Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar eenmaal tussen de hekjes ging het goed 
Wat goed zeg!! 

DenK4ever schreef:Melanie_B schreef:Wat een heerlijke dag
Heb niet echt heel succesvol gereden,
Rarando 178 en 180, en WB 167 en 174.. maaar geeft niet,
mn pony heeft zich wel goed gedragen en had ook niet veel
hoger gedacht.. maar wat een heerlijkeeee dag
Als je er maar van genoten hebt!!!! Die punten komen vanzelf
en dat zeg ik die net me eerste wedstijd heb overleefd

mijn hemel
Melanie_B schreef:DenK4ever schreef:
Als je er maar van genoten hebt!!!! Die punten komen vanzelf
en dat zeg ik die net me eerste wedstijd heb overleefd
Achja, had voor Wonderboy ook (nog) geen andere punten verwacht
tis al zo'n zenuwleider.. 't gaat allemaal net ff wat moeilijker..
Alleen sommige commentaar wat op de protocool stondmijn hemel

Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Trouwens, Nadien.. Hoe gaat het vandaag met je??
Gaat wel goed! Merk dan wel dat ik me heel erg verveel. Ben al even het land ingeweest, naar Meraantje.
Die heeft een vliegendeken en vliegenmaskertje gekregen, want ze werd gék van de vliegen.
Heb je er nog veel pijn aan? En mag je wel al lopen? 
ookal begrijp ik dat je wel even naar je paard
Wat jij wilt.. Ik irriteer me nogal aan de arrogantie die jij in je jaartje Twente hebt opgebouwd. Ik kan me nog tijden herinneren dat je vertelde dat je hele pauzes lang achter de pc zat omdat je het niet leuk had op school, en je in de paarden je uitlaatklep vond. Toen der tijd had vond ik je echt wel een toffe meid, waarvan ik wel is dacht goh.. mensen moesten is weten wat een lief meisje dat eigenlijk is als je haar beter leert kennen. Jammer dat je vergeten bent dat je destijds best wat uurtjes op mijn paard hebt gesleten.. Jammer dat je nu bent veranderd in iemand die niet meer tegen commentaar kan. Ik weet namelijk van mezelf dat ik ben van het relatieve en gewoon zegt wat ze vindt, en ja ik weet dat dat het misschien niet leuk over komt maar zo ben ik nou eenmaal altijd al geweest. Vandaar dat ik ook niet snap waarom ik nou ineens dat commentaar niet meer geven mag. Voorheen had je namelijk zelf zo bloed fanatiek geweest dat je er wat aangedaan had, of zelfs was gaan discussiëren over mogelijke oplossingen. Het lijkt nu een beetje op mij over te komen of je het liefst onder al je berichten zou plaatsen: "Ik rijd inmiddels L2, dus commentaar hoef je niet te geven want ik weet het zelf toch allemaal beter". En dat is het gene waar ik en volgens mij nog wel meer mensen zich hier aan irriteren. En als je dan toch niet tegen commentaar kan is dat prima, maar post dan verder ook niet iets waar je commentaar op kan verwachten 

en dan wil ik ook verder discussieren (indien nodig) naar diverse oplossingen.. 
Broccoli schreef:Maar ik ben ook nieuwsgierig![]()
Herken dat wel namelijk dat er soms dingen op staan waarvan je echt denkt: "dusssss".

DenK4ever schreef:Broccoli schreef:Maar ik ben ook nieuwsgierig![]()
Herken dat wel namelijk dat er soms dingen op staan waarvan je echt denkt: "dusssss".
Zo wist ik dus niet dat je in de B vierkant moest staan![]()
De meneer van de jury in ring 1 was best streng
Staan dingen op mijn protocol waarvan ik denk, ja daar heeft die man helemaal gelijk in.
Maar in andere denk ik.. excuse me? Het is een B proef...
Maar ja, dit is het risico van jury sporten