schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 14:22

Oh jee, dat is wel balen Acacia..arme beesten.

Vanmorgen heerlijk een buitenrit wezen maken met Romanzo.. wat is het toch een geweldig paard. Wel schrikkerig als hij zonder back up ( lees ander paard ) naar buiten gaat, maar je banketstaaf hem er zo weer voorbij, hoewel, picknickbankjes die opeens aan het eind van een ruiterpad staan, zijn toch wel heeel scary Haha!
En ff lekker staan kletsen met diverse mensen in het dorp, los teugeltje, en meneer gaan ff aan zijn been krabben, of een beetje staan soezen. Ik dank echt Cees bijna iedere dag dat we hem hebben kunnen kopen.

En de beurs van het weekend was k*t, echt heel stil, veel mensen, maar kopen ho maar.. dus gaan we ons toespitsen op andere dingen, en wil je weten wat, kijk dan maar even op mijn hyves... www.yavanna7.hyves.com geloof ik.

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:23

Goh,dat is balen voor je Acacia Boos! en voor je shires..
Hopen dat dze smid de goeie is.Volgens mij is de ene meer gericht op beslaan en de ander mer op bekappen,er zit veel verschil in die gasten.
Mijn smid is nog vrij jong maar hij maakt een serieuze indruk en gaat goed met die hoeven om,hij geeft ook les in Goes dus dat zegt ook dat hij er meer mee bezig.

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:34

Fijn voor je hoor Yavanna, dat je zo op je gemak bent met Romanzo .Hij is best wel een coole kikker,toch?
Wel balen ven je beurs,het zijn vast de naweeen van de feestdagen en de vakantieboekingen dat ze nu niet veel uitgeven..maarre je link doet het niet,dus wat gaat het worden?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:05

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:15

hey, ben ik ook ff vlug, want moet zo lessen, gister op concours geweest, zillion voor t eerst met siebe, jammer genoeg geen winst, maar de voor de eerste keer was ze superbraaf, conchita gewonnen met 196 en 202 Haha! trots trots Haha!
die van mij was helemaal van slag doordat zil op de trailer stond maar toch nog 1e met 204 en 2e met 201
al met al nog een geslaagde dag, en een ander meisje van stal had de strao gewonnen dus allemaal wat!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:44

Leuk voor Conchita en jij ook mooie punten ,hoor Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:36

leuk gefeliciteerd met de goede resultaten Jolanda Lachen

Wat ik me nou afvraag he, om de hoeveel maanden krijgen we het clubblad van de SR nou precies? En moet je echt je wedstrijduitslagen persé mailen, want ik heb heel vaak dat die wedstrijd waar ik gereden heb wél in het blad staat en uitslagen van andere mensen op die wedstrijd heb die ook lid zijn van de SR ook in het blad staan, maar ik sta er dan niet tussen Verward Moet je die uitslagen dan echt mailen of kijken ze gewoon op de uitslagen op internet?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:00

bedankt!!

beide annemarie, ik hou t voor mezelf altijd bij met een lijstje en datmail ik af en toe naar carolien, ze moet er al zoveel opzoeken en dan heeft ze iig alles

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:06

ok ik snap het nooit want ik sta meestal gewoon op de uitslagenlijst. maar ach boeiend maakt mij verder ook niets uit. Nou ik ga maar naar bed, heb zoveel huiswerk deze week niet normaal Gaaaap

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 08:47

Gaaf Jo, dan gaat ze aardig de goede kant op voor de L1. Hoeveel winst heeft ze nu, 6?
Het is jammer dat wij geen trailer, en mogelijkheid hebben om buiten Renesse te starten. We zouden eerst met Kim meerijden, maar helaas is Otto zwaar geblesseerd, en mag ze voorlopig niet starten Boos!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:59

gefeliciteerd Jow, zeker mooie resultaten !!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 10:21

katchina waar woon je eigenljik??

coole site!! ik ga vanaaf verder kijken!

yavanna en acacia thanx!!

wat heeft otto dan?? zonde zeg, vink echt superknol

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 11:46

Hij heeft een gat in zijn pees van zijn la been, en heeft 5 mnd stalrust,daarna langzaam opbouwen. Ze rijdt nu een paar keer pw op Ro. Voor Ro ook niet vervelend Haha!
Helaas gaan gelijk weer de roddels op de manege dat ze Ro mishandeld... ik word hier zo moe van Boos!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:52

hoe komt hij daar dan aan?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:53

Jow schreef:
hoe komt hij daar dan aan?

had ie al toen ze 'm kochten

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:25

Thanx,Jow Haha!
Ik woon in zierikzee.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:32

ow wacht jij was die op t hoekje bij gemeente toch??

annemarie: echt? wist ik niet, gelukkig maar, want pa was er oko me bezig geloof ik

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 14:17

Ja, hij had het al toen ze hem kochten, alleen was het nog niet zo groot, nu wel. Alleen nu die verhalen op de manege he... mishandelen hem, zorgen niet goed voor hem.. ik snap dat niet hoor, je hebt toch allemaal dezelfde hobby, wat schiet je dan op met dat geroddel.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:22

Yavanna schreef:
Ja, hij had het al toen ze hem kochten, alleen was het nog niet zo groot, nu wel. Alleen nu die verhalen op de manege he... mishandelen hem, zorgen niet goed voor hem.. ik snap dat niet hoor, je hebt toch allemaal dezelfde hobby, wat schiet je dan op met dat geroddel.

ff hoor ik snap het niet meer.... Haha! sorry Bloos
wat is er nou dan?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 14:53

Nou, het paard van een meisje van de manege ( snap je het nog Haha! ) heeft een gat in zijn pees, wat hij dus al had toen ze hem kochten, maar toen was het niet bekend ( ja hij was gekeurd, en foto's die toen 2 maanden oud waren ) Nu hadden de meiden pas geleden wedstrijd, er was toen tegen dat meisje gezegt, je moet half 11 starten, dus gaat ze er om half 10 op, vrij heethoofd, het paard dan he.. zodat hij lekker soepel zou zijn. Blijkt dat ze pas half 12 moest starten ( nee, ze stond op de dag zelf nog niet op de startlijst, heb zelf goed gekeken ) Dus heeft ze heel lang gereden wat de genadeslag voor dat gat was.
Nu moet hij dus 5 maanden op boxrust en dan met stappen weer opbouwen. Nu rijdt ze zolang ook op ons paard, ik bedoel een Z ruiter kan het niet slechter doen dan mijn B dochter toch Tong uitsteken Maar nu ga je dus de verhalen krijgen op de manege dat ze ons en haar paard mishandeld, en dat ze er niet goed voor is. Ik ken het meisje al sinds haar 2e ofzo, dus weet ik echt wel welk vlees ik in de kuip heb.. maar ik heb zo'n pesthekel aan het geroddel op de manege. Laat de mensen eerst hun hand is in eigen boezem steken.. dat is er dus eigenlijk aan de hand Knipoog

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:03

sja yavannah, dat is nou manege, hou je altijd... maarree.. gaat rob dan geen verhaal halen bij de verkopers? of wisten die t ook niet? zonde hoor, vind otto echt tof

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 17:21

Ja, dat weet ik dus niet, maar Kim komt zo eten, dus vraag ik het wel.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:28

Kim wist ook nog niet zeker wat ze zouden gaan doen.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 18:32

Hij blijft.. kim leest nu mee, maar hij blijft, gelukkig maar.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:35

Zit ze ook op bokt?? Lachen Haha!