Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:Ik heb net voor het eerst mijn salaris gehad. Ik voel me rijijijijijijkkkk hahahaha

ik ben vanaf donderdagochtend vrij, dus dan heb ik alle tijd van de wereld om uitgebreid te shoppen. ben alleen niet zo rijk (krijg nog vijf salarissen
) dus ik doe het denk ik toch maar een beetje rustig aan.
Anique_Vaandrig schreef:oh ja, irene, kun jij donderdag even om de agenda's van val, jou en mij naast elkaar te leggen?
Jetta schreef:Oh...Fieke, ik weet het niet, wacht even de klinische keuring af, zo'n buigproef....ik heb daar vaak wat problemen mee, maar dat is persoonlijk
Serada schreef:En Anuschka, weet je al wanneer de paardjes de wei opgaan en hoe de indelingen van de groepjes gaan worden?
Maar aankomend weekend zou te gek zijn en wat betreft de indeling, het lijkt me een hartstikke leuk koppel. Mochten Bas en Aad hulp nodig hebben dan horen we het graag
Serada schreef:Volgens mij zitten we weer op kantoorMaar aankomend weekend zou te gek zijn en wat betreft de indeling, het lijkt me een hartstikke leuk koppel. Mochten Bas en Aad hulp nodig hebben dan horen we het graag
bokken op kantoor