Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De 5 geheimen van een goede relatie.

incognito schreef:Hallo, heel even snel...
Ik heb even geinformeerd naar t-shirts.
Het moet wel lukken voor niet al te veel.
hij vroeg of ze nog bedrukt moetsen worden...
Niet toch!?!
Hij wil weten hoeveel en welke maten.
Dan kan ik dit doorgeven, dan kijk hij of hij ze heeft liggen.
Ik denk dat je voor mij een XL moet nemen. Ik was al van plan om naar de Dappermarkt te gaan en dan naar de Albert Cuyp.
Ik ga toch wel hoor en kijk ook wel voor T shirts. Kunnen we altijd nog gaan halen wanneer het bij jou niet doorgaat.
maar wel maandagochtend. Misschien zijn jullie er dan uit wie naast wie gaat rijden.
Laat dan even een briefje achter?????? Kan ik alvast gaan studeren. 
meelen schreef:Hee ATE, heb je soms nog verhuisdozen uitgepakt en je moppentrommel weer gevonden?
Ze waren goe-oed![]()
![]()
daar krijg je wel eens iets toegestuurd 
ATE schreef:als alles mee zit heb ik vanmiddag eindelijk weer mijn eigen internet(meiden dan ook blij ,kunnen dan hun eigen pc weer gebruiken ) krijg ook een ander mail adres stuur dat wel ff naar jullie door
incognito schreef:Welke maat? Ligt er aan hoe groot ze vallen. Zijn het echte dames t-shirts? die vallen meestal kleiner. Vallen ze klein dan een XXL, vallen ze normaal dan een XLHallo, heel even snel...
Ik heb even geinformeerd naar t-shirts.
Het moet wel lukken voor niet al te veel.
hij vroeg of ze nog bedrukt moetsen worden...
Niet toch!?!
Hij wil weten hoeveel en welke maten.
Dan kan ik dit doorgeven, dan kijk hij of hij ze heeft liggen.
.
Lalalalala lalalala lalalalalaal
LIQUITA schreef:Ik zat even naar een filmpje van de smurfen te kijken. Ate, je moet echt met een vangnetje op je paard hoor, misschien een heel klein visnetje, gaat om het idee toch? Hihihihi....zit ook de smurfen CD te luitsteren, heb er helemaal zin in

Ken de proeven niet uit mijn hoofd. xan schreef:Ik doe m'm best, en jij de restLiquita zet hem op met voorlezen![]()
Ken de proeven niet uit mijn hoofd.
. 
ATE schreef:xan veel sucses vanaaf

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik doe m'm best, en jij de restLiquita zet hem op met voorlezen![]()
Ken de proeven niet uit mijn hoofd.
.