Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:46

Beetje jammer dat de bak vol sprongen stond idd.. Maar ben heel benieuwd hoe het hoofdstel staat Haha!

@Juul: Wat suuuuperkuuut!!! Ben idd bang dat je het geld kwijt bent... Je kan nog even afwachten en hopen dat het nog komt.. Maar denk ook niet dat marktplaats iets kan doen.. Echt jammer.. 60 euro is niet niks.. Zo denk je wel goed na voordat je nog eens zoiets doet..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:35

Juul, ga eens naar internetoplichting.nl of internetoplichtingen.nl weet niet meer precies, daar kun je het melden en daar helpen zij jou graag. Het is mij ook overkomen, heb mn geld terug gekregen. Zij zijn achter alle gegevens van die persoon gegaan, en vervolgens hebben zij ook naar hun huis gebelt. Je kan ook aangifte doen, heb ik ook al een keer gedaan en die is er toen ook achter aan gegaan! Ja, heb wat mee gemaakt Clown Succes

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:06

Ik heb net even staan praten met de meneer van de hoofdstellen Knipoog Hij vond het prima dat jullie testen, maar er moet wel echt getest worden Tong uitsteken

Alles opschrijven wat je opvalt (goed/slecht/verbeteringen) en verder gewoon flink gebruik van maken. Gaatjes er bij, invetten, etc. gewoon alles wat je met een hoofdstel doet Lachen Ga er ook rustig eens in de regen mee lopen of door modder er op smeren of whatever Tong uitsteken

Over een a twee weken krijgt hij een nieuwe doos binnen, dan kan ik mensen blij maken Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:09

Haha gaaf, modder erop smeren Clown

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:11

Moettie ook tegen kunnen Knipoog Stel je voor dat hij na een ritje in het bos uit elkaar valt Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:13

Hahha idd Tong uitsteken

Kai kon niet niet echt bereden worden! Ging wel goed gistere, ik heb heel uur op hem gezeten en gestapt, hij liep lekker Clown Kon niet longeren, maar was ook niet nodig geweest. Hij is erg relaxt.

Maar het gaat al stukken beter!

Omdat ik Wapper en Jasmijn niet leuk vind, mocht ik van Wilfred vandaag ook op Choco, of Aranka bv Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:58

Pffff net thuis van een lange dag van 9 tot 4 bleeeeeeegh

En nu heb ik een mailtje van die vader dat ik geen begrip zou hebben voor de situatie?? Ga weg man! tsssssk... het zou er vrijdag zijn... ik moet het nog zien! Ga nooit meer via marktplaats of bokt wat bestellen! Klaar over! Ga voortaan gewoon naar de winkel!!

Mooi ik wil ook wel een hoofdstel testen! En dan ga ik echt serieus er naar kijken! Mits hij maat Cob heeft dan! Zet mij maar op de lijst Lupi! Julia en Black! Maat Cob!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:50

Wilfred is erg makkelijk met wie er op welke paarden mag, iets te makkelijk imo maar goed, veranderd nog wel hoop ik.

Jammer juul, snap niet dat mensen zoiets kunnen doen Boos! Als hij Cob binnenkrijgt, heb je eerst recht, ok? Lachen

Fototjes van gister, zijn niet zo heel goed gelukt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sperriempje paste niet, dus dat zit er niet aan. Straks nog een keer invetten allemaal en dan breng ik het morgen weer terug, kan ik gelijk een paar gaatjes bij knippen Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:55

Het staat Aranka wel vet stoer hoor!! Haha! Ik vind het heel leuk Haha!

Kai weer wat beter dus? Als je al kan stappen gaat het de goede kant op toch Lachen Dan hoef je niet eens op een ander toch? Al is Aranka natuurlijk ook suuuperleuk Haha! Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:57

Mooi hoor! Enne dat dekje is dat van HH? maisgeel? Die heb ik ook Tong uitsteken

Staat erg mooi lupi! En de diamantjes staan toch erg sjiek! Ik hoor het wel als er een Cob hoofdstel binnenkomt!

Aranka ziet er goed uit! Zit goed in dr vacht! lekker glanzend=gezond!

Ik zal even mn vla opeten achter de computer Haha! en dan straks lekker rijden, in een natte bak denk ik...

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:05

Een aantal foto's zijn mislukt omdat Aranka TE veel glimt Nagelbijten / Gniffelen

Is idd van HH, vond hem zooo mooi Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:12

haha ze is te Bling Bling! Wat een lief paard is het toch...

Ja ik heb em ook! staat ook erg mooi op zwarte Black Knipoog

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:21

Kom even jullie topic binnenvallen hoor :p Jeetje wat lijkt Aranka ineens anders zo zeg!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:24

heey julien Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:49

Wat vervelend Juul! Ik zou er niets van geloven hoor! Wat een slappe smoezen. Maar als je zeker wilt weten of dat kind een autoongeluk heeft gehad moet dat wel in het nieuws zijn geweest, helemaal als ze in 'coma' ligt... Succes ermee!

Aranka ziet er goed uit idd! Staat erg leuk dat dekje! Nu alleen nog een dressuurzadel Judith Tong uitsteken

Wow! Erg mooi hoofdstel hoor! Leuk bruin kleurtje!!
En extreem uitproberen zal bij mij wel lukken. M'n hoofdstellen worden nogal vaak van de bakrand gegooid de laaste tijd, en laat daar nou net modder liggen Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:00

Het bit lijkt trouwens wel wat hoog te zitten.. Maar dat kan aan mij liggen Knipoog

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:17

Dacht ik ook al, maar als ik m een lager deed hing hij op haar tanden, ook niet echt de bedoeling Nagelbijten / Gniffelen

en shhh! Ik ga geen zadel aanschaffen Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:46

Je moet idd ook even kijken hoe het in de mond zit. Ik vind dat het van de buitenkant al snel lijkt of het bit te hoog zit, zie je snel rimpeltjes. Maar als je hem in doet zie je pas echt aan hoe die zit als je de mond wat open doet. En anders miss een gaatje erbij?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:45

Kan je dat meteen proberen Knipoog Dat gaatje erbij Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:02

Al aardig wat bladzijdes geleden hebben we het over een trektocht/buiterit/strandrit op een eigen paard gehad.
Ik vroeg me af of er nog steeds mensen in geintresseerd zijn? Ik wil namelijk wel graag een keer erop uit, maar wel met een groep(je).
Ik wil het wel regelen, zien waar we het beste heen kunnen, route enz. Trailers moeten wel zelf geregeld worden Tong uitsteken Om mij mag je uitnodigen wie je wil, het is pas wanneer het weer beter wordt, dus reken rond mei Knipoog

Dus wie wil er mee? Iemand nog ideeën om heen te gaan?
Ik wil het liefst een beetje in de buurt blijven (1 á 1.5 uur in de auto rijden... ivm onervarenheid van de bestuurder met een tweepaards trailer;)).

Geef even je naam en paard door, dan maak ik een lijstje Knipoog Als er mensen willen natuurlijk! En wat je voorkeur heeft! Bosrit, strandrit (als dat te doen valt), naar de hei (appelscha?) of iets anders.. Trektocht gaat het voor mij niet worden ivm met conditie, geen ijzers enz.

En Lydia, mocht je mee willen, ik had nog een paard voor je Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 00:11

Tuurlijk wil ik mee Lachen Maar dan moet ik idd een paard lenen Lachen Ik denk dat Appelscha het makkelijkste te doen is. Dat is niet ver en wel een mooi bos. Strandrit wordt zowiezo moeilijk, das heeel ver rijden.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 08:09

Ik wil ook wel mee samen met Black, alleen heb niemand die de trailer dan kan rijden Boos! heb geen e-rijbewijs, overigens helemaal geen rijbewijs Tong uitsteken (nog niet)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:09

Ik wil wel mee, maar dat gaat m niet worden met Aranka. Die vind het leeuwarder bos al eng en ik durf daar niet zo goed mee naar Appelscha ofzo Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:11

enkelpaardstrailer mag je zonder e rijbewijs rijden wanneer die beladen niet zwaarder is dan de auto zelf Knipoog
Lupi, weet niet op wie je dan kan... Eén van de manege? Want Libje is dan waarschijnlijk nog niet genoeg in conditie om mee te kunnen.....

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:19

En wanneer de trailer niet meer is dan 750 kg en wanneer de combi auto+trailer niet zwaarder is dan 3500 kg..

En daar komt dan ooook nog bij dat je met een grote trailer moet rijden Tong uitsteken Ik heb alweer een tijd mn rijbewijs, maar met een trailer rijden is toch wel weer wat anders Tong uitsteken