Cassidy schreef:Super IJp dat het met Silver zo goed gaat. Jullie zijn een leuk stel samen, en ik vind het echt een heel mooi en aansprekend paard.
Ik ben het absoluut eens met Trudy, jullie zijn superleuk samen zo'n stoer ding past wel bij je....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IJp schreef:Miss_Montana schreef:Weer een aanvulling op je titel!!!
Waar waren we ook al weer gebleven? Wortelstaartzaksleezynogwatnogwatnogwatpaardenpsychiatermevrouwetcetcetcetc.... Suuuuuuuuuuhhuuuuus wat moest er ook al weer nog tussen?!
essiedepessie schreef:en toch, staat hij je leuk! Wie weet, als je niels lief aankijkt!
. San1978 schreef:Theoretisch is Storm ook van Paul omdat hij net zo hard meebetaald. Wij hebben één huishouden en één portemonnaie, maar dat is inderdaad bij iedereen weer anders.
Paul zou na die val voor geen goud meer op een paard stappen maar wel bij vrienden heel mans verkondigen WE hebben een paard![]()
Kunnen we Niels voor zijn verjaardag niet eens een paardrijles cadeau doen? Misschien gaat 'ie het wel leuk vinden.
San1978 schreef:Zo gaat dat weer bij iedereen anders denk ik Es! Wij denken er ook zo over, maar het moet financieel- en tijdtechnisch wel reeel blijven. Die afspraak hebben wij dan weer wel en daar houden we elkaar ook aan. Daarom was ik dit avontuur ook niet aangegaan als ik geen bijrijdster zou hebben. Ik zou (ook omwille van mijn werk) nooit meer thuis zijn.
.
.
)
merrie tegen ruin
wat voor pad heb je er nu dan onderliggen? is geen dikke, lijkt het wel..... maar zadel ligt i.d. mooi op 'm - gelukkig! hoe laat zou jij vrijdag willen kijken / rijden dan? misschien dat Kim dan ook met BJ wil wachten (als ik 't heeeeeeeeeeeel lief ga vragen
) - kunnen we vergelijken