KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:19

*\o/*

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:28

Peet gaat volgend jaar naar de SGW week! /3
Ik ga gelijk je foto's bekijken March, toppie moppie

Edit; leuke foto's March! *\o/*

peehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:50

Bedankt marscha, hele leuke foto's!! :D

Haha, nou dat denk ik niet hoor, ga dan gezellig naar week 2, als jullie daar ook weer allemaal heen gaan!! :D

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:54

Kun je gelijk een nieuw profielfoto'tje op bokt zetten Peet, nu maak je reclame voor mijnalbum hihi
Ik ben moe, jullie ook allemaal zo slaperig?

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:59

Ik heb net al een uurtje geslapen.... Was gewoon met mijn hond tegen me aan in de bank in slaap gevallen..... :o En nog wel ik het liefst nu al mijn bed in!

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:23

Heey meiden!

Ben ook redelijk vlot thuis gekomen. Doodmoe dat wel. Had moeite om tijdens het rijden mijn ogen open te houden :o Kon hier ook weer lekker aan de slag met puinruimen :( Heb meteen mijn kids al gewaarschuwd dat ondanks dat het weekend is, we om 10 uur naar bed gaan hahahahaha Ik houd het gewoon niet langer vol denk ik :Z
Bar heeft ook alweer een uurtje in de regen in de wei gestaan. Wat hebben wij toch geboft met het weer he? Ikke iets meer dan de meesten van jullie, die natuurlijk maandag drijfnat werden in die hoosbui :+

En Marcha, wat maak je geweldig leuke en goeie (scherpe..>!) fotos! Super!

Ik vond het echt supergezellig deze week. Ik heb ervan genoten! Dank jullie wel voor alle gezelligheid! <3
En als het aan mij ligt, idd volgend jaar weer week 2 :j

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 21:26

Sjel schreef:
Martien, heb jij alle foto's van de CD of heb je er nog meer? Heb het cd'tje namelijk zelf ook gehaald, dan hoef ik niet te kijken. Jij stond er wel veel en mooi op hé!
Ben benieuwd naar de foto's van Marcha! En ook naar die van Ellen, helemaal die van vandaag tijdens de keuzeles <3

Jaa dit zijn ze allemaal hoor! :D 770 totaal!

bvw schreef:
iedereen volgend jaar weer aanwezig in week 2? ;)

ZEKER WETEN!! :D
Wil jij nog ff fotootje sturen van Wiesje en Levi? ;)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:44

Hadden ze er thuis een rommeltje van gemaakt El? Of moest je je eigen paarden- puinzooi opruimen hihi ^)
Had Richard heeeeel toevallig ook nog mooie foto's van mij gemaakt vanmorgen? (Zo ja; shelleyroby@hotmail.com hihi)

Maes die is gelijk naar stal gegaan, inclusief een berg hooi. Morgen lekker in de ochtend op de wei en dan s'middags springles, even lekker overwerken haha. Daarna krijgt hij een paar dagen herstel hoor! -:)
Ik heb ook een super leuke en leerzame week gehad, jullie bedankt en sowieso tot volgend jaar en dan lig Ellen ook bij ons hoor EN doen we echt een bonte avond!

Edit; Ik zie net pas je PB, suffie. Ik heb 'm geantwoord!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:58

Haha nice :P
Ons pap vond t wel een goed idee datk volgend jaar naar de menweek ga := (met dit paard) die is gek haha ;)
Mijne heb ik nog gestapt vandaag en morgen oefenen voor zondag dressage wedstrijd (gaaaap)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:12

Ocrab schreef:
En Marcha, wat maak je geweldig leuke en goeie (scherpe..>!) fotos! Super!

Een goed fototoestel doet wonderen..... ;)

Maar volgend jaar zelfde plaats, tijd en personen is afgesproken! *\o/*

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 08:57

Hej allemaal, T was echt een geslaagde week :) Orla hoeft vandaag alleen een half uurtje te lopen met Bowien, daar hoeft ze gelukkig niet zo hard te werken, daarna heeft ze 2 dagen vrij. Volgend jaar ga ik zeker proberen om weer te komen!

Marcha, leuke foto's zaten ertussen, en Martine super dat je de foto's online hebt gezet!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:42

ik heb ook leuke foto's van wiso, thx marcha en Colette want die heeft ze gemaakt
Martine, ik zal de foto van wiso en levi ook nog even op de computer zetten

Ik ga nu ontbijten, even een keer niet om acht uur, en dan tutje klaar maken voor concour! Hoef gelukkig pas om half drie dressuur te rijden en om kwart over vier te springen

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 11:10

Heey meiden, en de groepsfoto? Is die al ergens "online"?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 14:55

Idd, waar blijft onze groepsfoto tijdens de bonte avond Pamela?? :D
Dankje voor jouw foto's Ellen, die zijn ook erg gaaf geworden.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 16:21

zo dames !!
na het afzetten van sarah met der knappe tink snel doorgereden naar huis paard werd hartelijk begroet door zijn vriendjes, volgens mij was ie blij dat hij weer gras zag :):)

ik moet de foto's nog op mijn pc zetten doe ik morgen :) misschien dat ik het bij martine in de dropbox kan zetten moet even kijken hoe dat werkt.

was wel een erg gezellige week !!!

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 20:08

Dat kan wel hoor pamela, werkt heel makkelijk via upload ;)

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 21:29

Net ff gereden... 't Was toch weer ff nadenken over alle tips en hints van deze week... En best wel heel moeilijk om aan alles tegelijk te denken: niet teveel drijven, op twee teugels, hakken laag, knieën los (t werkt idd Benthe thanks!), binnenhand opzij en naar voren op de volte voor ruimte voor binnenachterbeen... pffff. Maar, eerlijk is eerlijk, hij liep wel super! Nou moet t nog ff een automatisme worden hihihihihi... ff...

En bij jullie? En hoe gingen de wedstrijden?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:12

Dat is fijn Ellen! Werpt zijn vruchten dus nu al af het ponykamp <3
Maes was vandaag erg ontspannen tijdens de springles, denk dat de combinatie tussen niet eten en drie keer zoveel energie hebben hem toch wel wat meer heeft gekost dan dat hij liet blijken, dus die mag even een paar dagen opladen in de wei!

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:24

Misschien vindt hij die gewone hindernissen inmiddels maar saai *D
Maarreuh... dus die van jou mag na de overtrainingsweek ff uitpuffen... hihihihihihi Die van mij is volgens mij nog lang niet aan het anaerobe omslagpunt geweest (ooit hihihhi) dus ik kan gewoon doorgaan :+ hahahahaha

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:30

Ik ben ook net terug van wedstrijd maar ik mag nog wel wat trainingsweekjes hebben geloof ik :+ :Y)
Bakte er niks van en het was dat ik 2 fijne paardjes met een groot hart bij me had, anders had ik er flink naast gelegen een keer of 3 denk ik :o
Maandag nog weer dressuur rijden en dan van de week maar is proberen wat bij te komen van de afgelopen week.

Ik ga morgen is even rustig alle foto's bekijken, ben nu ook wel erg nieuwschierig :D

En ik stem ook voor om volgend jaar weer gezellig naar week 2 te gaan *\o/* *\o/*

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 23:14

Balen bente(zo schrijf je toch?) Waar had je wedstrijd dan? Die v ermelo ook mee gehad?
Ik heb vandaag wat dressuur werk gedaan (ondanks weinig dresuurlessen) hij liep zooo geweldig fijn, is echt heel lang geleden. (Had nu ook echt kk bit erin ipv een neppe.
Morge wedstrijd moet geloof ik pas om half6 :( maja hopen dat t zoals vandaag gaat :)

Ps een deel v ebay verslaving is binnen :P, heeel mooi (zwart) stubben hoofdstel :) en nog hoop en.... Mijn lipica (dressuur) laarzen zijn (vermaakt) binnen :) donkerbruine lak met cognac piping en rits voor :) heb er al mee gelopen kon nu wel haha, deze week maar veel dragen en hopen dat ze snel zachter worden ;)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 23:49

Ben benieuwd naar foto's van je laarzen Colet? Hoe lang was je levertijd bij Lipica trouwens?
Ik ga mijn bed in, morgenochtend paardrijden en dan om 12u werken, begint het echte leven weer!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 00:02

Jaaa Colette foto!!! Ik wil ook nieuwe lipica`s laten maken..... maar zie nu al op tegen de wachttijd.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 08:28

Haha ik had mijne 19dec besteld geloof ik en rond 17maart had ik ze, paste niet, opgerekt nog niet, na 4weken werden ze opgestuurd pastte toen wel :). Zitten nog niet lekker maar kan nu wel beetje lopen haha.
19maart hebk ook meteen springlaarzen laten maken, daar hebk nog niks van gehoord ;).
Fotos volgen als k op pc zit, maar had ze gister aan in duitse ruiterwinkel en die vond ze heel chique haha.

Sjel ... Succes.... ;) met je naakte mannen :P

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 11:53

Goedemorgen!!!

Sinds kamp de eerste keer weer echt achter de pc, dus maar even weer wat posten.

Vrijdag Remus nog even in de wei gehad (met de stalbandages om). Toen de andere paarden naar binnen gingen kwam hij heel mooi naar het hek toegallopperen(je zou bijna zeggen dat hij op kamp wat heeft geleerd en had gehoopt dat ik fototoestel bij de hand had gehad). Op stal meteen bezig met zijn voer, een paar uur later had hij drie volle voerscheppen op.

Gister mocht hij van mij niet naar buiten, wilde eerst even naar Renswoude om met hem te zwemmen(is immers erg goed voor zijn benen). Foto's en filmpjes volgen, maar het was niet echt zwemmen doordat het waterniveau ruim een halve meter was gedaald. S'avonds erg vroeg naar bed gegaan, ik was helemaal kapot.

Nu net uit bed, strax even stal mesten en even relaxt aan het werk met racemus.

Ben in dubio of ik volgend jaar nog wel naar een allround week ga of naar de dressuurweek(of zelfs dit jaar nog de dressuurweek meeneem). Al zou dat waarschijnlijk niet zo gezellig zin als de allroundweken.

Aankomende week nog een nieuw paspoort regelen en nog kijken of ik op vakantie ga met marc(of op dressuurprikkers kamp). Laat het hem maar niet horen!!