B_a_b_e schreef:het beste is gewoon een partner vinden met dezelfde hobby!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
San1978 schreef:Túúrlijk ! En volgens mij vind je het zelf ook wel prima zo toch? Je bent druk met je zaak, je werk en alle andere 1001 bezigheden die je daarnaast nog doet. Je kan niet alles tegelijk hoor!
josie1980 schreef:@ es : wat loopt ie mooi! nu krijg ik wel wat concurrentie-gevoelensmerrie tegen ruin
wat voor pad heb je er nu dan onderliggen? is geen dikke, lijkt het wel..... maar zadel ligt i.d. mooi op 'm - gelukkig! hoe laat zou jij vrijdag willen kijken / rijden dan? misschien dat Kim dan ook met BJ wil wachten (als ik 't heeeeeeeeeeeel lief ga vragen
) - kunnen we vergelijken
half 6 ga ik niet redden - moet ik alweer op cursus zitten.......
maar dan zie ik JOU wel op morris rijden als t zover is
IJp schreef:San1978 schreef:Túúrlijk ! En volgens mij vind je het zelf ook wel prima zo toch? Je bent druk met je zaak, je werk en alle andere 1001 bezigheden die je daarnaast nog doet. Je kan niet alles tegelijk hoor!
En daarbij geeft het mij zeker een voldoening als ik paarden voor mensen bijrij, herbeleer oid en dat ze dan naar de eigenaar die vervolgens veel plezier beleeft aan datgene wat ik het paard heb bijgebracht. ( of klinkt dit erg penny-achtig?)
Wedstrijd ambities heb ik sowieso niet meer, en om dan steeds met hetzelfde paard te blijven trainen voor zoiets en dan er niets meedoen zie ik ook niet zitten.
maar ik kan mij voorstellen dat je daar misschien nog wel meer voldoening uithaalt dan met je eigen paard trainen!San1978 schreef:Weet ik veel. Iedereen heeft het altijd over Kim maar later bedacht ik mij dat het ook Angelique of Tessa zou kunnen zijn of doen die dat niet??
Nee, ik wacht lekker tot dat 'ie drie wordt (maart)! Kan haast niet wachten tot dat het zo ver is, ben zo benieuwd hoe die zit!
kimmie doet alle jonge diertjes! IJp schreef:Ik ben trouwens al de hele dag bezig met pogingen te ondernemen om mijn lesboek door te nemen. Ik moet morgen een dag naar school en meteen examen doen.
Het lukt niet om me te concentreren, de stof interesseert me geen kloot, maar het is me verplicht opgelegd, dus zal wel moeten!
essiedepessie schreef:Nee, ik wacht lekker tot dat 'ie drie wordt (maart)! Kan haast niet wachten tot dat het zo ver is, ben zo benieuwd hoe die zit!
ok.. ja daar zijn de meningen over verdeeld...kimmie doet alle jonge diertjes!
!
Allebei die staarten in de lucht en renneeeeuuuuhhh!!