goeden morgen haha wat een boeiend gesprek weer over naar belgie fietsen ik heb nu ook natuurkunde das echt zoown K*T vak! heb dan met een een beetje geluk een 5,7 gehaald maar dat was dan ook het 3 naar hoogste van de klas
Horst, Limburg. Ga daar bij een klasgenootje blijven slapen. zal is kijken wat ik allemaal krijg tijdens deze praktijkweek...
Doe is ja, ben wel benieuwd Gelukkig kun je blijven slapen Met nog meer meiden ? Ik ben even eten, waarschijnlijk tot straks! xx
Jep met nog een paar. Dus word wel gezellig. Het programma word deze keer: Dier&BedrijfExcursie Nijssen Granico (food-recycling van humane naar dierlijke voeding)NatuurbeheerBedrijfsmatig waterplanBeoordeling ruwvoerOpstellen voerplanEconomisch varkens voerenVoeding gezelschapsdierenGezondheid en vruchtbaarheid rundveeMollen bestrijdingBeheersovereenkomstenStalinrichting intensiefStalinrichting rundveehouderijWaardebepaling (dierverblijven)Toets
Haha ja, ben benieuwd deze keer. Volgende keer word nog leuker! Dan gaan we naar fokkerij(arabieren), pensionsstal, word dan echt leuk!
Ghihi, nja jij gaat het volgend jaar ook allemaal doen dusja! Moet je wel even lekker maken he voor de opleiding.
Ja klopt ook, maar orita is ook al bezet, en gini ook.Dan word het dus Chanel. Dus in dat geval dan toch maar dumo.