Zondag middag was het stuk beter met zonnetje erbij, was droog dat ik met Kaya uitging, maar 's ochtends was het rampzalig. En ik kijk niet zover vooruit, op vrijdag bedenk ik me vaak wat zou het weer worden voor zaterdag en zondag.
Ik had trek in friet, dus wij langs de frietkar... Was ik alleem vergeten aan Gijs door te geven dat hij ze zonder zout moest bestellen. Men dat deed zeer! Na een half frietje kon ik niet meer!
Hey Es je moet een bordje op je pony hangen 'past op zwenkt uit'
Hahaha zo'n sticker zit ook achterop de bussen hier in Utrecht. Maar moet zeggen dat ik die proef er wel al goed uit vindt zien, shaggy is veel meer ontspannen, nu nog stelling en buiging op de volte en de middengangen.
Hahahaha toen ik beide handen kon gebruiken ging het al een stuk beter . Pony trekt nogal naar duin toe en dan moet ik m echt even streng aan de waterkant houden, maar dat lukte niet met filmen en met 1 hand rijden tegelijk....
Haha, ik heb jullie nog even na staan kijken tweede stuk ging mooi rechtuit en ik vind het heel knap dat Shaggy niet reageerde op dat springding dat je bij je had (wel een leuk spikkelpaard trouwens). Als je naast Shaggy staat is hij trouwens grotet dan hij lijkt! En wat voor soort body protector heb jij?
Hij ging tweede stuk mooi hard rechtuit , pony gaat wel stuk sneller als spikkelpaard van 18 erbij is . Hij wil niet verliezen van de oma (die helaas voor hem engels volbloed is....). Ik heb een How's racesafe trouwens, heerlijk ding! Heb er met rijden helemaal geen last van! En hij is helemaal op maat gemaakt en beschermt daardoor perfect!
Uhmmmm dit is dr derde keer geloof ik.... Ze komt uit Brabant vandaan en is hierheen verhuist voor dr vriend . En toen is ze een keer meegeweest naar strand en nu is ze verkocht .
Ah vandaar! Het was best grappig want toen jullie gingen galloperen zag je het paard heel mooi van de zee weg wijken met zo'n hoofd van 'help straks wordt ik nat'. Is ze verder wel braaf?
Veluwe was heerlijk! Lekker gewandeld en gefietst en we hebben everzwijnen gezien . Nu wil ik stiekem heel graag lekker op de bank gaan hangen maar helaas moet ik nog naar yoga...