ATE schreef:vind dat zeer slordig hoor
koop je zo n duur zadel dan mag je toch top servise verwachten
ik zie het vaak hoor ook bij andere bedrijven hebben ze de buit binnen dan ben je niet meer intersant
Ja,daar lijkt het well een beetje op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:LIQUITA schreef:Zo ... Het is weer gebeurt. Één kies maar en zonder verdoving. Het viel weer mee, heb meteen een afspraak gemaakt voor een zilvere kies onder. Stoer he.
dus geen watje hahahahahahahah ach doet beetje zeer maar is zo ook weer over
heb trouwens nog nooit een verdoving gehad met vullen
daar vraag mijn tantarts ook nooit naar of ik dat wil
al hoor ik van andere dat ze dat wel krijgen
maar ik vind het niet zo erg hoor die naald in mijn mond vind ik ook geen pretje
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:ik heb van Mntj,weer plaatjes gekregen,ik weet niet wie ik nog blij kan maken?
Winnitou spaart Rowan nog die van AZ?
Oh ja...ik kreeg ook 2 pakjes van mijn moeder, zal zo ff kijken.
LIQUITA schreef:Hmmm...krijg net een uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek, mag een afspraak gaan maken voor een uitstrijkje. Ook niet leuk, maar wel goed natuurlijk.
mntj schreef:LIQUITA schreef:Mntj...m'n plan was om vanavond bij je in de les te komen rijden. Maar ik stel het nog een weekje uit. Durf het toch nog niet aan. Ga vanavond in het tussen uur rijden.
gewoon doen liquita. misschien juist goed.
kan ik je helpen. of is ie heel loperig in de les.
laatste uur is de laatste tijd niet zo druk.
Nicole1995 schreef:ATE schreef:dus geen watje hahahahahahahah ach doet beetje zeer maar is zo ook weer over
heb trouwens nog nooit een verdoving gehad met vullen
daar vraag mijn tantarts ook nooit naar of ik dat wil
al hoor ik van andere dat ze dat wel krijgen
maar ik vind het niet zo erg hoor die naald in mijn mond vind ik ook geen pretje
Ik ook,niet ik vind die spuit erger dan boren.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Zo ... Het is weer gebeurt. Één kies maar en zonder verdoving. Het viel weer mee, heb meteen een afspraak gemaakt voor een zilvere kies onder. Stoer he.
een zilveren???
) . LIQUITA schreef:winnitou schreef:een zilveren???
Hahaha...ik vermoede al zo iest toen ik het schreef, maar dacht jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
M'n zilverkleurige vulling wordt vervangen voor een tandkleurige vulling (of eigenlijk een kieskleurige vulling) .
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Oh ja...ik kreeg ook 2 pakjes van mijn moeder, zal zo ff kijken.
Ok,graag.
Ze missen nog de plaatjes:
13,14,24,33,42,100,108,113,121,126 2x,132,150,154,155,164,169,195
199,222,232,235,242,255,262