Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja...dat had ik ook gedaan, en we oefenen het elke dag wel even...dus komt goedff op je kalender kijken liquita hoe je dat kan leren.
ATE schreef:Toevallig hadden we het er vanavond nog over dat Casper niet zo spastisch meer doet. Cloë heeft wel 1 x een flinke waarschuwing van Casper gehad, dus ze doet waarschijnlijk niet zo hardhandig meer. Nu mag ze zelfs tussen z'n benen door rennen en vanavond zat ze op z'n rug (toen hij lag). Casper kijkt dan wel zo van....dit vind ik niet leuk, hihi.vind die grote de kleine nu niet meer eng?
ATE schreef:ZUNDAPP
De zoon des huizes word 16... hij wil de wijde wereld in en krijgt van zijn vader een Zundapp.
Vader zegt: 'Denk je goed om de buddy seat?
Als het gaat regenen of je denkt dat het gaat regenen moet je dit er even opsmeren'. En hij geeft hem een potje vaseline.
Zo gezegd zo gedaan. Hij gaat met z`n Zundapp de wijde wereld in, ineens komt hij langs een boerderij en er staat een bord; gezocht hulp tegen kost en inwoning!
Hij denkt mooi!!
De boer laat hem zijn boerderij zien en vertelt hoe alles werkt. Alles is normaal behalve 1 belangrijk ding: 'Als we gezamenlijk eten zegt niemand een woord!
Degene die het eerst iets zegt moet namelijk de afwas doen..'
De jongen komt in de keuken en schrikt zich helemaal suf; er staat wel afwas van 3 jaar en tot het plafond.
Na een aantal keren gegeten te hebben met het boerengezin denkt de jongen: 'hmmmm die boerendochter is niet mis.'
Hij bedenkt zich niet, legt haar op de keukentafel en geeft haar een flinke beurt!
Niemand zegt iets...
De volgende dag denkt de jongen: 'die meid was niet mis maar de boerenvrouw ook niet!' Hij gooit haar ook op tafel en geeft haar een flinke beurt.
Niemand zegt iets
De dag erop zitten ze weer samen aan tafel
De jongen kijkt naar buiten en ziet dat het begint te regenen Hij pakt z`n potje vaseline
De boer springt op en schreeuwt.....
'IK DOE DE AFWAS WEL!!!!'![]()
![]()