Jee Liquita, wat een naar nieuws! Ik heb er meer van gehoord kissing spines. Liquita heeft toch nooit gesteigerd of je er af willen gooien? Ontzettend balen en Peet heel veel sterkte met dit nare nieuws.
Het is wel heeeeeeeeeeeeeeeel stilletjes hier vanavond. De meeste van jullie zitten natuurlijk op de manege.
ATE
Geplaatst: 09-05-09 17:26
Zelf bedacht xD leeezeen
dit is zo kat dit is hou kat dit is je kat dit is een kat dit is sukkel kat dit is ongeveer kat dit is veertig kat dit is seconden kat dit is van kat dit is zijn kat dit is werk kat
Deze zinnetjes slaan nergens op lees Nu alle derde woordjes achter elkaar op
Nee, ik niet in ieder geval. Ben net terug van de Griek in Wormerveer. Even een voorproefje op moederdag Had geen zin om te koken, en we konden ook niets bedenken. Dus dan maar lekker uit eten.
heb vanaaf saskia hier gehad met vriendje van haar zoon die kwam 2 konijntjes halen maar hebben er 3 meegenomen vonden het zielig dat 1 over bleef hihihihi
ATE
Geplaatst: 09-05-09 20:23
Nicole1995 schreef:
Gaat er iemand morgen nog in een les rijden?
denk ik maar als erg moi weer is ga ik ronde schans doen met nadine
ja ik wel nu afgelopen straks weer verder met uitslagen hahahah
Ik ook
Jammer dat Jamal er uit ligt. Ik was eigenlijk voor Lisa of Jamal, maar ik vond Rachel haar 2e nummer van vanavond wel heel erg goed. Echt spannend hoor
meelen
Geplaatst: 09-05-09 20:45
xan schreef:
Nee, ik niet in ieder geval. Ben net terug van de Griek in Wormerveer. Even een voorproefje op moederdag Had geen zin om te koken, en we konden ook niets bedenken. Dus dan maar lekker uit eten.
Ga je morgen wéér dan?
meelen
Geplaatst: 09-05-09 20:46
ATE schreef:
meelen schreef:
Iedereen X-Factor aan het kijken of zo?
ja ik wel nu afgelopen straks weer verder met uitslagen hahahah
Ik ga voor Lisa, die andere 2 zijn niks. Die jongen die eruit is is waardeloos en die blonde zingt zo vals als 't maar kan.
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 20:46
FF dat geschreeuw van de TV kantine zachter zetten hoor