hahah mijn kat weet idd ookd at ze niet op me kussen mag! maar heeeeeul soms probeerd ze t toch xD hahaha ooh gad pepernoten in je slaapzak!!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 20:05
ja idd!!! .. noem geen namen..
MAREN!!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 21-07-11 20:09
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 20:11
oehhh ik ben nu echt benieuwd op wie ik kom!! heb er zinnnn inn ik neem eigenlijk niet eens veel snoep mee.. alleen een blikje met snoepjes, en Bastogne voor bij de warme choco en appels. haha ga ik op kamp en dn ga ik nog gezond doen ook xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 21-07-11 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat bepalen we vaak daar pas, José heeft daar namelijk de beslissende stem in. Ik slaap vaak klein (hou van voorlezen ) maar denk dat het me deze week niet uitmaakt... vaak was klein rustiger maar dat is nu ook niet meer zo. Moet iig een goed bed hebben, heb nu al last van m'n rug... dus dat wordt matrassen schuiven.
Evelijn
Geplaatst: 21-07-11 20:12
Ohhh... Bastogne... ik weet wel waar je die kan bewaren
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 20:13
haha je slaapt steeds op een andere zaal dan ik in 2009 sliep je op groot, en daarna steed klein haha je had geluk dat je toen niet op klein sliep xD
Dat was ook een van de weinige keren dat ik groot sliep dat was met Ingrid.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 20:17
ja klopt, en met kate en celyna op klein, pff was verschrikkelijk druk was dat! lag elke avond met migraine op bed, bah.
maar verder was t kamp heel leuk hoor ;p
JustSmile
Geplaatst: 21-07-11 20:19
Ik heb alleen nog maar groot geslapen Klein lijkt me ook wel keertje leuk maar eigenlijk maakt het me helemaaaaaal niet uit Ik kan niet zo goed voorlezen xD Dus Eefje mocht ik met jou klein liggen, de eer is aan jou
Dat is trouwens ook een reden Lucy dat ik liever op klein slaap, het moet gewoon stil zijn... en daarnaast zijn daar ook meisjes die even wat extra aandacht nodig hebben als ze bijv. pepernoten in andermans bed stoppen of deo op de muur spuiten (nou ja en haren wassen en tas netjes houden etc.) en Marlous je moet ook niet goed voorlezen je moet vooral slaapverwekkend voorlezen... ik lees al bijna te leuk voor met teveel intonatie.
haha in de herfst zij rianne zo van of willen jullie ook een verhaaltje ofzo, en iedereen jaaa en ze had blijkbaar nee verwacht want ze keek echt zo van oliebol, nu moet ik nog iets verzinnen ook xD
en toen heeft ze eerst een verhaaltje vertelt over toen zij voor t eerst op kamp was, en daarna over hoe het fjordenpaard zogenaamd ontstaan was xD haha was wel grappig