Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:@ Xandra: Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Maar wat betekend BHV eigenlijk en wat kan je ermee?
@ Suus: Strak telefoontje hoor!
Lijkt me trouwens ook wel stom dat je alleen mocht stappen vandaag. Aan de andere kant konden ze heus wel een buitenritje ofzo maken, zonder dat die paarden bezweet raken (een drafje kan toch geen kwaad?). Wat gingen jullie doen dan tijdens de les?

LieZ_Horses schreef:Binnen 2- 7 dagen komt mijn nieuwe mobiel!
hestejente schreef:Omdat ik vind dat met een buitenrit lekker ontspannen moet.. Maarja dat is natuurlijk mijn eigen mening!Karin, hoe is het nu met Marco's moeder? Wat een geluk dat hij die cursus had gehad!
Suus, waarom wil jij een paard in de bak wel nageeflijk rijden en in het bos niet? maakt het je in het bos dan niet uit wat het paard doet?
We gingne ook nog achterstevoren en toen viel een meisje van Beetle af omdat Beetle het eng vond hoe ze zat. Met voetballen schopte Callista de bal in het goal en toen weerkaatste die en toen schrok ze en ging ze gallopperen en viel Rosa eraf.. Voor de rest alles goed gekomen
IK RIJD MAANDAG MET JOU MEE
WOENSDAG KAN IK JAMMRGENOEG NIET!!!

Van zouden jullie uw kippen willen verwijderen van de plek of ervoor zorgen dat ze niet meer lawaai maken. Ik wil graag van mijn nachtrust genieten. Als u hier niet mee accoord gaat dan doen wij het hardhandig. Zoiets was het
niet gestuurd hoor!!! 
SuusKiiss schreef:Lisa rijd maandag niet, want dan zitten we in duitsland..LISAAAAAAAAAAAA![]()
Melody heeft een date dinsdag en hij komt woensdag misschien kijken

_Roosmarijn_ schreef:Hallo!![]()
Zeg Don wat doe jij zo vroeg op bokt als je vakantie hebt?
. Uitgemest & Silaan gereden. Het ging helaas niet zo lekker als dinsdag
. Vertel op MSN wel waarom
.
Jippiej! 
SuusKiiss schreef:LISAAAAAAAAAAAA![]()
Melody heeft een date dinsdag en hij komt woensdag misschien kijken
Oke, chill!
Shetjjee__x schreef:me moeder gaat denk ik afbellen vandaag of morgen