joehoe geslaagd!! en cum laude had een 8 voor mn presentatie, 8 voor mn technisch inzicht/voorbereiding, 9 voor mn verslag en een 9 voor mn praktisch werk!! ben echt zo blij, gewoon heeeelemaal klaar!
gelukkig kwam die op je beugel lau anders was je pootje dwars door midden
ennnnnnnnn kell?
KellyLytsa
Geplaatst: 28-06-09 19:32
Nou wedstrijd ben ik heel tevreden over, zeker voor de eerste keer! In m'n eerste proef 2e met 157 en in m'n tweede proef 1e met 174. We waren met z'n 4en!
Die 157 zal ik even uitleggen De jury was echt raar, tegen een ander meisje had ze gezegd dat ze der paard mishandelde! Onder aan mijn protocol stond: "Amazone moet ontspannen zitten en niet alsmaar schoppen met de hakken. Haar hand is te stug. Het paard wordt uit het evenwicht gebracht, maar blijft zo BRAAF!" Dat is wat er letterlijk staat, niet echt positief dus, verder staat er ook geen nuttig commentaar bij, bijna geen enkele oefening heb ik goed uitgevoerd maar ik heb voor me impuls een 7?! Na m'n proef werd ik ook al even bij der geroepen dat ik mezelf echt moet verbeteren, het paard is het namelijk wel waard. Al met al, niet erg positief dus Met die 174 ben ik daarentegen wel superblij! daar staat ook erg nuttig commentaar bij, was tevens ook een andere jury .
Die ene jury had zelfs tegen dat meisje lopen schreeuwen dat ze dit met de knhs zal overleggen blabla.. Ze was uitgesloten voor de 1e proef, ze wilden haar protocol niet geven! Ookgeen punten dus. de 2e proef had ze wel gewoon 171.