Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:04

Ik heb net voor het eerst mijn salaris gehad. Ik voel me rijijijijijijkkkk hahahaha Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:22

moossie schreef:
Ik heb net voor het eerst mijn salaris gehad. Ik voel me rijijijijijijkkkk hahahaha Haha!

Als het paardje goed is moet ik van de week nog even naar de paardenwinkel wat spulletjes kopen. Ga je mee dan?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:24

Nikita is idd mijn hondje.... Haha!
ze lijkt nu wel weer wat levendiger, maar toch... het zit me niet helemaal lekker....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 06:37

ALs ik de auto heb wel! Anique wou ook nog naar mr Ed!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 07:42

Ik ga misschien ook nog even naar mr.ed vandaag. Mijn zus is jarig en daar ga ik vanmiddag naartoe (Rozenburg) dan rij ik dus langs mr.Ed Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:22

heee wat vervelend nou dat je daar langs komt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:55

jaaaaaa! ikke ook naar eddie Haha! ik ben vanaf donderdagochtend vrij, dus dan heb ik alle tijd van de wereld om uitgebreid te shoppen. ben alleen niet zo rijk (krijg nog vijf salarissen Verward) dus ik doe het denk ik toch maar een beetje rustig aan.

getver, straks medicijnen delen en met pauze, heb helemaal geen zin om te werken vandaag.

oh ja, irene, kun jij donderdag even om de agenda's van val, jou en mij naast elkaar te leggen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:26

Is er al nieuws van Fieke? Ook al ken ik Fieke niet, ik ben toch wel benieuwd of het paardje goed gekeurd word. Ik weet uit ervaring dat zulke dingen héél spannend kunnen zijn *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:56

Anique_Vaandrig schreef:
oh ja, irene, kun jij donderdag even om de agenda's van val, jou en mij naast elkaar te leggen?

ik kan 's ochtends of 's avonds donderdag. gaat vanavond niet door dan? (om het even te bespreken)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:12

Weet iemand een goede goudvissenhandel? Ga denk ik maar goudvissen houden. Paardje van op de foto helemaal goed, maar op de buigproef linksvoor net niet helemaal goed. Over twee weken wordt ze nog een keer klinisch gekeurd, als ze dan goed is komt ze alsnog (misschien een kleine verekking of zoolkneuzing), zoniet moet ik weer verder gaan zoeken. Het zit me geloof ik niet echt mee wat paarden betreft de afgelopen twee jaar.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:45

Oh...Fieke, ik weet het niet, wacht even de klinische keuring af, zo'n buigproef....ik heb daar vaak wat problemen mee, maar dat is persoonlijk Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:31

he wat banketstaaf Fieke. Ik zat al met de autosleutels in mijn hand klaar om te komen kijken.......
Het zit je inderdaad echt niet mee pffffffffffff
echt balen voor je.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:02

Buigproeven kunnen alle kanten opgaan. zou me niet teveel zorgen maken, zeker als ze op de foto helemaal goed is........... in iedergeval succes

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:52

Jetta schreef:
Oh...Fieke, ik weet het niet, wacht even de klinische keuring af, zo'n buigproef....ik heb daar vaak wat problemen mee, maar dat is persoonlijk Knipoog

Hoe bedoel je dat Jet, loop jij ook niet helemaal lekker op de buigproef }> ?
Of bedoel je dat het jouw weinig zegt, omdat het maar een momentopname is?

Ik maak me er ook niet erg druk om (een beetje wel). Het is nog een vrij jong paard en ze heeft de laatste tijd iets teveel van het goede moeten los springen (er zijn nogal veel potentiële kopers wezen kijken). Misschien even iets verrekt of overbelast. Ze gaat nu twee weken de wei op en dan wordt ze opnieuw klinisch gekeurd. Is ze goed, dan koop ik haar alsnog, is ze nog niet goed, dan is het iets ernstigers en gaat de koop niet door.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:52

Jammer joh Fieke, maar wie weet is ze over 2 weken wel goed.
Ga je in de tussentijd wel weer verder kijken of wacht je even af hoe de klinische keuring afloopt?

Hebben jullie trouwens ook last dat die mailtjes van Bokt zoooo lang duren voor je ze krijgt?? duurt nu echt een halve dag ofzo voor ik mail krijg dat er reactie of PB is... vervelend!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:05

ja heb ik ook! Echt heel irritant.........

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:21

Nou dan zijn 2 weken in eens wel heel lang hoor! Ik denk dat foto's beter uitsluitsel kunnen geven dan een buigproef, mochten er problemen zijn moet je dat sneller kunnen zien. Het blijft altijd moeilijk hoor, de benen van een paard. Ze zijn zo ontzettend kwetsbaar

En Anuschka, weet je al wanneer de paardjes de wei opgaan en hoe de indelingen van de groepjes gaan worden?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 09:14

Serada schreef:
En Anuschka, weet je al wanneer de paardjes de wei opgaan en hoe de indelingen van de groepjes gaan worden?

Liever gisteren nog als vandaag Haha!
Nee hoor grapje Clown

Ik hoop dat ze van het weekend de wei op kunnen, ik geloof dat Bas en Aad zouden meehelpen om de heining in orde te maken.
Thomas komt in ieder geval met Owen, Moskai en Gucoson. Misschien Vernania erbij maar dat weet ik nog niet zeker....
Als het niet goed gaat met deze indeling dan moet ik wat anders verzinnen Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 09:23

Inderdaad, Fieke, ik loop na een buigproef OOK kreupel! Bloos
Ik vind buigproeven een beetje een achterhaalde toestand.....en erg raar....ik denk dat er betere(lees modernere) manieren zijn om de benen van een paard te bekijken. Dus fotootjes en/of scans!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 09:42

Ik denk ook dat ik als ze over twee weken goed is wel even een peesscan van dat been laat maken, gewoon voor alle zekerheid. Ik ga deze twee weken niet verder kijken, maar wacht dit even af. Ik vind dit een erg leuk paard, vriendelijk betrouwbaar en nuchter. Ze ging gisteren zonder problemen de trailer op, tijdens het klinische gedeelte stonden ze een vrachtwagen naast haar te lossen en die startten ze precies toen ze er langs draafde. Het enige wat ze deed was even opzij kijken. Super, en dat voor een driejarige.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 10:35

Volgens mij zitten we weer op kantoor Tong uitsteken Maar aankomend weekend zou te gek zijn en wat betreft de indeling, het lijkt me een hartstikke leuk koppel. Mochten Bas en Aad hulp nodig hebben dan horen we het graag Ja

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 10:36

Ik heb niet eens een kantoor..... Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:08

Serada schreef:
Volgens mij zitten we weer op kantoor Tong uitsteken Maar aankomend weekend zou te gek zijn en wat betreft de indeling, het lijkt me een hartstikke leuk koppel. Mochten Bas en Aad hulp nodig hebben dan horen we het graag Ja

Hahaha ja lekker he Haha! bokken op kantoor Bloos

Ik weet niet of Aad/Bas hulp nodig hebben, maar hoe meer mensen er helpen hoe eerder de omheining klaar is Knipoog

Vanmiddag weer naar de manueel arts Nagelbijten / Gniffelen
Er zit wel iets verbetering in, maar sinds ik Biz/Diddle zelf weer uitmest voel ik mijn pols wel weer meer Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:52

nous, ik krijg helemaal geen reacties meer, alleen als ik op 'post reply' klik Verward
stom ding :d

fieke, balen zeg, maar misschien stelt het idd wel niet zoveel voor!

ireen, ik zal je zo even bellen!

trouwens, iemand nog zin om mee te gaan naar ed deze week? mirjam misschien nog interesse?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 07:58

Hai ,

He anique wanneer werk jij bij de benzine pomp telkens als ik kom ben je er niet joh,