Goedemorgen! Heb net bloed laten prikken, hepatitis bepaling na m'n vaccinaties voor t ziekenhuis. Volgende week de uitslag! Ben benieuwd, als ze niet gepakt hebben moeten ze alle 3 weer opnieuw
ik ga volgend weekend met mn clienten een mini cruise naar newcastle doen samen met een collega. kwam die collega eergister ermee dat het nog niet betaald was (ze is wel ziek thuis..) dus ik alles als een speer proberen te regelen vanuit huis, anders kunnen we nog en eens erheen!!! hopelijk wordt het vandaag betaald en anders probleeemje :S
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ja, morgen gaat het regenen... net nu Banjer en ik een slipjacht gaan rijden... en zondag is het weer droog... Als het te erg is met de regen, rijden we de jacht niet...
dank je Noes! Ik hoop ook dat het lukt.. maar gaat het niet, dan gaat het niet... ik ga geen risico's nemen... Banjer staat niet op ijzers, dus we zullen sowieso de route voor de aanspanningen gaan volgen... maar als het wegdek nat is, dan is het glad... en ik heb geen zin in glijpartijen... ik verwacht nl. dat Banjer best wel opgefokt zou kunnen zijn... ik kan haar prima houden hoor, maar glijpartijen hebben we helaas niet onder controle
er wordt maar 1x in de 2 jaar een paardendag gehouden in de feestweek hier... (paardendag in het dorp hiernaast is wat anders, dat is wel elk jaar)... er zal vast wel weer een keer zoiets gehouden worden... ooit... haha