Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiikii

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 15:57

Mooi dat het leuk was Annemarie! Haha!

Reed Joling mee?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:06

Eeehm.. nee, Joling reed niet mee.
Hij deed wel mee met pony van de week.
Die onze groep trouwens heeft gewonnen.
Wij hadden van Action een koe gemaakt.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:30

maandag 14 augustus 2006

Om 8 uur ’s ochtends werden we uit bed getrommeld en ik mocht er gelijk uit want ik had tafeldekcorvee. Na het eten waren er dressuurlessen. Eerst werd de nieuwe pony-indeling nog bekend gemaakt. Ik mocht op Obelix. Het was behoorlijk regenachtig en de eerste 2 groepen reden dan ook in de stromende regen. Ik reed in de 2e les, toen was het al wat droger. De les ging op zich redelijk goed, alleen hadden ze juist die les besloten om hem zonder 'touw' te laten lopen. Het aanspringen in galop en de overgang draf-stap waren duidelijk de slechte punten, maar verder vond ik Obelix echt een hele fijne pony. ’s Middags zouden we naar buiten gaan, maar omdat het bleef gieten zijn we gaan zwemmen. Het zwemmen viel wat tegen want we kenden elkaar nog maar nauwelijks en het was echt onwijs druk in het zwembad. ’s Avonds hebben we ‘A Cinderella Story’ gekeken aangezien het nog steeds regende en we dus niet het bos ingingen.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 09:09

Ahh leukk Haha! Heb je foto's van pony v.d. week ?
Wel balen dat het zoi regende dt je niet het bos in kunt.
Wacht op het volgende verslagje Knipoog Haha!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:04

FOTO'S EN MEER VERSLAGG! Haha!

kom op Ann Vork

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 08:26

Jaa Verslagjezzz Tong uitsteken
Ik doe t ook niet hoor Schijnheilig maar ik weet dat allemaal niet meer zo precies Tong uitsteken is al 3 weken geleden Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:28

Hahah, gister was ik weg.
En ik ga zo ook weer..
Vanavond schrijf ik wel weer een stukje. Lachen

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 13:58

okeej leukk Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:49

Sorry dat ik nog steeds geen verslagje heb weer, maar oeee, m'n moeder verzint telkens klusjes voor me.. Scheve mond

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:55

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:48

Dinsdag; we maakten een buitenrit met Maayke. Volgens mij had ze haar dag niet echt, want echt gezellig was het niet. Het tempo in stap was ontzettend hoog, ik moest de hele tijd aansporen en Obelix liep de benen uit z'n lijf. Galop hebben we maar 2x een klein stukje gedaan (dat ging niet zo lekker). 's Middags hadden we theorieles. We mochten kiezen uit verschillende onderwerpen en wij kozen longeren, dus dat werd ons helemaal uitgelegd door Maayke en Sanna. 's Avonds haddden we een 'speurtocht'. We moesten zogenaamd letters gaan zoeken, het was wel verdacht dat alleen Maayke er nog maar was en de rest van de leiding spoorloos was (ra ra, waar zaten die toch? Schijnheilig ) Nouja, wij groepjes gemaakt en het bos in. De groep voor ons was echt vreeselijk aan het gillen. Nagelbijten / Gniffelen 1 meisje uit ons groepje was in het begin heel bang, dus die hebben we even goed beschermd. Cool Toen was ze even niet bang meer, totdat we Michiel tegenkwamen (die juist haar eruit pikte natuurlijk) en deed alsof hij haar wilde pakken. Toen jatte hij nog onze zaklamp (die we weer terugkregen) en toen kwamen er nog 2 mensen in beweging, net zombies, die tegen ons aan kwamen lopen. Dat ene meisje schreeuwde het uit, terwijl wij gewoon doodnuchter die mensen een beetje terugduwden/ niet aan de kant gingen.
Daarna achtervolgde een van hen ons nog, maar die hadden we optijd door (toch wat beter oefenen met sluipen whaha). Verder hebben we de hele weg luidkeels zitten zingen. Tong uitsteken Maar op gegeven moment hadden we nog geen letters gezien.. dus wij vroegen aan de volgende mensen die we tegenkwamen of we nog geen letter gemist hadden; Nee, die kwamen nog, zeiden ze. Nou, mooi niet. Clown Er waren dus helemaal geen letters, alleen leiding in de bosjes. Brie en Jasmijn dachten ook nog grappig te zijn door te zeggen dat er na hen geen mensen meer kwamen... wat dus niet waar was. Tong uitsteken

Woensdag; we gingen een buitenrit maken met Jasmijn, lekker gezellig de hele tijd zingen en het tempo lag iets lager zodat Obelix eindelijk een beetje in z'n eigen tempo kon stappen. Ook lekker doorgegallopeerd, het was ech toppie! Haha! Terwijl de andere groep op buitenrit was hebben wij voltige gedaan op Lex, de pony van Brie (ooh, die is zoo lief Lovers ). Lachen 's Avonds hadden we kampvuur, waar we gezellig liedjes gingen zingen en Michiels gitaarkunsten bewonderden. Clown Echt een super dag!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:00

Donderdag; Springles! Go jij! Go jij! Nouja, dat ging in ieder geval niet zo lekker. Obelix weigerde opzich best vaak (kwam doordat ik niet kan sturen Clown ) en hij rende nogal onder me vandaan. Helaas... 's Middags mochten we iets gaan verzinnen voor de bonte avond. Wij deden het alfabet (dus bij iedere letter een gebeurtenis of een grappig feitje over het kamp of personen ofzo). Dus dat hebben we lekker zitten verzinnen de hele middag. 's Avonds ging onze groep op buitenrit met Sanna. Dat was ook super gezellig, alleen het tempo zat er weer goed in. We zijn nog een stukje samen op gereden met de groep van Jasmijn en we hebben weer veel liedjes gezongen. Als we gingen draven betekende het bij ons achteraan in de groep al galopperen (behalve die laatste keer rustig uitdraven aan een lang teugeltje) en het galoperen ging bij ons zowat in rengalop.Nagelbijten / Gniffelen Echt vet! Haha! Go jij! Go jij! En we gingen langs de hunnebedden ( " Aan uw rechterhand ziet u een eeeh..." ) 's Avonds hebben we, nadat we met z'n allen weer in de rij voor de douche hadden gestaan, de film Seabiscuit gekeken (halverwege ging iedereen al weg omdat ze 'm niet snapten?)

Eeh.. het kan ook zijn dat ik activiteiten door mekaar heb gehaald qua dagen, ik wist het niet precies meer.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:42

Leuk!! Haha! Nog 1 verslagje.. Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:01

Vrijdag; De dag van de springwedstrijd. Ik had me al op het ergste voorbereid gezien de springles. Maar het viel mee! 1 weigering op hindernis 2 (had weer eens niet goed gestuurd Nagelbijten / Gniffelen ) en verder ging het wel aardig, bochten soms wat te krap enzo, maar het was wel te doen. Ik kon ook behoorlijk schakelen en hij liep niet echt onder me weg (enkel keertje een stukkie). 's Middags was er pony-van-de-week-verkiezing, versier je paard het leukst.. nou, wij hadden thuis al wat verzonnen. Een koe! Go jij! Go jij! En we kozen Action, want die was goed van kleur voor een zwart-bonte koe. Hij vond het wel ff eng toen z'n hoofd door het laken moest, en hij vond al dat poetsen soms ook wat te lang duren. Verder wassie vet lief! En raad eens; we wonnen ook nog! Go jij! Go jij! *gaat foto uploaden
's Avonds was bonte avond, nouja, wij deden dus het alfabet.. was er nog een ander groepje die dat ook deed... dus hebben we het maar samengevoegd en kregen we bij elke letter 2 dingen. Verder was alles erg leuk om te zien. Een meisje kon dansen joh! Echt knap!
Toen nog een tijdje gelimbodanst ( lees; rugpijn krijgen Tong uitsteken ) en toen m'n bedje in.
En ook moest alles al zo veel mogelijk zijn ingepakt voor het avondeten (kamerinspectie), dus dat heb ik smiddags ook nog gedaan.

Zaterdag:
Snif snif... Huilen Naar huis.. 's Ochtends om 10 over half acht al uit bed geslingerd om te gaan ochtendgymnastieken. Eerst ging iedereen even zitten, want we waren er toch nog niet allemaal. Toen we moesten opstaan, stond ik op, maar de mensen achter mij bleven zitten, dus ik liep daar voorlangs, net op het moment dat de leiding een kan water gooide. Resultaat; ik zeiknat, de rest nauwelijks nat. Nagelbijten / Gniffelen Ook had de leiding 'snachts nog mensen ondergekliederd met stift. Toen gegeten en gecorvee'd, gekletst met iedereen en maar wachten op de ouders. Van mensen afscheid genomen, nog meer gewacht, en toen waren eindelijk de ouders van m'n vriendin er. Die nog even rondgeleid, afscheid genomen van nog wat mensen, de leiding en Franny gedag gezegt en toen vertrokken we weer naar huis. Ik was nog bijna in huilen uitgebarsten.. Bloos

De koe; http://img145.imageshack.us/img145/8272/img0056pp0.jpg

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:46

10 over half 8 uit bed?! Wij moesten al om 7 uur ochtend gymnastiek doen. Clown

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:47

Hahah wij lekker nieehieet!
Maar 10 over half 8 was vroeg genoeg. Clown

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:30

Hahaa ja dat zal wel. Clown Tong uitsteken

Action hebben jullie echt mooi gemaakt zeg! Gefeliciteerd! Haha!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 11:48

Action is echt leuk geworden Lachen

Leuke verslagjes Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:59

Bedankt. Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:14

Action i love you Bloos

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:25

Meliss je hebt hem nog nooit in het echt gezien Clown.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:45

JEWEL daar kwam ik laats achter Haha! Op Manege valkenbos stond hij alleen de manege ging sluiten dus de paarden/pony's werden verkocht.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:25

ooo jammer. Huilen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:40

Maar gelukkig kwam hij op Lc terecht Haha!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 10:32

Wel leuk dat je hem dan weer kan zien Astor Haha!