Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:uitslag vanuit amsterdam is nu weer heel anders.
verwijzen me toch terug naar de orthopeed en denken dat er maar een kijkoperatie moet plaatsvinden.
niet dus.
laat maar weer. alles went.zelf een knie die het niet doet.
LIQUITA schreef:Ik heb hier werkelijk plat om gelegen van het lachen. Ik vind smuidra de beste![]()
http://sendables.jibjab.com/view/iZegbI9t61S8r9Um
meelen schreef:Whahaha, leuk hoor die filmpjes. Sanne en ik hebben ff lekker gelachen.
Ga er ook maar weer eens eentje in elkaar flanzen denk ik. (voor m'n zus)
Wij zijn net weer thuis, zijn lekker bij Sanne en Chris geweest om spullen in te ruimen, laatste stukkie laminaat te leggen en een kast in elkaar gezet.
Sanne is een beetje ziekies, en blijft iig morgen lekker thuis.
Ooooooh ja, het mooiste nieuws van vandaag........ ze heeft haar theorie-examen vandaag gehaald (in 1x).
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik zag Cieni vanmorgen en schrok best: haar hele voorbeen zit onder de bloederige wondjes! Ze had vastgelegen in de buitenbak tussen de onderste plank... Ze heeft er echt pijn aan, arme beest!![]()
Maisie geprobeerd in de achterste paddock te zetten, maar dat was geen succes: helemaal bevroren, dus ze kon nauwelijks bewegen. Toen maar gelongeerd in het maanlandschap van de cirkel (ik word er gewoon echt pissig over hoe sommige Remy's met de cirkel omgaan), maar dat was ook geen succes. Het is een grote gatenkaas...
![]()
@ Hackie: Als ik denk wat jij bedoelt, dan weet ik zeker wat ik zeg hoor!![]()
Als je had gezien hoe ze vast lag (zat er op mijn knieen naast) dan valt het nog mee hoe ze er uit gekomen is.
Was zo superblij dat Hans zo snel reageerde op mijn yell om een iets te halen op de planken te kunnen heffen. Hij was er supersnel met een balk. ( die stonden tegen de container onder het afdak). Sorry voor het hekwerk wat nu stuk is.
Kreeg trouwens nog een flinke stroomschok op het moment dat de pony loskwam.
LIQUITA schreef:Ik heb hier werkelijk plat om gelegen van het lachen. Ik vind smuidra de beste![]()
http://sendables.jibjab.com/view/iZegbI9t61S8r9Um
meelen schreef:Whahaha, leuk hoor die filmpjes. Sanne en ik hebben ff lekker gelachen.
Ga er ook maar weer eens eentje in elkaar flanzen denk ik. (voor m'n zus)
Wij zijn net weer thuis, zijn lekker bij Sanne en Chris geweest om spullen in te ruimen, laatste stukkie laminaat te leggen en een kast in elkaar gezet.
Sanne is een beetje ziekies, en blijft iig morgen lekker thuis.
Ooooooh ja, het mooiste nieuws van vandaag........ ze heeft haar theorie-examen vandaag gehaald (in 1x).