Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zwartwitje schreef:Wow, zo ongeveer alles dus idd!![]()
En is het een beetje mooi geworden?
bebikaya schreef:het word nog beter hoor, de binnenbak bij de pensionstal word nog groter, die zal vergroot worden tot 20 x 60 meter...
bebikaya schreef:ja, inderdaad. er is nog geen termijn voor gegeven, maar ijs vertelde in ieder geval pas na het WK...
Zwartwitje schreef:Zo, netjes hoor. Ik vond die kleine binnenbak maar niks om in te rijden, dat weet ik nog wel. Vooral als je op zo'n groot paard zat, dan had ik altijd het gevoel dat ik m'n hoofd wel kon stoten
En je was ook binnen twee tellen aan de andere kant van de bak. We reden er weleens met zijn twaalven in, nou dan was ik echt niet blij
Oh, nog een naam die me te binnen schiet: Bjorno! Kennen jullie die nog?
Stef_Winston schreef:Zwartwitje schreef:Wow, zo ongeveer alles dus idd!![]()
En is het een beetje mooi geworden?
ja!![]()
Ik heb straf met nog een paar![]()
We gingen watergevecht doen; alles nat. Ging iemand zeggen dat we dat hebben gedaan. Moeten we met de finale van de Zitcompetitie komen helpen.(ik vind het niet zo erg, anders was ik er toch wel.)
Ik moet morgen Pedro voor iemand inrijdenHeb nog nooit op hem gereden, zal wel wat anders zijn dan manno enzo
.
En ik ga met Lianne wss Thomars, Robin of een Haflinger leasen.
En ik heb vandaag Sergio geredenGing wel slecht
, we reden buiten en kikkers zijn natuurlijk heel eng
. Verder ging het wel, maar ik zit toch liever op manno
![]()
Dat was het wel weer
Stef_Winston schreef:Nee ik hoorde het. Nu weer geen straf xD. Maarja ik ben er dan toch, want het is finale zitcompetitie.
En ze verleasen de Haflingers wel x) Lianne's vader ging het aan leone vragen
bebikaya schreef:Ben vanmiddag met Viking en Leone naar lisa geweest om te trainen, hij liep echt supergoed.
Als beloning mocht hij nog lekker 2 uurtjes de wei op daar, met als resultaat dat meneer niet meer naar huis wilde, hahaha.
was wel laat toen we weer op chardon terug waren, rond half zes.
1 juni zijn M1 debuut in Rotterdam.