Waarom deden ze dat nu weer x]
IK IK IK wil lachen om een foto in de zandkuil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of je met hoofdstel reed of bitloos.. en bij gebrek aan bitloze hoofstellen werd het een halster
Ze worden ook bitloos ingereden dus het kon makkelijk, behalve dat een halster wel iets minder druk uitoefend dan een bitloos hoofdstel haha XD 

suikermeisje schreef:ik denk gewoon omdat ze dat leuk vonden om te doen xD
ik wil ook wel lachen hoor
die Loki is ook wel een grapjas xD
alleen ik ben bang dat (zoals ik op de foto's zie) in een groep achterblijven als andere al gaan racen mij niet gaan lukken

xLoki schreef:suikermeisje schreef:ik denk gewoon omdat ze dat leuk vonden om te doen xD
ik wil ook wel lachen hoor
die Loki is ook wel een grapjas xD
alleen ik ben bang dat (zoals ik op de foto's zie) in een groep achterblijven als andere al gaan racen mij niet gaan lukken
welke week ga je eigenlijk?
en neem je jip mee?
xmaddyx schreef:OMG ik doe net zoiets doms!
Ik denk goh wat leuk, kijken of ik een gat met een nagelknipper in me energydrink kan krijgen, JA dat kan! en dan spuit het heel hard in je gezicht en zit je helemaal onder, en alles in de buurt ookBAH
*BAH*
Naar beneden liet ik haar wel stappen. Maar een vriendin van mij liet haar gewoon naar beneden galoperen en Sjaan stopte niet meer en moest opeens een noodstop maken aan het eind omdat de groep daar stond buiten die bosjeso p het ruiterpad. Toen was ze eraf gevallen.
En ze was ook een keer op de holterweg van dr afgevallen. Was wel wat erger, zat een hele deuk in haar cap, dus als ze die niet had had ze het misschien niet meer na kunnen praten.
Maar kwam omdat Sjaan opzij sprong omdat er een paard haar inhaalde.