Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:46

ja dat klopt er zijn nu 2 binnen rijbanen van 20x 40 meter een met juryhok boven en 1 met juryhok beneden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:49

Zo, netjes hoor. Ik vond die kleine binnenbak maar niks om in te rijden, dat weet ik nog wel. Vooral als je op zo'n groot paard zat, dan had ik altijd het gevoel dat ik m'n hoofd wel kon stoten Nagelbijten / Gniffelen
En je was ook binnen twee tellen aan de andere kant van de bak. We reden er weleens met zijn twaalven in, nou dan was ik echt niet blij

Oh, nog een naam die me te binnen schiet: Bjorno! Kennen jullie die nog?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 18:49

Zwartwitje schreef:
Wow, zo ongeveer alles dus idd! Wow!
En is het een beetje mooi geworden?

ja! Haha!
Ik heb straf met nog een paar Ach gut
We gingen watergevecht doen; alles nat. Ging iemand zeggen dat we dat hebben gedaan. Moeten we met de finale van de Zitcompetitie komen helpen.(ik vind het niet zo erg, anders was ik er toch wel.)
Ik moet morgen Pedro voor iemand inrijden Vingers aflikken Heb nog nooit op hem gereden, zal wel wat anders zijn dan manno enzo Vork.
En ik ga met Lianne wss Thomars, Robin of een Haflinger leasen Haha!.
En ik heb vandaag Sergio gereden Knipoog Ging wel slecht Bloos, we reden buiten en kikkers zijn natuurlijk heel eng Clown. Verder ging het wel, maar ik zit toch liever op manno Knipoog

Dat was het wel weer Vork

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:51

het mooie van deze verbouwing is dat de manege paarden in de manege stal kunnen blijven en via de ene deur de rijbaan in gaan en via een andere deur de rijbaan uit
dus je komt elkaar in de deuropening niet tegen en hoeft in de winter ook geen deken op te gooien en het stalpersoneel heeft minder veegwerk

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 18:56

Minder veegwerk?
Ik heb vandaag toch nog staan vegen na het voeren. Of bedoel je op het erf ofzo?

bebikaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:59

het word nog beter hoor, de binnenbak bij de pensionstal word nog groter, die zal vergroot worden tot 20 x 60 meter...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 19:00

bebikaya schreef:
het word nog beter hoor, de binnenbak bij de pensionstal word nog groter, die zal vergroot worden tot 20 x 60 meter...

ja dat hoorde ik. Dat het koetshuis erachter weg gaat toch?

bebikaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:02

ja, inderdaad. er is nog geen termijn voor gegeven, maar ijs vertelde in ieder geval pas na het WK...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 19:21

bebikaya schreef:
ja, inderdaad. er is nog geen termijn voor gegeven, maar ijs vertelde in ieder geval pas na het WK...

Ik ging even in je profiel spieke Vork, maar is Viking dat paard wat leone vandaag met de trailer ging halen. Ik hoorde namelijk van iemand dat het Viking was Bloos. Die trailer was er om 5 uur-half 6.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:22

Zwartwitje schreef:
Zo, netjes hoor. Ik vond die kleine binnenbak maar niks om in te rijden, dat weet ik nog wel. Vooral als je op zo'n groot paard zat, dan had ik altijd het gevoel dat ik m'n hoofd wel kon stoten Nagelbijten / Gniffelen
En je was ook binnen twee tellen aan de andere kant van de bak. We reden er weleens met zijn twaalven in, nou dan was ik echt niet blij

Oh, nog een naam die me te binnen schiet: Bjorno! Kennen jullie die nog?

Ja, Bjorno, met die grote witte bles, ondeugende ogen en altijd ponies proberen te pakken!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:24

Hey Peet, lang niet gesproken.....

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:36

Ja, die Bjorno Ja
Ik weet nog wel dat hij erg moeilijk te rijden was, volgens mijn vriendinnetje want die reed er vaak op. Maar in hoeverre dat waar was weet ik niet, we waren 12/13 Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:55

Stef_Winston schreef:
Zwartwitje schreef:
Wow, zo ongeveer alles dus idd! Wow!
En is het een beetje mooi geworden?

ja! Haha!
Ik heb straf met nog een paar Ach gut
We gingen watergevecht doen; alles nat. Ging iemand zeggen dat we dat hebben gedaan. Moeten we met de finale van de Zitcompetitie komen helpen.(ik vind het niet zo erg, anders was ik er toch wel.)
Ik moet morgen Pedro voor iemand inrijden Vingers aflikken Heb nog nooit op hem gereden, zal wel wat anders zijn dan manno enzo Vork.
En ik ga met Lianne wss Thomars, Robin of een Haflinger leasen Haha!.
En ik heb vandaag Sergio gereden Knipoog Ging wel slecht Bloos, we reden buiten en kikkers zijn natuurlijk heel eng Clown. Verder ging het wel, maar ik zit toch liever op manno Knipoog

Dat was het wel weer Vork

We hebben geen straf Tong uitsteken . En de haflingers verleasen ze trouwens niet hoor Steef Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 20:00

Nee ik hoorde het. Nu weer geen straf xD. Maarja ik ben er dan toch, want het is finale zitcompetitie.

En ze verleasen de Haflingers wel x) Lianne's vader ging het aan leone vragen Clown

bebikaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:04

hey fieke!
leuk dat ik je nog eens tegenkom, haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:06

Stef_Winston schreef:
Nee ik hoorde het. Nu weer geen straf xD. Maarja ik ben er dan toch, want het is finale zitcompetitie.

En ze verleasen de Haflingers wel x) Lianne's vader ging het aan leone vragen Clown

iK BEN ER DAN OOK Lachen

Oja?.. Nou de dochter van Ys (lianne) zei van niet Knipoog

bebikaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:06

Ben vanmiddag met Viking en Leone naar lisa geweest om te trainen, hij liep echt supergoed.
Als beloning mocht hij nog lekker 2 uurtjes de wei op daar, met als resultaat dat meneer niet meer naar huis wilde, hahaha.
was wel laat toen we weer op chardon terug waren, rond half zes.
1 juni zijn M1 debuut in Rotterdam.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 20:10

bebikaya schreef:
Ben vanmiddag met Viking en Leone naar lisa geweest om te trainen, hij liep echt supergoed.
Als beloning mocht hij nog lekker 2 uurtjes de wei op daar, met als resultaat dat meneer niet meer naar huis wilde, hahaha.
was wel laat toen we weer op chardon terug waren, rond half zes.
1 juni zijn M1 debuut in Rotterdam.

Dan was het dus Viking. Leuk paard trouwens Haha!

bebikaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:11

dank je.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:41

Geef hem eens ongelijk, dat hij niet meer terug wilde. Wie wil er nu niet op de wei lopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 20:45

Hahah.. ik stapte Falco uit en die zag een paard rollen nou hij wou zelf maar al te graag! Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 23:01

hé bebikaya gezellig, de ouwe garde haha, was altijd wel gezellig , ik sta er nu niet meer, maar heb daar heel lang gereden en lang met eigen paarden gestaan,

de goeie ouwe tijd,

ach nerts is niet meer, jammer,

kos en kasper weet ik ook nog wel, mijn ultime favorite was toch germaan hoor, ,

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 23:05

heb nog foto's van vroeger maar weet even niet meer zo snel waar ik ze heb gelaten, maar zodra ik ze heb , plaats ik ze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 07:40

Leuk asfact Haha! Haha!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:02

Zo ik kom ook weer even hier schrijven...afgelopen wedstrijd heb ik meegedaan op Robin en was eerste met 211 punten...Met de les rijd ik laatste tijd weer op maxi :d wil der ook keertje proefje op proberen