Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Je stal ligt bijna vol Tamaar, is dat goed?
johnvt schreef:Je stal ligt bijna vol Tamaar, is dat goed?
: j wanneer gaan we weer??
Hij zal wel denken, wat moet ik nu met een TAK....
Binar schreef:Willen de loszetters van het grote ruinenland eraan denken om de springschoenen bij Biz om te doen?? Hij had ze vandaag nl niet om!!!
madelon31 schreef:Binar schreef:Willen de loszetters van het grote ruinenland eraan denken om de springschoenen bij Biz om te doen?? Hij had ze vandaag nl niet om!!!
O jee vergeten te zeggen...ik heb niet met hem gelopen maar heb er ook niet aan gedacht sorry sorry sorry...moet er nog aan wennen dat hadden ze bij die andere groep niet....zal niet meer gebeuren nous![]()
Als Biz zijn ijzers aftrapt dan mag degene die hem heeft buitengezet naar het ijzer (en zooltje) zoeken
. Heb je trouwens zin om donderdag een lekker buitenritje te maken? Ik hoor het wel
Dus dat komt wel goed. Ben er denk ik rond 1 uur en dan zet ik de groep buiten, alvast zonder Champ denk ik, want die mag nog maar wat korter. En dan zet ik ietsje later (zo rond 2) Champie erbij, zodat ie op het heetst van de dag ook lekker buiten staat. Moet even zien hoe heet het is rond 1 uur...
Lief hè, van Biz?
!

Jetta schreef:Ik heb persoonlijk bij Biz de springklokjes om de voorhoeven gedaan! Hij kon bijna niet wachten met naar buiten gaan, hij gaf steeds voetje om me te helpen!Lief hè, van Biz?
Om 14 uur stonden ze op het land.
Joepie was superlief, die is al gewend aan het loopje naar het land. Spetter en Diddletje draafden om het hardst, maar ze moesten stappen van mij.....ik had Renk aan de andere kant en die ging zelfs draven om de kleinste monsters van stal bij te houden! Jaja...ze hadden er zin an!![]()
Och, samen met Daphne was het zo gedaan. Het ligbad is bijgevuld, was helemaal leeg!
Veel plezier maar weer allemaal!
Marieke_ schreef:Vanmorgen ben ik met Biz richting zandweg gereden. Het was gelukkig nog niet heel warm. Geweldig genoten.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik een kamer in Amsterdam heb. 12 mei ga ik verhuizen
Mn kamer is dus op deze boot... en nee die vaart niet uit

Zijn mn ouders ook blij met de paarden, want dan zien ze me nog eens