Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:09

Ik neem gewoon heel veel takken mee. Iedereen mag zoveel pakken als die wil, want er ligt thuis nog veel meer Ja

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:18

Wat een gave foto van Blando en Dox!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

Tot zo...........

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:54

En nu is het hier rustig Haha!
Ga maar wat vaker later naar huisje, Robert heeft lekker alles schoon lopen maken, deurtjes en raampjes staan lekker open en we vertrekken zo naar het hondenstrand met Zorra (en fototoestel)

Zal als het lukt vanavond ook nog wat foto's neergooien, heb eerst verjaardag van oma dus het zal wel laat worden Haha!
Even geen canei voor mij, 1 keer zonder kater er vanaf komen ok, de tweede keer is toch wel een beetje je geluk beproeven toch Knipoog

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:38

Pfff, ik ben blij dat ik niet naar het paardje hoef. Voel me aardig beroerd van de kl*te pillen... Geef me dan die rugpijn maar... Boos!

Zou iemand, als ze op stal zijn en de berg treurwilgtakken van Marieke zien liggen, er een bij Dikkie Dik in de stal kunnen gooien? Ben er morgen weer rond een uur of uhm, 1 denk ik... Dan staan de paardjes morgen met het hete weer in ieder geval buiten... Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:29

Je stal ligt bijna vol Tamaar, is dat goed?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:30

johnvt schreef:

ja opstrooien met wilgentakken,lekker goedkoop

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:35

Zo heerlijk met Anous naar de Broekpolder en Krabbeplas geweest.Was erg warm,maar ook nog lekker gepiknickt en de paardjes een appel en een peentje.Kokolien heeft zich keurig gedragen.
Daarna vanmiddag met Rub ronde Den-Hoorn, Wateringen,Rijswijk en Delft gefietst en op de Wijnhaven een tosti en een wijntje gedronken .Zometeen naar Arjan zijn verjaardag.Heb ik een leuke dag gehad,maar denk wel dat ik wat spierpijn ga krijgen hihi.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:40

johnvt schreef:

Ja, klinkt prima Haha! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:56

Was idd een erg lekker ritje, Aniet!! Ja : j wanneer gaan we weer?? Haha!
Ik denk ook dat ik morgen spierpijn zal hebben.

Ik heb nu onwijze buikpijn, had ik ook gisteravond al, vanochtend nog een beetje (tijdens rijden geen last gehad) maar zit nu alweer een aantal uurtjes met krampjes...

Voor Joep zijn stal ligt ook een tak (Marieke gedaan) en Moon heeft al een takkie gehad, keek er niet eens naar Clown

nog maar ff lekker benkhengen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:04

Is zijn eerste wilgentak, dus zou kunnen dat ie er helemaal niets mee gaat doen, maar je weet maar nooit... Tong uitsteken Hij zal wel denken, wat moet ik nu met een TAK.... Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:54

Willen de loszetters van het grote ruinenland eraan denken om de springschoenen bij Biz om te doen?? Hij had ze vandaag nl niet om!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:04

Binar schreef:
Willen de loszetters van het grote ruinenland eraan denken om de springschoenen bij Biz om te doen?? Hij had ze vandaag nl niet om!!!

O jee vergeten te zeggen...ik heb niet met hem gelopen maar heb er ook niet aan gedacht sorry sorry sorry...moet er nog aan wennen dat hadden ze bij die andere groep niet....zal niet meer gebeuren nous Bloos Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:10

madelon31 schreef:
Binar schreef:

O jee vergeten te zeggen...ik heb niet met hem gelopen maar heb er ook niet aan gedacht sorry sorry sorry...moet er nog aan wennen dat hadden ze bij die andere groep niet....zal niet meer gebeuren nous Bloos Bloos

dat is je geraden,madje!! *zoekt naar stenke smiley met wijzend vingertje* Haha! Als Biz zijn ijzers aftrapt dan mag degene die hem heeft buitengezet naar het ijzer (en zooltje) zoeken Tong uitsteken

ik ga nog ff benkhengen voor ik mijn bedje in duik..ben best wel beetje moe van vandaag Bloos

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:31

goed zo nous laat maar zien wie hier de baas is Tong uitsteken. Heb je trouwens zin om donderdag een lekker buitenritje te maken? Ik hoor het wel Lachen

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 06:34

Een hele goede morgen...

Eventjes voor de zekerheid....
Vanmiddag rond een uurtje of twee komen Cilla en ik de TUTTENCLUB en de kleine RUINENCLUB buiten zetten,wij zijn er niet met het binnen halen,maar om een uurtje of zeven...Cilla heeft les op Dox.

Ik zag net de weerberichten.....later in de week kans op nachtvorst!!! Gestoord Gestoord Gestoord

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 06:40

Marion, ik kom de kleine ruinengroep buiten zetten hoor Haha! Dus dat komt wel goed. Ben er denk ik rond 1 uur en dan zet ik de groep buiten, alvast zonder Champ denk ik, want die mag nog maar wat korter. En dan zet ik ietsje later (zo rond 2) Champie erbij, zodat ie op het heetst van de dag ook lekker buiten staat. Moet even zien hoe heet het is rond 1 uur...

Nachtvorst, nou ja zeg...

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 06:52

Okeetje Tamaar,tot van middag Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:35

Nou Aniet, heb het nog even nagekeken met de vergoeding betreffende fysio- en cesartherapie, maar krijg dus niets... Alleen als het chronisch is krijg ik vanaf de 10e behandeling vergoed... En aangezien het dat niet is, krijg ik zoiezo niets vergoed... Balen zeg Boos!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 10:59

wat heb jij dan voor zorgverzekering??? bij iedereen is het tot de 9de behandeling vergoeden en bij jou vanaf de 10de indien chronisch hahah Gestoord Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:29

Ik heb persoonlijk bij Biz de springklokjes om de voorhoeven gedaan! Hij kon bijna niet wachten met naar buiten gaan, hij gaf steeds voetje om me te helpen! Haha! Lief hè, van Biz?
Om 14 uur stonden ze op het land.
Joepie was superlief, die is al gewend aan het loopje naar het land. Spetter en Diddletje draafden om het hardst, maar ze moesten stappen van mij.....ik had Renk aan de andere kant en die ging zelfs draven om de kleinste monsters van stal bij te houden! Jaja...ze hadden er zin an! Pling
Och, samen met Daphne was het zo gedaan. Het ligbad is bijgevuld, was helemaal leeg!
Veel plezier maar weer allemaal!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:53

haha die Biz Haha! !

Vandaag even gereden, veel te warm om echt te gaan rijden. Ze was lieff Lovers

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:57

Vanmorgen ben ik met Biz richting zandweg gereden. Het was gelukkig nog niet heel warm. Geweldig genoten.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik een kamer in Amsterdam heb. 12 mei ga ik verhuizen
Afbeelding

Mn kamer is dus op deze boot... en nee die vaart niet uit Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:00

Jetta schreef:
Ik heb persoonlijk bij Biz de springklokjes om de voorhoeven gedaan! Hij kon bijna niet wachten met naar buiten gaan, hij gaf steeds voetje om me te helpen! Haha! Lief hè, van Biz?
Om 14 uur stonden ze op het land.
Joepie was superlief, die is al gewend aan het loopje naar het land. Spetter en Diddletje draafden om het hardst, maar ze moesten stappen van mij.....ik had Renk aan de andere kant en die ging zelfs draven om de kleinste monsters van stal bij te houden! Jaja...ze hadden er zin an! Pling
Och, samen met Daphne was het zo gedaan. Het ligbad is bijgevuld, was helemaal leeg!
Veel plezier maar weer allemaal!

Morgenochtend ben ik er om buiten te zetten alleen ik zet ze wel voor half twaalf op het land omdat ik ook weer moet werken en om een uur of twaalf weer thuis moet zijn dus......dat betekent dus ook voor de andere ruinengroep dat hun om deze tijd het land op gaan.

Ja Jet die twee kleintjes draven tegenwoordig naar het land...hebben haast ofzo.....Kon je ze houden???????????????? Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:02

Marieke_ schreef:
Vanmorgen ben ik met Biz richting zandweg gereden. Het was gelukkig nog niet heel warm. Geweldig genoten.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik een kamer in Amsterdam heb. 12 mei ga ik verhuizen
Afbeelding

Mn kamer is dus op deze boot... en nee die vaart niet uit Tong uitsteken

Hoe moet dat dan met al je verzorgpaardjes?????????????????????? Wel leuk hoor een hut op een boot........ Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:05

@Karin, ik zal mishandellessen geven voor ik verhuis Tong uitsteken
Nee hoor... ik blijf lekker Haha! Zijn mn ouders ook blij met de paarden, want dan zien ze me nog eens Knipoog