerst kijken hoe het gaat. Hoop zo dat het mee valt _/-\o_ .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 20:01

De Bami is klaar, dus ga even eten.

Laterssss!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:03

Mooie auto Liquita!!!Hoop voor jullie dat je hem lekker mee kan nemen nou ja kopen.