Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Na 3 weken had t echt gemist hihi.

Nog 3 weekjes en dan mag ik afrijden.
_Irene11_ schreef:Hee![]()
Naar welke klas gaan jullie allemaal btw?
Wat ik denk te weten:
Lisanne - studie bedrijfseconomie?
Julia - VWO in ? jaar
Omg, de rest weet ik gewoon niet

Gina schreef:Ik ga wss vanavond even naar de manege hier in de buurt om wat informatie en kosten te vragen om lid te worden bij de club daar, zodat ik in de winter zoiezo 1x per week les heb met jits en ook evt. wedstrijden kan starten. Want heb gister gereden en na een tijdje geen les te hebben gehad merk ik wel dat ik het wel weer wat slechter gaat. M'n moeder ging me gister toen zelf maar les gevenmaar ze heeft al echt super lang niet geleden en gaat ze heel lief les geven, maar dan weet ik het natuurlijk veel beter vind ik zelf. Dus ik zeg zo ga er maar lekker zelf op zitten, dan zie je dat het niet zo makkelijk gaat. En jahoor, ben ik bezig met afzadelen, zegt m'n moeder ik ga er wel even op, ik heb zo gelachen
. Maar vandaag had ze dus hele erge spierpijn haha. maar nu wilt ze misschien ook gaan lessen.
![]()

Anoniem schreef:Haha ja dat paard jaHet onweerde/ stormde/ regende heel hard en toen was het natuurlijk al een ander (opgefockt) sfeertje, en toen ging ik aandraven en toen kreeg ik een rodeotje en stak ik uit reactie m'n been af, nouja dan ben je nergens meer natuurlijk, dus ik lag eraf, tegen het schot
Waar zit je op school dan?

Anoniem schreef:Ja haha dat is ook leuk idd!
Ik had met dit paard steeds dat ik m'n buitenhand er te winig aan hield, en m'n binnenhand teveel. Terwijl manegepaarden juist amper reageren als je zonder je binnenhand rijdt. Dus ik voelde me best wel dom enzo, élke keer ging die binnenhand er weer aan en die buitenhand eraf. Ik kreeg dat gevoel er gewoon maar niet in. Had elke keer het gevoel dat als ik m'n binnenhand eraf hielt en m'n buitenhand eraan, dat hij dan naar binnen viel met stelling naar buiten. Maar laatste 10 minuten van de les ging het eindelijk wel goed!Maar ik voel me dan echt zo'n beginner weetje

_Irene11_ schreef:IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN THEORIE!!!!!!!!!!!!!![]()