Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:47

B_a_b_e schreef:
het beste is gewoon een partner vinden met dezelfde hobby!!!

:D :D :D :D

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:48

of single blijven ala moi!!! hahaha

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 13:51

San1978 schreef:
Túúrlijk ! En volgens mij vind je het zelf ook wel prima zo toch? Je bent druk met je zaak, je werk en alle andere 1001 bezigheden die je daarnaast nog doet. Je kan niet alles tegelijk hoor!

En daarbij geeft het mij zeker een voldoening als ik paarden voor mensen bijrij, herbeleer oid en dat ze dan naar de eigenaar die vervolgens veel plezier beleeft aan datgene wat ik het paard heb bijgebracht. ( of klinkt dit erg penny-achtig?)
Wedstrijd ambities heb ik sowieso niet meer, en om dan steeds met hetzelfde paard te blijven trainen voor zoiets en dan er niets meedoen zie ik ook niet zitten.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:52

josie1980 schreef:
@ es : wat loopt ie mooi! nu krijg ik wel wat concurrentie-gevoelens }> merrie tegen ruin :D wat voor pad heb je er nu dan onderliggen? is geen dikke, lijkt het wel..... maar zadel ligt i.d. mooi op 'm - gelukkig! hoe laat zou jij vrijdag willen kijken / rijden dan? misschien dat Kim dan ook met BJ wil wachten (als ik 't heeeeeeeeeeeel lief ga vragen :o ) - kunnen we vergelijken :P

ik heb BJ gisteren zien lopen!

Ik zal wel even vragen aan haar voor vrijdag, ze wacht vandaag ook op me tot half zes.. vrijdag zal dat ook zo'n beetje half zes worden voor ik er ben!

Er ligt een prof choicepad onder zo'n orthopad, helemaal zwart! Kan ik lekker combineren met de meest idiote beenbeschermers! hahahaha.

GermanDutchy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:56

en, en, en?????? ik baal wel dat ik haar niet zo vaak kan zien nu, maar ik vertrouw er op dat Kim het helemaal goed laat komen ;) half 6 ga ik niet redden - moet ik alweer op cursus zitten....... :( maar dan zie ik JOU wel op morris rijden als t zover is :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:09

Nou gisteren heeft ze met haar gedraafd alleen, want het was heel druk in de binnenbak ineens, en omdat BJ grote passen maakt en best wel hard gaat was ze bang dat wanneer iemand niet op zij zou gaan het fout zou gaan. Maar ze is superbraaf, en knap! :-)

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:23

ahhhhhhh, lieve pony heb ik ook! :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:44

IJp schreef:
San1978 schreef:
Túúrlijk ! En volgens mij vind je het zelf ook wel prima zo toch? Je bent druk met je zaak, je werk en alle andere 1001 bezigheden die je daarnaast nog doet. Je kan niet alles tegelijk hoor!

En daarbij geeft het mij zeker een voldoening als ik paarden voor mensen bijrij, herbeleer oid en dat ze dan naar de eigenaar die vervolgens veel plezier beleeft aan datgene wat ik het paard heb bijgebracht. ( of klinkt dit erg penny-achtig?)
Wedstrijd ambities heb ik sowieso niet meer, en om dan steeds met hetzelfde paard te blijven trainen voor zoiets en dan er niets meedoen zie ik ook niet zitten.

Ja, dat klinkt als uberpenny IJp :D maar ik kan mij voorstellen dat je daar misschien nog wel meer voldoening uithaalt dan met je eigen paard trainen!

Wie gaat mijn poown straks eigenlijk inrijden?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 14:50

Ik denk dat Kim je poown gaat inrijden. Die is toch de beste!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:53

Ja san, wie anders?

Ga je in januari beginnen? spannend hoor!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:57

Weet ik veel. Iedereen heeft het altijd over Kim maar later bedacht ik mij dat het ook Angelique of Tessa zou kunnen zijn of doen die dat niet??

Nee, ik wacht lekker tot dat 'ie drie wordt (maart)! Kan haast niet wachten tot dat het zo ver is, ben zo benieuwd hoe die zit!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 15:03

Ik in principe niet. Kim begint meestal bij de paarden en een enkele keer neem ik het over.
In het bijzondere geval van Babe ben ik zelf begonnen, maar die was 2 jaar eerder al beleerd en vervolgens op het gras gezet. Ik heb alleen haar geheugen opgefrist.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 15:05

Ik ben trouwens al de hele dag bezig met pogingen te ondernemen om mijn lesboek door te nemen. Ik moet morgen een dag naar school en meteen examen doen.
Het lukt niet om me te concentreren, de stof interesseert me geen kloot, maar het is me verplicht opgelegd, dus zal wel moeten!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 15:06

Voordeel is wel, ik moet morgen om kwart voor 8 er zijn en het is 10 minuten bij mijn huis vandaan: UITSLAPEN!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:08

San1978 schreef:
Weet ik veel. Iedereen heeft het altijd over Kim maar later bedacht ik mij dat het ook Angelique of Tessa zou kunnen zijn of doen die dat niet??

Nee, ik wacht lekker tot dat 'ie drie wordt (maart)! Kan haast niet wachten tot dat het zo ver is, ben zo benieuwd hoe die zit!

ok.. ja daar zijn de meningen over verdeeld... ;) kimmie doet alle jonge diertjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:15

IJp schreef:
Ik ben trouwens al de hele dag bezig met pogingen te ondernemen om mijn lesboek door te nemen. Ik moet morgen een dag naar school en meteen examen doen.
Het lukt niet om me te concentreren, de stof interesseert me geen kloot, maar het is me verplicht opgelegd, dus zal wel moeten!

Doe het voor de toevoeging aan je titel *\o/*

WortelstaartzakslickernaaimachinetrainsterminiatuurtacklesgeeframmsteinAutoCADpaardenpsychiatermevrouw

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:39

essiedepessie schreef:

ok.. ja daar zijn de meningen over verdeeld... ;) kimmie doet alle jonge diertjes!

Ik hou me maar aan Eef d'r advies (zij heeft er meer verstand van dan ik) en die zegt dat ik 'm lekker moet laten tot dat hij 3 is. Hij is maar 1x jong en om heel eerlijk te zijn voelt dat voor mezelf ook het best :D !

IJp, waar heb jij dat je examen?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:44

San: dat zeg ik, daar zijn de meningen over verdeeld.

Maar ik ben weer begonnen omdat de arts in de kliniek dat met klem aanrade...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:51

Tuurlijk, dat zou ik ook gedaan hebben als ik jou was! Ik denk ook dat Morris er ook echt aan toe was om wat te gaan doen toch?

Die Storm vind het wel prima volgens mij zo haha :D !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:55

Haha Storm heeft het idd prima naar zijn zin met buddy Damian! Gisteren waren ze aan het crossen met z'n 2tjes :wow: Allebei die staarten in de lucht en renneeeeuuuuhhh!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:55

Was beter voor zijn spiertjes, gewrichtjes en ik denk ook voor zijn hoofd. haha...

Hij gaat er per dag beter uit zien, dus voelt goed vin ik....

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:59

Welja, ik ga er toch geen wedstrijden mee rijden ofzo dus ik vind het wel prima op deze manier. Hij zal zelf wel aangeven wanneer hij er klaar voor is. Zo is dat weer voor elk paard anders!

Ik hoorde trouwens dat Damian al een stuk ouder is, ik wist niet dat mensen ZO lang konden wachten met inrijden. Ik zou uiteindelijk bloednieuwsgierig zijn naar hoe die zit enzo!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:00

En dat is nu ook echt het belangrijkste. Het moet voor jezelf goed voelen !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:06

Evelien zei me dat dat meisje denkt dat ieder jaar dat je wacht met inrijden je paard 5 jaar ouder wordt... maarja... haha... dan wordt ie straks 500.

ik weet niet of een paard dat zelf aangeeft... hij zal je niet bellen om te zeggen dat ie nu wel eens een gouden plak met je wil gaan winnen. hahahahah.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:14

Hahaha, wat een giller. Daar had ik nou nog echt nog nooit van gehoord!

Zouden jullie trouwens voor mij eens ogen en oren willen openhouden voor mij zadel? Die mensen die eerst instantie geinteresseerd waren zijn afgehaakt helaas en ik wil hem echt graag kwijt, thanks alvast !