Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:43

Cassidy schreef:
Super IJp dat het met Silver zo goed gaat. Jullie zijn een leuk stel samen, en ik vind het echt een heel mooi en aansprekend paard.

Ik ben het absoluut eens met Trudy, jullie zijn superleuk samen zo'n stoer ding past wel bij je....

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 11:47

Ja maar zomaar inruilen gaat niet, Niels ziet wel degelijk verschil dus.... En erbij hebben we geen centjes voor, ik wil mijn opa niet kwijt, die heb ik alweer 11 jaar en die mag lekker vutten!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:48

IJp, heb ik iets gemist???

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 11:52

Nee hoor, ik ben onder de voortwendselen van alleen even 2 dagen afgelopen weekend helpen met het nieuwe project, gisteren ook met hem bezig geweest en ga hem dus voorlopig doen.
Ik ben dus nu officieël paardenpsychiater ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:56

Weer een aanvulling op je titel!!!

Waar waren we ook al weer gebleven? Wortelstaartzaksleezynogwatnogwatnogwatpaardenpsychiatermevrouw.... Suuuuuuuuuuhhuuuuus wat moest er ook al weer nog tussen?!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:03

Miss_Montana schreef:

Waar waren we ook al weer gebleven? Wortelstaartzaksleezynogwatnogwatnogwatpaardenpsychiatermevrouwetcetcetcetc.... Suuuuuuuuuuhhuuuuus wat moest er ook al weer nog tussen?!

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:18

IJp schreef:
Miss_Montana schreef:

Waar waren we ook al weer gebleven? Wortelstaartzaksleezynogwatnogwatnogwatpaardenpsychiatermevrouwetcetcetcetc.... Suuuuuuuuuuhhuuuuus wat moest er ook al weer nog tussen?!

:D

GEVONDEN!

WortelstaartzakslickernaaimachinetrainsterminiatuurtacklesgeeframmsteinAutoCADmevrouw

Toe te voegen: Paardenpsychiater :Y)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:18

en toch, staat hij je leuk! Wie weet, als je niels lief aankijkt!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:28

essiedepessie schreef:
en toch, staat hij je leuk! Wie weet, als je niels lief aankijkt!

Nee dat gaat echt niet gebeuren, ik mag hem gerust hebben, maar dan mag ik op zoek naar een andere vriend en een ander huis, want dan ben ik nooit meer thuis, dus heeft het ook geen zin om door te gaan met de relatie, en dat is nou net iets wat ik niet wil....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:33

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:34

Gewoon minder gaan werken en dan zeuren om een paard. Dat heb ik ook gedaan en het werkt uitstekend :D .

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:36

San1978 schreef:
Gewoon minder gaan werken en dan zeuren om een paard. Dat heb ik ook gedaan en het werkt uitstekend :D .

Neh ook al geprobeerd!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:36

Oh nee, ben al meer gaan werken om het zelf te kunnen betalen.....

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:43

Theoretisch is Storm ook van Paul omdat hij net zo hard meebetaald. Wij hebben één huishouden en één portemonnaie, maar dat is inderdaad bij iedereen weer anders.

Paul zou na die val voor geen goud meer op een paard stappen maar wel bij vrienden heel mans verkondigen WE hebben een paard _O-

Kunnen we Niels voor zijn verjaardag niet eens een paardrijles cadeau doen? Misschien gaat 'ie het wel leuk vinden ;) .

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 12:49

San1978 schreef:
Theoretisch is Storm ook van Paul omdat hij net zo hard meebetaald. Wij hebben één huishouden en één portemonnaie, maar dat is inderdaad bij iedereen weer anders.

Paul zou na die val voor geen goud meer op een paard stappen maar wel bij vrienden heel mans verkondigen WE hebben een paard _O-

Kunnen we Niels voor zijn verjaardag niet eens een paardrijles cadeau doen? Misschien gaat 'ie het wel leuk vinden ;) .

Niels heeft in het verleden in Tsjechië gereden waar ik bij was, maar gaat er echt niet meer op, hij vind er niks an.

Wij hebben ook een gezamenlijk huishouden en dus ook een gezamenlijke portemonnaie. Daarnaast hebben we nog allebei een eigen rekening voor onze hobby's te betalen, we vinden van elkaar dat we niet hoeven te "bloeden" voor de ander z'n hobby waar jezelf niets mee hebt.

Ik heb in het verleden al vaker paarden gereden die erg leuk bij me pastte, en heb ook niet eerder de verleiding gehad om ze te willen kopen, maar dromen mag altijd, toch?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:52

Mja... tja... ik vind dat je je partner niet moet "beteugelen" in zijn of haar dromen als deze haalbaar zijn. Kijk met twee andere paarden in een stal is het natuurlijk geen reeele wens, maar wanneer gabor er niet meer is, en dan?

Zo is iedereen daar natuurlijk anders in, maar ik heb een relatie gehad van 7 jaar waarin ik niks mocht, dus ik ben daar 180 graden in gedraaid...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:52

Túúrlijk ! En volgens mij vind je het zelf ook wel prima zo toch? Je bent druk met je zaak, je werk en alle andere 1001 bezigheden die je daarnaast nog doet. Je kan niet alles tegelijk hoor!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:55

Zo gaat dat weer bij iedereen anders denk ik Es! Wij denken er ook zo over, maar het moet financieel- en tijdtechnisch wel reeel blijven. Die afspraak hebben wij dan weer wel en daar houden we elkaar ook aan. Daarom was ik dit avontuur ook niet aangegaan als ik geen bijrijdster zou hebben. Ik zou (ook omwille van mijn werk) nooit meer thuis zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:08

IJp schreef:
maar dromen mag altijd, toch?

Over de woeste Bronco :+:

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:10

San1978 schreef:
Zo gaat dat weer bij iedereen anders denk ik Es! Wij denken er ook zo over, maar het moet financieel- en tijdtechnisch wel reeel blijven. Die afspraak hebben wij dan weer wel en daar houden we elkaar ook aan. Daarom was ik dit avontuur ook niet aangegaan als ik geen bijrijdster zou hebben. Ik zou (ook omwille van mijn werk) nooit meer thuis zijn.

als ik weer een relatie krijg wordt het ook schipperen, maar ik wil gewoon dat paard houden... klaar... en gezeur en gezanik wil ik er niet om. Diegene die komt die weet waar hij aan begint, en als ze niet willen dan niet...

Ik heb ontdekt dat je alleen ook gelukkig kunt zijn, en ik ga niet meer ongelukkig samen zijn... :o

zo, das eruit! hahaha..

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:17

You go girl !! Haha, dat lucht op zeker? Zo te horen was jouw vorige vriend een ei :Y)

Het scheelt ook wel denk ik als je je vriend leert kennen op het moment dat je al een paard hebt.

Als ik nu over een tijdje bij Paul aankom dat ik nóg een paard wil dan denk ik dat 'ie gaat zeggen dat ik dat maar lekker aan mijn nieuwe vriendje mag gaan vragen :D.

De zus van een vriend van mij is gescheiden omdat ze 3 paarden had en haar man wilde dat ze er in ieder geval één zou verkopen....

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:24

Dan zou ik er toch 1 verkopen hoor! hhahaha!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:44

Ja, ook hoor. Het is een beetje geven en nemen als je man de grens trekt bij 2 paarden dan vind ik dat ik daarin moet mee gaan hoor :D .

(mits ik straks met de oudejaarsloterij die 27 miljoen win dan ga ik nooooooit meer werken maar 1x in de week liedjes zingen met bejaarden en voor de rest de hele dag op mijn paard(en) zitten die ik dan uiteraard heb in alle kleuren ;) )

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:44

@ es : wat loopt ie mooi! nu krijg ik wel wat concurrentie-gevoelens }> merrie tegen ruin :D wat voor pad heb je er nu dan onderliggen? is geen dikke, lijkt het wel..... maar zadel ligt i.d. mooi op 'm - gelukkig! hoe laat zou jij vrijdag willen kijken / rijden dan? misschien dat Kim dan ook met BJ wil wachten (als ik 't heeeeeeeeeeeel lief ga vragen :o ) - kunnen we vergelijken :P

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:45

het beste is gewoon een partner vinden met dezelfde hobby!!!