xan schreef:winnitou schreef:Nou Xan, heb heerlijk in het zonnetje buiten gezeten, wel met een dikke jas aan.
En ben je al bruin ??????
Ja vooral mijn benen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:winnitou schreef:Nou Xan, heb heerlijk in het zonnetje buiten gezeten, wel met een dikke jas aan.
En ben je al bruin ??????
winnitou schreef:Hoi Smuidra, lekker gegeten gisteren, was het gezellig?
heb je Evert weer overkunnen halen om tegaan rijden of heeft hij zijn inschrijfformulier al ingeleverd om te gaan mennen.
Erg druk maar zoooooooo gezellig op zo'n saaie zondag. 
smuidra schreef:Was vanmiddag heerlijk dansen in Wormer.![]()
![]()
![]()

winnitou schreef:Morgen heb ik weer een uur fysiotherapie en darna krijg ik een injectie in mijn knie (zelfde kant als mijn nieuwe heup).
Zie er best wel tegen op. (traumatische ervaringen van 18 jaar geleden).
), of aan iets lachwekkends (dat mens op die fries die je steeds moet voorlezen
) Wedden dat het helpt ! smuidra schreef:winnitou schreef:Hoi Smuidra, lekker gegeten gisteren, was het gezellig?
heb je Evert weer overkunnen halen om tegaan rijden of heeft hij zijn inschrijfformulier al ingeleverd om te gaan mennen.
Ja het eten was heerlijk. Evert komt nog steeds niet rijden.Willem wil ook mennen en Marisa ook. Gaan we weer met het oude ploegje op stap.
Maar dan niet op een paard maar achter de kont van een paard. Ik moet nog even bellen voor de inschrijfformulieren.
Was vanmiddag heerlijk dansen in Wormer.![]()
![]()
![]()
xan schreef:winnitou schreef:Morgen heb ik weer een uur fysiotherapie en darna krijg ik een injectie in mijn knie (zelfde kant als mijn nieuwe heup).
Probeer ontspannen te blijven.
Ademen via je buik ! En denk aan iets leuks (Jij op Nappie), of aan iets lachwekkends (dat mens op die fries die je steeds moet voorlezen
) Wedden dat het helpt !

xan schreef:Kop op, ook dit kun je aan.
We duimen voor je.
_sandra schreef:halloooooo, zou johanna al op haar msn hebben gekeken hihihi!!
LIQUITA schreef:En? ben je lekker opgeschoten in je huis???
ATE schreef:Mooi, ben zeer benieuwd. Als je keuken staat kom ik snel kijken.LIQUITA schreef:En? ben je lekker opgeschoten in je huis???
ja alles is klaar om de keuken te zetten en nick zijn kamer het laminaat ligt
winnitou schreef:He jaggieMorgen heb ik weer een uur fysiotherapie en darna krijg ik een injectie in mijn knie (zelfde kant als mijn nieuwe heup).
. Ik duim voor je dat het mee valt
. ATE schreef:Ja, dat schiet niet op. FF broertje inschakelenja leuk ik stop met msn hoor kost te veel tijd elke keer opnieuw starten