meelen schreef:ATE schreef:ach er zal best wel iemand zijn die ons wil voor lezen
Sanne wil wel voorlezen hoor.
(wanneer is dat eigenlijk?)
als sanne het wil doen graag dan kan ze nu in haar agenda zetten hahahhaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Ook lekker tochBen aan het eind van de middag met Rowan naar de manege geweest. Hebben Napoleon lekker losgezet in de buitbak. Hij ging te keer alsof hij dagen zijn stal niet uitwas geweest. Prachtig om te zien, als een raket door die bak, dwars door de grote plas, rakelings langs de hekken dat ik af en toe dacht die gaat er dwars door heen. Nap onder de zandspetters en wij kregen er ook aardig wat om onze oren.
Daarna hebben we hem lekker afgespoten (wat eenluxe het warme water, maar wat een pisstraal) en nog even onder het solarium. volgende keer ga ik er lekker naast staan.
Hij wou eerst niet naar binnen maar met een beetje geduld wandelde hij wel achter me aan en heeft superbraaf gestaan
Dus voor mij niet rijden vandaag maar wel genieten

LIQUITA schreef:Vanavond weer een leuk lesje gereden. Ja, ja...ik ga het echt nog eens leuk vinden. Ik weet weer wat (diep) in het zadel zitten is want we moesten zonder beugels rijden (draven en galopperen). Eerst dacht ik "O nee he" maar ik moet zeggen het viel me niet tegen.
xan schreef:LIQUITA schreef:Vanavond weer een leuk lesje gereden. Ja, ja...ik ga het echt nog eens leuk vinden. Ik weet weer wat (diep) in het zadel zitten is want we moesten zonder beugels rijden (draven en galopperen). Eerst dacht ik "O nee he" maar ik moet zeggen het viel me niet tegen.
Was een leuk lesje weer. Maar (ha ha) ik dacht dit wordt trakteren de volgende keer. Maar ben toch weer gewoon blijven zitten.![]()
Daarna was het in de kantine ook weer gezellig. Was om 1 uur thuis !!
ATE schreef:Dat is pas afgaan![]()
Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine.![]()
Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op.![]()
Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent.![]()
Zij zegt hierop stilletjes tegen hem: 'Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen'.
Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is.![]()
Hij vraagt aan de blondine: 'Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gefietst heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn reet duwde?'![]()
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt: 'Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw zoon'.![]()
xan schreef:LIQUITA schreef:Vanavond weer een leuk lesje gereden. Ja, ja...ik ga het echt nog eens leuk vinden. Ik weet weer wat (diep) in het zadel zitten is want we moesten zonder beugels rijden (draven en galopperen). Eerst dacht ik "O nee he" maar ik moet zeggen het viel me niet tegen.
Was een leuk lesje weer. Maar (ha ha) ik dacht dit wordt trakteren de volgende keer. Maar ben toch weer gewoon blijven zitten.![]()
Daarna was het in de kantine ook weer gezellig. Was om 1 uur thuis !!
ATE schreef:Nee hoor, alleen maar gereden zonder stijgbeugels, hihi.leuk hoor hebben jullie gesprongen ??