Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnneOmie schreef:Springles was lachenIk zat in het publiek en was erg leuk om misje te zien springen
Wat een boefje is het toch
![]()
Was zo grappig want hij sprong als een berggeitje
Zo'n leuk gezicht. Hij kon best leuk springen hoor dat kleine ding. Maar stronteigenwijs... net zijn baasje
Leuk hoor voor je. had je hem nou mee naar stal eergisteren

Springles was echt leuk en mijn les ging erg goed. Leuk dat je er vanavond bent! 
AnneOmie schreef:Naadje is verliehiefdLeuk hoor voor je. had je hem nou mee naar stal eergisteren
AnneOmie schreef:Maar stronteigenwijs... net zijn baasje![]()
naadje24 schreef:goedesmorgens![]()
ow ow heb me toch een leuke nacht werk gehad![]()
"hij" kwam me opzoeken en is bijna de hele nacht meegereden![]()
damn,het wordt steeds erger met me![]()
shir: had je je halster nog gevonden?
sorry dat ik niet wat langer bleef hangen maar was wat haastig![]()
volgende keer bakkie doen?![]()
leuke foto's! jammer dat ze wat klein zijn..
die v Mis nog niet

Gieltje2002 schreef:Wat is er dan met Tiësto (ik ben niet nieuwsgierig, wil alleen alles weten)?
Jurgen is vandaag voor Gilles geweest. Hij heeft antibiotica en een hoestsiroop gekregen. Over drie dagen moet het over zijn, dus als het goed is kan ik zaterdag weer wat gaan doen. Hij is zo droopy op dit moment en laat alles maar over zich heen komen.
Gieltje2002 schreef:We zaten dus vanmorgen in de kantine, en Naadje zegt dat ze dat paard aan de overkant van haar Rose zo leuk vond ook. Hij heet iets met een T. ofzo.. Dus zeiden wij: Tiësto!? Maar de eigenaresse zat daar dus bij. (wist ik veel wie dat was)Wat is er dan met Tiësto (ik ben niet nieuwsgierig, wil alleen alles weten)?
Jurgen is vandaag voor Gilles geweest. Hij heeft antibiotica en een hoestsiroop gekregen. Over drie dagen moet het over zijn, dus als het goed is kan ik zaterdag weer wat gaan doen. Hij is zo droopy op dit moment en laat alles maar over zich heen komen.

Gieltje2002 schreef:Nou, ehm.. niet dus!Hoi Ellen!
Al druk in de weer?