stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:30

Louise succes vandaag!

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:08

Ben benieuwd hoe het afgelopen vandaag is Louise!
En? Marjolein, was Luke rustig met het buitenrijden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:59

@ Louise, Hoe is het met Udo??? We zijn benieuwd!!

Luke was een draak. Ik had hem muis gegeven, maar blijkbaar niet genoeg :( Hij stond continue kaarsrecht overeind en hij liet zich vallen richting of de sloot of fietsers op het fietspad. Ik ben toen afgestapt (bij het huis van floor) en ben teruggelopen. Ik dacht dat hij misschien last had van zijn rug, maar heb nog even in de binnenbak gereden en toen gedroeg hij zich weer voorbeeldig... Ik weet echt niet wat ik met dat sekreet aan moet :+

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:39

Jaaa, hier ben ik hoor! ;)

Wat een dag... ben net een half uur thuis. Had wat vervoers issues. Degene die me altijd brengt, had geen tijd om zo lang op de kliniek te wachten (we hadden namelijk een hele riedel te gaan, arts, manueel therapeut, smid.. en uiteindelijk is ie ook nog bij de tandarts geweest) Dus iemand anders haalde me weer op. Het resultaat was dat ik om 12:30 vertrok en om 20:30 weer terug was.

Maar! Positieve berichten! Zijn knie is erg opgeknapt in 3 weken. Op het harde zag je wel dat hij even warm moest draaien, maar hij kwam wel goed uit de buigproef. Over 3 weken behandelen ze zijn knie nog een keer.

Zijn rug (eigenlijk vooral zijn schouder en nek) is weer behandeld, en het voelde veel beter dan vorige keer en hij heeft het nu helemaal los gekregen. We moeten het goed in de gaten houden. Maar omdat ik toch altijd bij de kliniek naar de smid ga, kan de therapeut een oogje in het zeil houden. Als we straks weer aan de slag kunnen, ga ik hem daar ook voorrijden en dan kan hij me rij-technische tips geven. Op deze manier zou het goed moeten blijven gaan.

Het plan is nu dat ik over 3 weken terug ga, dan wordt Udo zijn knie nog 1 keer behandeld. Ook ga ik samen met van Rijs en de arts naar zijn zadel kijken. Udo heeft blijkbaar een gevoelige rug (wel ja! kon er ook nog wel bij :) ) en het zadel moet dus echt perfect liggen.
Ondertussen mag ik er wel weer op, en stapwerk doen. Heb wat inbuigtips meegekregen van de manueel therapeut, dus daar ga ik mee aan de slag.

Voor de rest hebben ze bij Bodegraven gezegt dat ze er vertrouwen in hebben dat dat wel goed gaat komen met knie & rug. Dus dat heb ik dan ook maar... ik blijf sceptisch en wil niet te vroeg juigen, maar heb zeker goede hoop!

Zo! en nu ga ik slapen!!! :Z

Tot op stal!!!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:41

He gelukkig zeg goed nieuws!! Alleen balen dat je daar zolang gezeten hebt!!

Slaap lekker!

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:59

Wat een goed nieuws, eindelijk weer eens! *D

Weltrusten :Z

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:23

Wat een goed nieuws :D

Voor mij eventjes wat minder :roll:
Heb van kwart over 9 tot 12 in het ziekenhuis gezeten: Heb foto's laten maken van me voet..

Ik ging even over een greppeltje heenspringen achter de trailers naar land 3..
Het is onwijs ongelijk daarzo, en sprong dus verkeerd waardoor ik heel erg door me enkel ging waarbij ik ook echt KNAK hoorde :roll:

Gelukkig is me enkel niet gebroken maar wel zwaar gekneusd! Me voet is super dik..
Moet een week rust hebben en mag me voet niet tot weinig belasten :roll: Niks voor mij dit allemaal

Ik moest nog 1.5 week ongeveer stage lopen maar ik kan tot volgende week donderdag wel even vergeten, want ik kan daar natuurlijk niet hikkend rondlopen :x
Morgen ochtend maar even Jan bellen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:03

Hé Louise, dat is mooi nieuws *\o/* *\o/*

@ Fammie, ik zag je al rondstrompelen op stal, balen zeg! :(:)
Nu moet je zeker die dagen inhalen in je vakantie, of niet? Ach, volgens mij is stage bij Jan helemaal zo slecht nog niet!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:25

Waarschijnlijk moet ik het wel inhalen, ook omdat ik nu nog niet aan me uren zit wat ik moet hebben, maar ik vindt nog geen ramp dat ik het moet inhalen.. Heb het onwijs naar me zin bij jan

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:54

Sterkte Femke!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:10

Ik mag toch niet zo blij zijn :roll:
Me voet is gebroken!
ze belde vannochtend..
We moeten zo terug komen om me voet in het gips te zetten

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:11

Aj dat is helemaal Kdinges!!! Sterkte joh!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:17

Dat is het zeker, dat wordt waarschijnlijk langer dan een week :roll:
Over 2.5 week zou ik in hongarije zitten en heb ik behendigheidswedstrijd met de hond daar!
Ben bang dat dat ook niet door kan gaan |(
Tenzij het een kleine breuk is maar dat hoor ik straks wel allemaal denk ik

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:29

Nou ik ga alvast duimen dat het een kleine breuk is!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:38

Hé verdorie Femke. Hopen dat het loopgips wordt, dan ben je tenminste nog een beetje mobiel ;)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:42

Jeetje... de paarden weer redelijk op de rails... en dan nu weer een mank mens (en hoe is het eigenlijk afgelopen met dat meisje die van de week van de fjord is gevallen??)

Sterkte Femke!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:43

Was er van de week iemand van een fjord afgevallen? Dat moet Paddy geweest zijn, aangezien Flurk niet meer bij ons staat. Wie zat er op? Want er rijden 3 mensen op Paddy!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:00

Ik weet niet wie het was (het was idd van Paddy)

er was een ambulance bijgekomen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:05

hmm, moet dat maar is aan Maris vragen vanmiddag... Nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig :o

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:06

Oh echt? Nog niets over gehoord eigelijk....

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:35

mo_van_dijk schreef:
@ Lida, Ik heb de film gezien en ik zie wel wat... Maar dat komt meer omdat ik het ook gevoeld heb. Ik vind voelen altijd makkelijker dan zien! Maar gelukkig zijn de artsen capabel genoeg geweest om alles te ontdekken :j . Hoe kunnen de kussens nou goed liggen, maar het zadel te lang? Bedoel je dat de kamerbreedte en vorm van de kussens goed is, maar eigelijk te lang doorloopt?

Ik bedoelde dat zadel op zich goed ligt maar kussens voor mooie te lang zijn.
Als ik dus enkel rechtuit rij (geen bochten) dan past het.
Kortom nog even wachten met inrijden totdat paard meer ontwikkeld is of nu ander zadel kopen.
Vind wachten in dit geval de beste optie

Fijn dat je het filmpje nu wel hebt kunnen bekijken.
En ben blij voor je dat je nu meer weet en je naar je eigen gevoel hebt geluisterd.
Je ziet maar weer dat je gevoel het best is om naar te luisteren.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:38

CharlyBrown schreef:
Jaaa, hier ben ik hoor! ;)

Wat een dag... ben net een half uur thuis. Had wat vervoers issues. Degene die me altijd brengt, had geen tijd om zo lang op de kliniek te wachten (we hadden namelijk een hele riedel te gaan, arts, manueel therapeut, smid.. en uiteindelijk is ie ook nog bij de tandarts geweest) Dus iemand anders haalde me weer op. Het resultaat was dat ik om 12:30 vertrok en om 20:30 weer terug was.

Maar! Positieve berichten! Zijn knie is erg opgeknapt in 3 weken. Op het harde zag je wel dat hij even warm moest draaien, maar hij kwam wel goed uit de buigproef. Over 3 weken behandelen ze zijn knie nog een keer.

Zijn rug (eigenlijk vooral zijn schouder en nek) is weer behandeld, en het voelde veel beter dan vorige keer en hij heeft het nu helemaal los gekregen. We moeten het goed in de gaten houden. Maar omdat ik toch altijd bij de kliniek naar de smid ga, kan de therapeut een oogje in het zeil houden. Als we straks weer aan de slag kunnen, ga ik hem daar ook voorrijden en dan kan hij me rij-technische tips geven. Op deze manier zou het goed moeten blijven gaan.

Het plan is nu dat ik over 3 weken terug ga, dan wordt Udo zijn knie nog 1 keer behandeld. Ook ga ik samen met van Rijs en de arts naar zijn zadel kijken. Udo heeft blijkbaar een gevoelige rug (wel ja! kon er ook nog wel bij :) ) en het zadel moet dus echt perfect liggen.
Ondertussen mag ik er wel weer op, en stapwerk doen. Heb wat inbuigtips meegekregen van de manueel therapeut, dus daar ga ik mee aan de slag.

Voor de rest hebben ze bij Bodegraven gezegt dat ze er vertrouwen in hebben dat dat wel goed gaat komen met knie & rug. Dus dat heb ik dan ook maar... ik blijf sceptisch en wil niet te vroeg juigen, maar heb zeker goede hoop!

Zo! en nu ga ik slapen!!! :Z

Tot op stal!!!!

zag je gisteren inderdaad terug komen maar durfde je niet aan te spreken je gezicht stond op onweer.
Maar dat begrijp ik nu een beetje nu ik lees over je vervoers perikelen.
Wel fijn dat er opgaande lijn in zit.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:39

Fammiie_x schreef:
Wat een goed nieuws :D

Voor mij eventjes wat minder :roll:
Heb van kwart over 9 tot 12 in het ziekenhuis gezeten: Heb foto's laten maken van me voet..

Ik ging even over een greppeltje heenspringen achter de trailers naar land 3..
Het is onwijs ongelijk daarzo, en sprong dus verkeerd waardoor ik heel erg door me enkel ging waarbij ik ook echt KNAK hoorde :roll:

Gelukkig is me enkel niet gebroken maar wel zwaar gekneusd! Me voet is super dik..
Moet een week rust hebben en mag me voet niet tot weinig belasten :roll: Niks voor mij dit allemaal

Ik moest nog 1.5 week ongeveer stage lopen maar ik kan tot volgende week donderdag wel even vergeten, want ik kan daar natuurlijk niet hikkend rondlopen :x
Morgen ochtend maar even Jan bellen

o oliebol zeg.
nou beterschap

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:41

mo_van_dijk schreef:
Was er van de week iemand van een fjord afgevallen? Dat moet Paddy geweest zijn, aangezien Flurk niet meer bij ons staat. Wie zat er op? Want er rijden 3 mensen op Paddy!

we hebben nog een fjord hoor dames het is een merrie en heet Wistney

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:42

mo_van_dijk schreef:
hmm, moet dat maar is aan Maris vragen vanmiddag... Nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig :o

o vertel eens?
Hoe is het met de persoon afgelopen?
Tja het blijven beesten he?