Nee ik heb helemaal geen zin om paarden te poetsen, te rijden of wat anders met paarden te doen Maar ik ga wss even naar de Divoza straks
Ik heb gister trouwens handschoentjes aangehad, echt heeeerlijk! Binnenin fleece, buitenkant leer, zaten echt als gegoten. Alleen waren ze 50 euro
Stef_Winston schreef:Nee ik heb helemaal geen zin om paarden te poetsen, te rijden of wat anders met paarden te doen Maar ik ga wss even naar de Divoza straksgeen zin om iets met paarden te doen? nmaar wel naar een paardenwinkel?
ik wil graag een nieuwe paardrijbroek steef.. heb net gehoord wat ik van de belasting terug krijg.. dus zoek maar een leuek voor me uit
Zo ik moet echt beter gaan eten, ik werd vannacht duizelig als ik me omdraaide in bed etc. Maar ik heb nu ook al 3 dagen geen brood op
aatjuh12 schreef:annemieke_88 schreef:Zo dan vroeg! Wat doe je dan voor werk?Balletdanseres nee grapje, Beveiliging Whahhaa ik zie je al staan als balletdanseres Maar dan moet je idd vroeg beginnen.
iiiiik ga vanavond etèn.. en morgen met mijn moeder naar appasionata, daarna met mijn familie eten en cadeautjes uitpakken.. tweede kerstdag naar de manege.. en daarna naar omaatjes en weer heel veel eten