Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:30

Je hebt een PM maar het is eigenlijk makkelijk

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:40

Ik zal marco vragen om nog wat meer foto's in mijn profiel te plaatsen, de tweede foto is erg geslaagd, kun je zien dat germus zijn uiterste best doet om een nette uitgestrekte draf te laten zien. Vanmiddag gaan we weer lessen bij henny.
ik hoop dat het dit weekend een beetje droog blijft ivm onze springwedstrijd.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:18

Ik hoop met je mee Deb.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:20

Ik zal met je mee hopen, lees het achteraf hier wel in het topic. Ga vanavond de lucht in naar Spanje dus jullie hebben 10 dagen geen last van mij. Tenzij ik nog een internetcafé in ga. Ik zal de zon een beetje deze kant op proberen te sturen, maar niet te veel natuurlijk anders wordt ik niet bruin genoeg.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:23

Fijne vakantie Sjaslique daarzo in Spanje.

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:30

ja fijne vakantie angelique... ik moet ook maar eens foto's in mijn profiel gaan zetten.. joyce mssn een idee om monty en olly een keer samen op de foto te zetten???

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:29

JA natuurlijk als t een beetje goed weer is en ze op de wei staan..
En voor leentje en mij ook goed weer voor onze wedstrijd in liempde..

Angelique fijne vakantie en niet TE bruin terug komen hoor.. Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:10

Veel plezier Angelique

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:16

Joyceee86 schreef:
JA natuurlijk als t een beetje goed weer is en ze op de wei staan..
En voor leentje en mij ook goed weer voor onze wedstrijd in liempde..

Angelique fijne vakantie en niet TE bruin terug komen hoor.. Knipoog

ja hoop ook voor goed weer want anders wordt het dadelijk (alweer) afgelast

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:24

of binnen..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:19

Het weer is toch redelijk de komende dagen dus ik denk dat het wel goed zit.

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 00:02

ik hoop het echt heb der weer super veel zin in... al was monty vandaag een beetje aan het kwallen mja was zelf ook wel te melig eik mja moet kunnen een keer

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 06:44

Amarie schreef:
Het weer is toch redelijk de komende dagen dus ik denk dat het wel goed zit.

[i]??? het regent echt kei hard op t moment als t vanaf zondag maar beter wordt als ik naar texel ga Haha! /i]

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:47

Ze geven voor zaterdag droog weer aan en voor zondag mischien een bui, dus goede hoop momenteel regent bij ons ook.
Ik heb ook zin in het springen aanstaande weekend.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:33

Laten we hopen dat er niet teveel regen valt. Dat kan het weekend wel eens dwars gaan zitten.
Dus vanmorgen nog wat regen en vanaf vanmiddag droog en dit zeker voor de komende weken, lijkt me wel een goede deal

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:37

Ja idd een goede deal, maar bij wie moeten we die sluiten??Niet bij de weermannetjes want die luisteren toch niet Haha..

Ik heb vanavond weer privé les..En ik hoop voor iedereen dat het zaterdag en zondag doorgaat

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:37

Gisteren hebben W en ik weer springles gehad van A, ging wel weer lekker. Marco heeft gisteren weer 2 foto bijgeplaats in mijn profiel, nu nog wat springfoto's erbij zetten.
Verder hoop ik dat het weer een beetje mee zit, want gisteren was het helemaal niks.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:10

Gisteren samen met Kim de regen getrotseerd en naar de manege gefietst/gebrommerd.Kim ging vrijrijden op Versace en ik op Kacharel. Helaas vond Kacharel de slang waarmee H. de bak aan het sproeien was niet helemaal geweldig, en liep daar de rest van het uur nog een beetje over door te zeuren.Linksom liep ze wel lekker na flink wat rijden, rechtsom was prut Tong uitsteken. Maar we hebben wel lol gehad! Haha!
En nog een wijze les: ga niet met brommer en al vol op je bek mídden op de kruising voor station centraal in Den-Bosch: dan heb je toch nét iets teveel getuigen Bloos
( ik had trouwens niets hoor... Knipoog )

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:55

Oei djoontje, oppassen anders moeten we nog langskomen met een fruitmand(je).
Het springen voor morgen gaat niet door, we hopen dat het zondag wel door kan gaan, dus het moet droog blijven, de zon moet schijnen en een beetje wind en dan kan het goedkomen zondag.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:05

Dat is mooi kl@te, dat zaterdag niet door gaat, maarja dan maar hopen op zondag.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:34

Ik hoop dan in elk geval dat het zondag wel doorgaat.. vind het altijd wel mooi op te zien..

Hopen dat mijn eigen wedstrijd zondag ook wel doorgaat

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:33

Ik hoop dat de wedstrijd is doorgegaan vandaag, t is mooi weer zo!
Gisteren op Legend gereden, eerst effe gelongeerd aangezien ze er vrijdag niet uit was geweest. Daarna erop gestapt en aan de slag gegaan. Moest weer flink wennen aan de manier van rijden: als ik paac flink terug rij op mijn zit dan wilt ie daarna niet meer vooruit Gestoord. Dat is echt langmaken,aanknijpen en je staat stil, en je gas is op de een of andere manier dan ook helemaal zoek Verward . Maar bij Legend gebruik je je zit écht om elke pas te controleren, héél fijn als je eenmaal weer de spieren hebt gevonden waarmee je dat doet. En ze draaft zo gaaf he Dromen . Na een half uur begon ze goed los te komen en was ik voor 90% van de tijd de tempo-bepaler Clown dankzij heel veel tempowisselingen en schakelacties Haha!. Af en toe moest ik haar nog een tandje terug zetten maar dat is ergens ook wel weer goed: dan krijg je steeds beter door wanneer je haar te vrij laat.De nagevelijkheid was erg wisselend, maar dat is gewoon zó wennen. Er zaten hele nette stukken bij, maar ook stukken dat ze er tegen aan liep te hikken en dat ik dan verkeerd reageerde waardoor mevrouw lekker met een uitvlucht er vandoor kon gassen Knipoog. Maar dat geeft allemaal niets, het is op deze manier één groot leerproject voor mij. Heb het hele uur weer genoten, en goed opgelet wat goed ging en wat fout, en waarom dan ook.
Aan het eind van het uur heb ik maar verklaard dat ik er niet meer af kwam Haha! , waarop M. heel droog zei dat ik nog wel een uurtje door mocht rijden. Was een erg verleidelijk aanbod, maar helaas ging M met de les van 1-2 naar buiten. En Legend helemaal in mijn eentje rijden dat is naar mijn inzicht toch nog iets te hoog gegrepen. Ik heb vaak nog een aanwijzing nodig omdat ik dan geen idee heb wat er nou fout gaat op een bepaald moment, en ik ben bang dat ik daar in mijn eentje dan een heel uur tegenaan loop te hikken. Wat ook geen leuk effect zal hebben op het humeur van Legend Tong uitsteken. We waren heel goed geëindigd, en dat vond ik zonde om te verpesten. Dus lekker afgesponsd en op stal gezet.
Mijn week is bij voorbaat alweer geslaagd Haha!

En volgende week is Liekje weer terug (donderdag al), dat is toch ook weer een stuk gezelliger hoor aangezien wij altijd veel samen doen. Dus Liek mocht je dit lezen: je wordt gemist hoor Knipoog

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:28

yoo ik weer nou vandaag wedstrijd gehad ging weer lekker had wel het gevoel dat monty erg traag was maar viel uiteindelijk wel mee ik had in de 1e proef 181 en in de 2e proef 192 dus weer een lekker wedstrijdje.. ik had ook nog n v p voorgelezen met U maar zij had geen winst helaas.

hoe is de springwedstrijd verlopen???

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:20

Nou springwedstrijd is toch mooi doorgegaan..Helaas het z en het zz waren afgelast (ong.25 combinaties)

Mijn wedstrijd ging bagger.. toch 185 en 176.. Ik heb nog 6 wedstrijden b staan dus na vandaag moet dat ene puntje toch te halen zijn (ik ga er niet op hopen, want dan zul je altijd zien dat ik die niet rij) dan ga ik de L1 proberen..

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 08:36

Gisteren heb ik lekker gesprongen, in de klasse B had ik helaas een balk, en een poging gedaan HC Klasse L, ging super resultaat 2 balken, maar ik was super tevreden.
Nu maar weer oefenen voor de outdoor dressuur.