nee weet pascal nog niet nee. Eerst maar eens even afwachten wie er uiteindelijk allemaal meegaan en of het idd doorgaat. Want met deze hitte en dazenplaag op de hei rijden is t ook niet helemaal. En Yvon, zet jij Koops op de wagen met dit weer? Of kan hij er wel goed tegen?
ja hij kan er redelijk tegen , maar zo warm als de afgelopen dagen zal het dan niet mee zijn hoop ik! ik wil eigenlijk gewoon komen, anders blijven we aan het uitstellen, en ik moet ook thuis het eea regelen voor ik kom, en nu is alles weer geregeld, dus opnieuw regelen heb ik niet zo'n zin in, dus als het aan mij ligt gaat het door.
zozo ik ben vandaag rijdend naar de manege geweest!! Ik zat al om 8.30 op de pony!!! gezellig op bezoek geweest bij boyke die gaf een hoge welkomsgil toen hij beauty zag Beauty liet zich vandaag en gister goed pakken!!! Hopelijk blijft dat zo naja ik heb lekker gereden en ik ga zo naar gent met de auto zonder airco!!! op het heetst van de dag tot morgen mensen (of overmorgen)
wanneer is die bokt meeting dan?? Ik ga bijna op vakantie op precies te zijn nog 1 dag en 1 uur!! Heb der zin in mensen.. Verder ga ik lekker in de tuin aan het zwembad ligge relaxen!! en wat gaan jullie doen??
ik weet nog steeds niet wat ik doe, als het zo warm is ga ik echt niet rijden met die rotte dazen. Maar dan kunnen jullie zowiezo gewoon gaan. Hou met mij maar geen rekening.