Rytm schreef:Vera en Cindy zijn allebei leuk! Cindy is wat pittiger dan Vera.
Denk dat dat Pluk was Madelief, alhoewel die ook braaf was. Vera iig niet.
Bedoel je nu dat Vera niet braaf is? Of lees ik het verkeerd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rytm schreef:Vera en Cindy zijn allebei leuk! Cindy is wat pittiger dan Vera.
Denk dat dat Pluk was Madelief, alhoewel die ook braaf was. Vera iig niet.
Sorry ik ben haflinger-addict
luxket schreef:cindy is wat eigenwijzer, rent soms de bosjes in als ze wil eten.. Zijn niet super snel, verder gewoon braaf
Kunnen jullie me nog een fijn paardje aanraden dat middelmatig snel gaat (niet te langszaam en niet de snelste
) en die lekker zit in galop/draf? luxket schreef:danny is wel snel hoor fioon, in ieder geval sneller dan de meeste.. Ik denk dat je aan image dan een fijn paard heb, cincy, vera, jaap joris, pieter frans.. super sonic is ook fijn vind ik maar die is wat sneller of bastion
Pieter-Frans lijkt me ook super..! Had wel een keer negatief commentaar gezien weet even niet meer waar dat was. fionaa schreef:dan cindy of vera. bertus of danny geloof ik ook wel.

Mensonides schreef:haha maaik belgen zijn vet grappig :p
Had net wedstrijd..
was een vet strenge jury.. en hoorde dat er best veel velies punten waren gereden.. dus schrok me doodmaar toch was ik nog 2e en 3e en 2 wpjes
![]()
gister waren er echt vet veel gevechten in de stad.. en met koninginnenacht ook al.. dus was erg gezellig
en nog het toppunt van gisteren we gingen naar de pizzaria.. dus wij dood leuk bestellen. komt die ober weer terug ja sorry de pizza's zijn op hahaha

Hopen dat ze beetje luistert .
Is dat fris, das gek zeg maar denk dat ze een hoop anders zeggen.

LoveMii schreef:Okee dan kies ik als voorkeur Vera ^^Hopen dat ze beetje luistert .
Rytm schreef:Gefeliciteerd Tes je gaat echt keihard!!
Yasmin zag ik nog rijden vandaag in de grand prix, moest wel lachen om haar, na de proef ging ze uitstappen zonder zadel met dr gympies aan.. zo tussen Anky en Edward enzo hahahaha.. Klinkt niet zo raar maar 't zag er echt wel ff apart uit.
had ze nog een beetje goed gereden?