Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joyceee86 schreef:JA natuurlijk als t een beetje goed weer is en ze op de wei staan..
En voor leentje en mij ook goed weer voor onze wedstrijd in liempde..
Angelique fijne vakantie en niet TE bruin terug komen hoor..
Amarie schreef:Het weer is toch redelijk de komende dagen dus ik denk dat het wel goed zit.
/i]
. Maar we hebben wel lol gehad!
)
. Dat is echt langmaken,aanknijpen en je staat stil, en je gas is op de een of andere manier dan ook helemaal zoek
. Maar bij Legend gebruik je je zit écht om elke pas te controleren, héél fijn als je eenmaal weer de spieren hebt gevonden waarmee je dat doet. En ze draaft zo gaaf he
. Na een half uur begon ze goed los te komen en was ik voor 90% van de tijd de tempo-bepaler
dankzij heel veel tempowisselingen en schakelacties
. Af en toe moest ik haar nog een tandje terug zetten maar dat is ergens ook wel weer goed: dan krijg je steeds beter door wanneer je haar te vrij laat.De nagevelijkheid was erg wisselend, maar dat is gewoon zó wennen. Er zaten hele nette stukken bij, maar ook stukken dat ze er tegen aan liep te hikken en dat ik dan verkeerd reageerde waardoor mevrouw lekker met een uitvlucht er vandoor kon gassen
. Maar dat geeft allemaal niets, het is op deze manier één groot leerproject voor mij. Heb het hele uur weer genoten, en goed opgelet wat goed ging en wat fout, en waarom dan ook.
, waarop M. heel droog zei dat ik nog wel een uurtje door mocht rijden. Was een erg verleidelijk aanbod, maar helaas ging M met de les van 1-2 naar buiten. En Legend helemaal in mijn eentje rijden dat is naar mijn inzicht toch nog iets te hoog gegrepen. Ik heb vaak nog een aanwijzing nodig omdat ik dan geen idee heb wat er nou fout gaat op een bepaald moment, en ik ben bang dat ik daar in mijn eentje dan een heel uur tegenaan loop te hikken. Wat ook geen leuk effect zal hebben op het humeur van Legend
. We waren heel goed geëindigd, en dat vond ik zonde om te verpesten. Dus lekker afgesponsd en op stal gezet.