Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nu al eeecht zin in
Wel kloten dat ze stoppen ja maarja, bezig kort maar krachtig dan keeei lang doorgaan en dat t dalijk niet meer leuk is...

Tessaa_ schreef:ik ga 23&24 mei
7 juni & 29 november![]()
en vanavond weer lekker paardrijden hopelijk is santana vandaag iets liever dan zaterdag!

!!
mja ik mag wel weer een x gekraakt worden denk ik zo
was wel eng maar wel grappig 

Lindy1109 schreef:@ suus: ja, morgen om 7 uur vertrekken. Josje en ik hebben da toevallig gisterenavond afgesproken. Dus ga je ook mee?
Het begin met een hond die onze paarden bijna kapotbeet, en ons de hele mikboom achter na zat, waardoor we bijna tegen een kar knalde, daarna gingen voor de grap wegcrossen, maar op het zandpad op de terugweg naaide ze er weer uit, en dan trekt ze dr neus helemaal naar de grond en kan ik gewoon niks meer.. Ik weet echt niet wat ik moet doen, en dan ga ik dr allemaal in dr mond trekken, maar dat wil ik helemaal niet maar ik kán gewoon niks anders.. poedersuiker zooi.
. Kan je dat niet bespreken met jou lesgeefvrouwtje?
? En gaan jullie allemaal naar de lama's! kan je daar nog kaartne voor krijgen of is dat onderhand al uitverkocht? Zou daar wel echt graag heen wille? waar kan je die bestelle?
ze liep op het laatst echt de hele tijd ontspannen zoo fijn!
haha. en waarschijnlijk herinnert ze het zich straks niet eens meer
Ben je naar tziekenhuis eweest, of geloven jullie t wel
?