Ik weet niet wie hier allemaal Jordy (van Hiawatha) en zijn vader Gordon nog kennen. Gordon heeft afgelopen zaterdag een hartstilstand gehad met daar over heen nog een hartritmestoornis. Hij is vandaag ontwaakt uit zijn coma, hij ligt wel vast gebonden, omdat zijn hersenen natuurlijk niet weten hoe en wat en hij alle snoertjes los wilt trekken. Het is ook nog zeer onduidelijk hoe groot de schade is.
Jeffrey heeft vandaag een nieuw fotomodel voor mij gekocht, beestje ziet er leuk uit op de fotos dus ben benieuwd. Hij komt zaterdag, 6 jaar en 1.66. Vanochtend zijn Maarten en Fleur weg gegaan, ingeslapen. Van Fleur weten we allemaal wel hoe en wat en Maarten begon steeds meer stijf te lopen en zijn spieren deden niet meer lekker mee.
Ik vond er eigenlijk al een poos op, maar blijkbaar vond de manege het niet. Verplicht mee laten lopen in de les, ben blij dat ik er nooit opgestapt ben
Na je reactie mag je hier ook wel neer zetten, dat je het een grote onzin vind. Als die beesten op zijn, dan zijn ze op, dan moeten ze niet meer lijden of 22/7 op stal staan.
En dan nog pijn hebben? Aangezien het bij beide ook de spieren waren?
En de manege gaat geen geld betalen voor een stalling/weide als ze zelf gratis stalling hebben. Kijk als het onterecht was, oke, maar dan moeten ze elk paard houden die "op" is. In jou ogen dan. Dat kunnen ze nooit betalen, een Knabbel, Fleur, Jopie, Angela, Dorus, Maarten, Tinkerbell ... nee dat kan een manege niet. Een eigenaar met 1 paard kan dat misschien wel, maar een manege kijkt zakelijk en terecht
Bagheera en Maud zijn verkocht, Maud is van Doortje & Doortje geworden en Bagheera zou eigenlijk de handel in gaan, maar is toch nu een pensionner geworden van Suzanne & Fleur!!
Na dat dacht ik ook, maar Bagheera zou anders naar de handelaar te gaan en Maud mocht niet alle lessen meer lopen. Dus dan doen ze slim, verkopen ze, ze aan pension en verdienen ze er meer aan
Er is ook een nieuw paard, Angela, erg leuk beesie, bijna 4 en zo makkelijk (nog)