Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:02

Xantaatje schreef:
Oh wat een leuke foto'van Sanne zeg. Wat is die groot geworden!!!

Nou Anique dat wordt zeker conquerentie hoor.

Linda stuur even een PB als je wil waar je precies moet starten, dan komen we even kijken.

Heej Monique, eindelijk kan je er bij komen kletsen. Jah het kost even wat typwerk maar dan ben je er ook Gaat alles goed met jullie en Xanta?

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:06

Anique_Vaandrig schreef:
heeeeeeeeee monique, kun je ook meepraten hier? gezellig! hhhm, misschien moet ik mir maar gaan chanteren, zodat ze geen andere bijrijdster durft te nemen he mir??

trouwens mensen, voor ik het vergeet: ik wil Peter van Mr. Ed graag even naar Jolly's zadels laten kijken, soort van checken zeg maar
ik weet dat mirjam en linda ook wel wilden (correct me if I'm wrong), zijn er meer mensen die interesse hebben?

Ik heb vandaag met Mr. Ed gebeld en zij zeggen over mijn Kiefferzadel dat ik het nog niet hoef te laten nakijken. Ook al ben ik nu een jaar verder, het moet in principe nog allemaal in orde zijn. Mits ik natuurlijk klachten heb maar dat is niet zo. Dus ik laat mijn beurtje nu over gaan Anique

Oeps ik ben trouwens vergeten te vragen wat het kostte Najah ik ga er deze week nog even langs (hoop ik) in verband met het elastiekje van mijn singel en dan vraag ik het wel even voor je!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:15

he lindje ben je niet thom binne halen whahahah

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:43

Liiiiiin, wacht even voordat je gaat!! zou ik misschien meemogen of zou je anders iets mee kunnen nemen voor me?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:45

ik denk dat lin al naar stal is aniqeu

Xantaatje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:02

Ah jammer Mir dat je niet mee kan doen, maar beloof dan wel dat ik bij jou ook kom kijken.

Petra ik rij meteen naar 's Gravenzande want ik moet eerst werken , ik zal het dus met mijn tom tom per boekje moeten doen.

Anique we gaan zeker een keer naar buiten, maar wordt dan wel een stap ritje i.v.m. mijn ruggetje (even moed verzamelen )

Met Xanta gaat het prima , er staat en vreselijk knappe hengst schuin tegenover haar, dus die is helemaal in haar nopjes met ons gaat het ook prima. Het vervoeren is weer prima en rustig verlopen. Toen we het erf op reden begon ze heel hard te hinniken of ze het herkende.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:26

ik denk het ook peet!

enne, stapritje is prima, gezellig!!

fijn dat het met Xanta allemaal zo goed is gegaan! En tja, wie zou er nou niet blij zijn met zo'n knapperd tegenover haar

Xantaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:27

Anique_Vaandrig schreef:
ik denk het ook peet!

enne, stapritje is prima, gezellig!!

fijn dat het met Xanta allemaal zo goed is gegaan! En tja, wie zou er nou niet blij zijn met zo'n knapperd tegenover haar

Ja inderdaad ik heb die mazzel niet (sorry Henk)

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:54

peetorlan schreef:
`he hoi monique gezellig
de wedstrijd is bij slingeland
en dat is strandweg nr1 in s'gravenzande
en als je niet weet waar het is kan je ook naar stal komen we rijden toch met een hele bubs achter elkaar erheen

nou whis is niet in haar hum
en daar baal ik van ik had zo de hoop dat het met haar wat beter zou gaan.
ik denk dat ze last van de warmte heeft of omdat bepaalde medicijne klaar zijn.
morgen ochtend gaat ik ff bellen met hein.
want anders moet ik het weidegang schema om gaan gooien
maar ja dat horen jullie nog van me

aniqeu meissie kop op he xxx

ghit freed is gedaan hoor meid lekekr schoon stalletje en bakjes lekker met brood stimix appel peen en knoflook gevult whahahahah

Jakkes vervelend hoor Peet, ja ik zag het gisteravond, en moet wel zeggen dat ik ook aardig de moord steek.
Het weer is te vochtig.
Vandaag was het wat beter, maar nog niet helemaal lekker.
Een beetje een kou'tje er bij dus daar ben ik ook niet blij mee.

Weet precies hoe Whisje zich voelt als ze het benauwd heeft pffffff
En je hebt helemaal gelijk wat betreft de weersveranderingen.

Zo he Freed had me daar een knoflook lucht hangen zeg.
Leek wel of de boze geesten verdreven moesten worden

Morgenochtend ben ik bijtijds op stal, heb een drukke dag want moet een toernooi gooien in Maasland

Als iemand Owentje nog een keer naar buiten wil doen zou ik dat erg lief vinden.

Nou Mir Yustin kan weer gaan slopen. De paddock is weer voor de zoveelste keer gemaakt.

Owen had vanavond een vrije avond en heeft nog even lekker een anderhalf uur buiten gestaan. Goed plan was dat een klein stukje afzetten naast de bak.
Ik zal morgenochtend de boel even leeghalen want er lag knap wat str*nd in. (niet van Owen hoor)

Heb ff lekker gefreubeld met Ireen en Froukje.
Even weer lekker haar maantjes uitgeplozen
Dat is ook een mooi meisje aan het worden.
Je ziet haar groeien.
Ben ook blij dat het al weer wat beter met haar gaat.
Zo nu nog ff mijn msn aan zetten kijken of er nog 2 tellen wat te beleven valt.
doegiesssss

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:21

Hallo allemaal,

Zo daar ben ik ook weer even na 2 dagen zowat op de wc doorgebracht te hebben. Wat ben ik beroerd geweest. Het gaat nu weer iets beter. Sinds vanmiddag blijft alles weer binnen. Wil morgen weer proberen naar mijn werk te gaan. 't is maar voor 'n half dagje.

Mir wat vervelend dat je zondag niet mee kan doen. maarja je hebt soms van die verplichtingen waar je niet onderuit kunt. Je gaat het die week erop gewoon dubbel en dwars inhalen.

Peet wat vervelend dat het even weer niet lekker gaat met Whis. 't is inderdaad ook wel raar weer hoor. Ik hoop dat Hein je morgen wat advies kan geven.

En monique leuk weer wat van je te horen. En ja Sanne is al een grote meid aan het worden. Het is een echte paardemeid.

En Dayna, hoe gaat het nou met jou, wel vervelend voor je joh. Ik hoop dat jullie van de zomer het nog eens stilletjes over kunnen doen.

Zo ik weet dat ik nu vast iemand vergeten ben, maar dat moeten jullie me maar vergeven. Ik ben nog niet zo helder van geest.

Welterusten allemaal en misschien tot morgen.

Liefs Tonke.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:31

Zie je wel ik vergeet het belangrijkste nog.

IREEN, BEDANKT DAT JE FROUKJE VOOR ME WILDE DOEN. JE BENT EEN KANJER!!!!!!!!!!

Ook wil ik iedereen bedanken voor het buitenzetten en binnenhalen van ons paardje.

Jullie zijn allemaal KANJERS!!!!!!

Liefs Tonke.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:36

Tonke schreef:
Zie je wel ik vergeet het belangrijkste nog.

IREEN, BEDANKT DAT JE FROUKJE VOOR ME WILDE DOEN. JE BENT EEN KANJER!!!!!!!!!!

Ook wil ik iedereen bedanken voor het buitenzetten en binnenhalen van ons paardje.

Jullie zijn allemaal KANJERS!!!!!!

Liefs Tonke.

Dat is nog wel je beste paard op stal

Tonke beterschap

Dayna beterschap

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:55

peetorlan schreef:
`

ghit freed is gedaan hoor meid lekekr schoon stalletje en bakjes lekker met brood stimix appel peen en knoflook gevult whahahahah

nogmaals bedankt peet !!!
ik kom dus net van een verjaardag en heb weer lekker wijn gedronken ;p dus je kent t wel raden ben best tipsy nu
om nog ef over dat bericht van gister heen gekomen .. heb wel een gezellige avond gehad lekker bijgekletst met me vriendinnetje waar ik de laatste tijd ook geen tijd meer voor heb :S
ik ga nu toch echt maar me bedje opzoeken want om kwart over 6 loopt t wekkertje weer af .. tot 2 uur werken en dan ben ik ook weer op stal te vinden de rest van de middag
zie jullie dan
xx truste

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 23:04

truste wijffie tipsie tip hihihi

tonke beterschap meid
ja sanne onze stal mascotte

nou moniqeu is henk niet die de stoere hengst van de overkant ???whahahahah
dus xanta staat lekker vaak hengstig te wezen nu
kan me nog van vorig jaar herrineren dat ze dat vaak kan wezen whahahahah lol

nou weltrusten iedereen en tot morgen
ik ben sávonds op stal moet heel de dag werken
adios amor xxx

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:11

En we zijn weer lekker aan het werk!!!!

Tonke beterschap!
Monique, erg gezellig als je komt kijken, heb je al lang niet meer gezien!

Peet, jammer dat het nog niet helemaal top gaat met Whis. Maar komt het nou door het stoppen vd medicijnen of door het warme weer? Ik ben benieuwd wat de DA zegt...

Nou mensen ik ga maar weer eens aan het werk hier. Ik moet nog erg veel typen en dingen bedneken voor wanneer de school dicht is...We agan al een dagje naar de Delftsehout en een sportdag in tanthof....
Misschien een rondvaart in Delft, maar ik denk niet dat dat een succes gaat worden...

Nou kusss Mir

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:53

Goedemorgen allemaal!!!!

Nog 1 dagje en dan weer weekend
Gister heb ik Froukje even een beetje rustdagje gegeven. Om nu meteen weer elke dag te gaan rijden is ook weer zo wat. Als ik rijd, rijd ik niet langer dan 20 min. maar toch, haha, gaat om het idee! Dus heb Froukje gister alleen ffies 10min. gelongeerd!

Whis stond er gisteravond weer iets beter bij dan eergister avond! Ze was heel vrolijk en lekker allert. Dus heb d'r maar ff een paar keer een knuffel gegeven, ze stond er zo lief bij! Van Peet hoorde ik dat ze overdag wel minder actief was. Pfff.... wat een gedoe allemaal he meid. Hopen dat het snel wat beter met Whis gaat! Heb je al iets van Vollears gehoord Peet?

Vanaaf ga ik weer lekker buitenrijden met Roxxie, hihi, heb ik zin in!!!

En Tonke, hopelijk knap je snel weer wat op! Mij hoef je niet bedanken hoor! Ik doe Froukje met alle liefde en plezier! Ze loopt tot nu toe nog steeds goed! Ik heb het idee, dat ze de eerste rondjes aan de longeerlijn wel altijd wat stijfjes loopt, maar daarna gaat ze beter lopen! En als ik erop zit, loopt ze tot nu toe ook nog steeds goed, gelukkig maar!

En Lin, als je naar Mr. Ed gaat laat je het wel ffies weten he, hihihi! Ik moet ook weer inkopen doen!

En ik heb weer allemaal lekkers in de kantine neergezet. Kleine negerzoentjes, kleine chips zakkies, wafels en Brinkies! Dus val allemaal maar weer lekker aan, haha! Maar wel wat overlaten voor mij he, hahahhaha!

Nou werkze allemaal!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:55

Yustin schreef:
Nou mensen ik ga maar weer eens aan het werk hier. Ik moet nog erg veel typen en dingen bedneken voor wanneer de school dicht is...We agan al een dagje naar de Delftsehout en een sportdag in tanthof....Misschien een rondvaart in Delft, maar ik denk niet dat dat een succes gaat worden...

Nou kusss Mir

Jeetje Mir ik denk echt dat jij de allerzwaarste baan van ons allemaal hebt. Meid meid meid wat een strafkamp zeg, ik zou echt ander werk gaan zoeken want zo wordt je niet oud.
Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:06

Whahahaha nou erg he???

Ik krijg net te horen dat we misschien wel twee weken eerder vrij zijn!!

Afbeelding

Zwaaaaaaar hoor dat onderwijs hahaha

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:07

He trouwens gaan jullie als jullie over de dijk gaan rijden via het land of gewoon via het hek aan de voorkant?

Ik heb nl ook zin om lekker de dijk op te gaan vandaag!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:11

Trouwens, even een leuk raadseltje tussendoor voor jullie:

De armen hebben het.........
De rijken hebben het nodig........
Maar als je het eet, dan ga je dood

rarara wat is dit?

Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:21

Haha, ik zou het niet weten Mir. Gooi het in de groep!!! Ik wil het weten!

Wij gaan meestal gewoon over het laantje en dan via het grote hek de dijk op! Dat is namelijk wat makkelijker. Omdat dat hek bij het merrie land moeilijk open en dicht gaat, als je alleen bent. Dat krijg je zelf niet voor elkaar denk ik! Maar als de dam er ligt, gaat het denk ik wel makkelijker!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 09:33

ik vanmorgen overleg met de DA gehad
whis blijft overdags op stal staan snik snik
tot hij woensdag komt.
hij wil het ff aankijken zonder de pretnicolon (als ik het zo goed schrijf)
dus whissie mag enkel voor de zon en na de zon naar buiten.
vannacht word het nog een koude nacht dus daarna zou ze de nachten buiten kunnen.
nou ja we zien het wel ga wel ff over een schema nadenken.
doei doei werkze xx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:48

Joh Peetje! Maar er is altijd wel 'savonds iemand op stal die Whis dan even buiten kan gooien toch? Dan gooien ze Froukje en Freed er gewoon lekker bij als die er nog niet in staan! Ik wil dat wel doen hoor als ik op stal ben! En dan 's ochtends diegene die de paarden buiten zet, moet Whis dan ffies binnen zetten. Of gaat dat niet lukken denk je? Als op dat andere land het losse gras weggehaald is, mogen de merries misschien daar staan, dus dat zou wel een fijne oplossing zijn toch?? Dan hebben ze ook weer wat meer te eten en een groter stukkie

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:03

Yustin schreef:
Trouwens, even een leuk raadseltje tussendoor voor jullie:

De armen hebben het.........
De rijken hebben het nodig........
Maar als je het eet, dan ga je dood

rarara wat is dit?

Afbeelding

Eeeeeh.......

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:04

peetorlan schreef:
ik vanmorgen overleg met de DA gehad
whis blijft overdags op stal staan snik snik
tot hij woensdag komt.
hij wil het ff aankijken zonder de pretnicolon (als ik het zo goed schrijf)
dus whissie mag enkel voor de zon en na de zon naar buiten.
vannacht word het nog een koude nacht dus daarna zou ze de nachten buiten kunnen.
nou ja we zien het wel ga wel ff over een schema nadenken.
doei doei werkze xx

Jeetje zeg dus dan toch niet in het zonnetje. Nou het wordt deze dagen behoorlijk warm dus zullen de nachten voor Whis wel beter zijn.