Reed Joling mee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb je foto's van pony v.d. week ?

maar ik weet dat allemaal niet meer zo precies
is al 3 weken geleden

) Nouja, wij groepjes gemaakt en het bos in. De groep voor ons was echt vreeselijk aan het gillen.
1 meisje uit ons groepje was in het begin heel bang, dus die hebben we even goed beschermd.
Toen was ze even niet bang meer, totdat we Michiel tegenkwamen (die juist haar eruit pikte natuurlijk) en deed alsof hij haar wilde pakken. Toen jatte hij nog onze zaklamp (die we weer terugkregen) en toen kwamen er nog 2 mensen in beweging, net zombies, die tegen ons aan kwamen lopen. Dat ene meisje schreeuwde het uit, terwijl wij gewoon doodnuchter die mensen een beetje terugduwden/ niet aan de kant gingen.
Maar op gegeven moment hadden we nog geen letters gezien.. dus wij vroegen aan de volgende mensen die we tegenkwamen of we nog geen letter gemist hadden; Nee, die kwamen nog, zeiden ze. Nou, mooi niet.
Er waren dus helemaal geen letters, alleen leiding in de bosjes. Brie en Jasmijn dachten ook nog grappig te zijn door te zeggen dat er na hen geen mensen meer kwamen... wat dus niet waar was. 
Terwijl de andere groep op buitenrit was hebben wij voltige gedaan op Lex, de pony van Brie (ooh, die is zoo lief
).
's Avonds hadden we kampvuur, waar we gezellig liedjes gingen zingen en Michiels gitaarkunsten bewonderden.
Echt een super dag! 
Nouja, dat ging in ieder geval niet zo lekker. Obelix weigerde opzich best vaak (kwam doordat ik niet kan sturen
) en hij rende nogal onder me vandaan. Helaas... 's Middags mochten we iets gaan verzinnen voor de bonte avond. Wij deden het alfabet (dus bij iedere letter een gebeurtenis of een grappig feitje over het kamp of personen ofzo). Dus dat hebben we lekker zitten verzinnen de hele middag. 's Avonds ging onze groep op buitenrit met Sanna. Dat was ook super gezellig, alleen het tempo zat er weer goed in. We zijn nog een stukje samen op gereden met de groep van Jasmijn en we hebben weer veel liedjes gezongen. Als we gingen draven betekende het bij ons achteraan in de groep al galopperen (behalve die laatste keer rustig uitdraven aan een lang teugeltje) en het galoperen ging bij ons zowat in rengalop.
Echt vet!
En we gingen langs de hunnebedden ( " Aan uw rechterhand ziet u een eeeh..." ) 's Avonds hebben we, nadat we met z'n allen weer in de rij voor de douche hadden gestaan, de film Seabiscuit gekeken (halverwege ging iedereen al weg omdat ze 'm niet snapten?)
Nog 1 verslagje..

) en verder ging het wel aardig, bochten soms wat te krap enzo, maar het was wel te doen. Ik kon ook behoorlijk schakelen en hij liep niet echt onder me weg (enkel keertje een stukkie). 's Middags was er pony-van-de-week-verkiezing, versier je paard het leukst.. nou, wij hadden thuis al wat verzonnen. Een koe!
En we kozen Action, want die was goed van kleur voor een zwart-bonte koe. Hij vond het wel ff eng toen z'n hoofd door het laken moest, en hij vond al dat poetsen soms ook wat te lang duren. Verder wassie vet lief! En raad eens; we wonnen ook nog!
*gaat foto uploaden
) en toen m'n bedje in.
Naar huis.. 's Ochtends om 10 over half acht al uit bed geslingerd om te gaan ochtendgymnastieken. Eerst ging iedereen even zitten, want we waren er toch nog niet allemaal. Toen we moesten opstaan, stond ik op, maar de mensen achter mij bleven zitten, dus ik liep daar voorlangs, net op het moment dat de leiding een kan water gooide. Resultaat; ik zeiknat, de rest nauwelijks nat.
Ook had de leiding 'snachts nog mensen ondergekliederd met stift. Toen gegeten en gecorvee'd, gekletst met iedereen en maar wachten op de ouders. Van mensen afscheid genomen, nog meer gewacht, en toen waren eindelijk de ouders van m'n vriendin er. Die nog even rondgeleid, afscheid genomen van nog wat mensen, de leiding en Franny gedag gezegt en toen vertrokken we weer naar huis. Ik was nog bijna in huilen uitgebarsten.. 

.
Op Manege valkenbos stond hij alleen de manege ging sluiten dus de paarden/pony's werden verkocht.