DaphneHeros schreef:Beterschap snies, je hebt toch geen taco griep he???
Heeft Taco ook de griep dan?
Nee hoor, ik kuch gewoon op zn hollands
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sniesie schreef:Ap heeft wel genoeg staart maar zou het toch zonde vinden als ik er iets uit moet knippen.
En ik vind deze armbanden er ook wel uitzien als 15 euro armbanden. Als ik dan toch een stuk moet verknippen aan mijn paard dan zou ik liever iets meer besteden en een hele mooie armband kopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
_Rijkie_ schreef:dat gaan we nog niet redden, galop gaat nog met wissels om de pas, dat willen ze niet zien (nog niet
)
Ik wil in Juni met hem naar Almelo, daarvoor 1 of 2 keer zodat ie een beetje bekent is met proefjes en vreemd terrein e.d.

_Fieke schreef:vanavond weer oefenen met mustache! wat een droppie![]()
oh anniet ipv van vorige week ga ik morgen even 1 keer de proef doorrijden op Ed, omdat het vorige week mocht ga ik er vanuit dat het deze week ook mag maar wilde het toch nog even zeggen.
vind het zo aso om zomaar op je peerd te gaan zitten
Angelkisssss schreef:Carnaval lijkt mij ook wel eens leuk om mee te maken in brabant, en zeker als we een nachtje blijven slapen, dan hoeft niemand te bobben.
Anniet ik kan vrijdag Edje wel doen als je wilt.
(Jo dan kan ik New ook doen als jij een avondje voor jezelf wilt?!?)
JoNew schreef:Marije lief aangeboden maar vrijdag doe ik hem zelf wel want je moet hem donderdag ook al doen. Dan heb ik al lekker een avondje voor mezelf. Lekker eten met mijn dinnetjes!
Maar zou jij New wel zaterdagavond willen doen als je toch blijft na je les? Heb verjaardag van oma en is wel bij mijn ouders thuis maar is denk wel leuker als ik gewoon kan blijven. Hij moet dan nog even zijn hapje, hooi en 10 min wandelen ofzo. Oh en voor de 2e keer zijn medicijnen en zalfje.
.