RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:24

Wij gaan zaterdag kijken. En dan ga ik ook foto's maken. Ik ga trouwens mee met Irene Knipoog

De eigenaarse die raadde ons aan om in week 3 te gaan, dan hebben we mee leeftijd genootjes.

Maar ik heb nog 1 vraag;

Zijn de buitenritten afwisselend( met variatie, en daaarmee bedoel dat je ook weleens ergens anders langs ga)

En Zijn de dressuur lessen serieus? Want aangezien ik alleen zomers les krijg,(ivb eigen pony en geen binnenbak in de buurt) wil in dat ponykamp wel graag les.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:02

In de buitenritten zit wel variatie in de zin van: een andere route. Je rijdt hem bijvoorbeeld andersom of gaat een keer linksaf in plaats van rechtsaf en er zijn ook grote buitenritten van ongeveer 2 uur maar daar mag je alleen mee als je 'goed' kan rijden en ook alleen als het weer er voor is. Vorig jaar is er in de 1e week maar 1 grote buitenrit geweest omdat het de rest van de week rotweer was. Maar die buitenritten zijn echt geweldig! En de dressuur lessen zijn toch aardig aan de serieuze kant. Ze worden ingedeeld op niveau en het kan best zijn dat je met wijken aan de gang gaat of galopswisselingen en nog meer van zulke dingen. Het ligt net welk niveau je rijdt maar het is niet zo van: kom we rijden in een bak dus we rijden alleen rondjes. Slapen Dat is het totaal niet. Knipoog

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:39

@ loveshadow: Nee, ik snap heus wel dat het niet precies hetzelfde zal zijn. Dat was bij Poelenburgh ook niet zo, dus dat verwachtte ik wel een beetje Knipoog . Ohh ja: Sorry voor de late reactie. Ik had niet verwacht dat er nog een reactie zou komen, dus vandaar. Wie weet nóg meer te vertellen over het ponykamp bij Ini Slot? Als iemand een paar foto's van het kamp heeft, zijn die natuurlijk altijd welkom Vork .

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:50

@ _Mara_: Inderdaad; alleen maar rondjes rijden in de bak is zo saai. Ik ben blij dat er goed naar je niveau wordt gekeken en dat er ook serieuze dressuurlessen zijn. Pling Maar waar kun je trouwens het inschrijfformulier vinden, want volgens mij staat dat niet op de site?
Wat ik nog wilde vragen:
Bij Poelenburgh is het zo dat je de eerste dag eerst in een (soort) kring moet gaan zitten en jezelf moet voorstellen en daarna ga je op een paard/pony een spel doen en rijden tussendoor, want dan kunnen ze zien hoe goed je rijdt. Is dat bij het kamp bij Ini Slot ook zo of gaat het daar anders?
En moet je je eigen fiets meenemen naar het ponykamp voor als je bijvoorbeeld een uitstapje gaat maken? Zo ja, kan je als je je eigen fiets niet mee kan nemen je ook een fiets daar huren? En moet je ook je eigen geld meenemen? Ohh ja, en ik had nog een vraag; Mag je je mobieltje meenemen? (Op Poelenburgh mocht dat niet .)

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:55

er gaan hier vet veel de 1e week, ik ook Vork

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:55

_Irene11_ schreef:
@ loveshadow: Nee, ik snap heus wel dat het niet precies hetzelfde zal zijn. Dat was bij Poelenburgh ook niet zo, dus dat verwachtte ik wel een beetje Knipoog . Ohh ja: Sorry voor de late reactie. Ik had niet verwacht dat er nog een reactie zou komen, dus vandaar. Wie weet nóg meer te vertellen over het ponykamp bij Ini Slot? Als iemand een paar foto's van het kamp heeft, zijn die natuurlijk altijd welkom Vork .

hee, ook op poelenburgh geweest? ik ook, maar dat vond ik lang niet zo leuk als bij ini haha Vork Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:14

_Irene11_ schreef:
@ _Mara_: Inderdaad; alleen maar rondjes rijden in de bak is zo saai. Ik ben blij dat er goed naar je niveau wordt gekeken en dat er ook serieuze dressuurlessen zijn. Pling Maar waar kun je trouwens het inschrijfformulier vinden, want volgens mij staat dat niet op de site?
Wat ik nog wilde vragen:
Bij Poelenburgh is het zo dat je de eerste dag eerst in een (soort) kring moet gaan zitten en jezelf moet voorstellen en daarna ga je op een paard/pony een spel doen en rijden tussendoor, want dan kunnen ze zien hoe goed je rijdt. Is dat bij het kamp bij Ini Slot ook zo of gaat het daar anders?
En moet je je eigen fiets meenemen naar het ponykamp voor als je bijvoorbeeld een uitstapje gaat maken? Zo ja, kan je als je je eigen fiets niet mee kan nemen je ook een fiets daar huren? En moet je ook je eigen geld meenemen? Ohh ja, en ik had nog een vraag; Mag je je mobieltje meenemen? (Op Poelenburgh mocht dat niet .)

Het begin allemaal ja met een voorstel rondje ja. Dan kun je je gaan stationeren in je slaapplaats en dan een uurtje later ga je direct rijden. Er wordt vooraf gevraagd hoelang je al rijdt en zo en dan schatten zij in wat je gaat doen en op wie enz. Volgens mij vul je dat ook op het inschrijfformulier in die je denk ik wel krijgt wanneer je langs gaat deze zaterdag. En je hoeft geen fiets mee te nemen, want als je op 'uitstapje' gaat ga je met de auto. Er zijn begeleiders die een auto hebben en die dus ook rijden dus je hebt geen fiets nodig. En je mobieltje mag je mee maar die moet je wel inleveren, net zoals je horloge. Misschien een beetje rare regel maar ze willen dat je gewoon geniet en geen idee hebt van de tijd. Echt geweldig want je weet echt niet hoelaat het is en de dag gaat dan echt een stuk sneller voorbij dan wanneer je iedere keer maar weer op je horloge kijkt. Je mag hem dus meenemen maar hij wordt wel ingenomen, als je echt moet bellen kan het allemaal maar ze hebben gewoon geen zin in mensen die de hele kampweek maar lopen te smsen en te klooien met een mobieltje. Ik vind het wel begrijpelijk en ik vind het ook wel lekker hoor, gewoon tijdloos leven en fun hebben.

Ik ga steeds meer verlangen naar ponykamp maja ik kan niet, Ierland klinkt toch net een stukje leuker dan ponykamp. Bloos Wel vind ik het super jammer maar ach, gewoon rijden is ook gezellig. Haha!

Btw: misschien zie ik jullie zaterdag nog wel ergens tussendoor, kom namelijk helpen s'ochtends. Vork

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 21:25

xSwanHeart schreef:
QualityLover schreef:
Haha er staat altijd: 'bij mooi weer gaan we zwemmen' nou ik bne nog nooit gaan zwemmen bij Ini! Tong uitsteken jullie wel?

Ja, ik wel! Knipoog
Maar dat doet ze natuurlijk alleen met mooi weer hea Knipoog

ik ook [3/4jr geleden ofzo?]

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 08:06

Dat je je mobiel moet inleveren snap ik nog wel, alleen dat je je horloge moet inleveren.. Nors opkijken . Hoe kan je dan bijhouden of je al moet gaan poetsen en zadelen?! Dan moet je zeker de hele tijd naar een klok toe lopen. Ohh ja _Mara_: kun je me ook vertellen of je geld moet meenemen?
Ohh ja en trouwens: Ik ga zaterdag niet er naartoe hoor Knipoog . Ik woon namelijk 2,5 uur rijden van Ini Slot af. Alleen Marije gaat dan kijken.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:41

_Irene11_ schreef:
Dat je je mobiel moet inleveren snap ik nog wel, alleen dat je je horloge moet inleveren.. Nors opkijken . Hoe kan je dan bijhouden of je al moet gaan poetsen en zadelen?! Dan moet je zeker de hele tijd naar een klok toe lopen. Ohh ja _Mara_: kun je me ook vertellen of je geld moet meenemen?
Ohh ja en trouwens: Ik ga zaterdag niet er naartoe hoor Knipoog . Ik woon namelijk 2,5 uur rijden van Ini Slot af. Alleen Marije gaat dan kijken.

Ghehe, ik ben dan Tamara wel niet, maar ik ben [net zoals ongeveer iedereen hier,] vaak zat bij Ini op kamp geweest Lachen Dus ik zal het je allemaal haarfijn uitleggen.
Vorig jaar is de regel veranderd Knipoog Je mág nu je mobiel en horloge houden, maar je kunt hem ook inleveren, bijv. als je bang bent dat 'ie gestolen wordt. Poetsen en zadelen wordt gewoon gemeld hoor Knipoog Dus je hoeft niet bang te zijn dat je te laat komt Tong uitsteken
Als je op de markt wat wil kopen is het wel slim om geld mee te nemen, ja Knipoog Maar het is niet persé nodig natuurlijk... Eigen keus Knipoog

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:43

Dank je dat je het me even uitlegd Marjolein! Haha! Ik ben blij dat je je mobiel en horloge toch gewoon bij je mag houden Pling .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:46

Haha, snap ik Lachen 't Is en blijft alleen wel verboden om met dat ding te gaan slepen over de manege. [Dus met je mobiel naar de paarden toe enzo. Omdat ze [volgens mij] willen dat je ook goed aandacht aan je paard besteedt enzo Lachen]

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:52

Ohh ja dat snap ik ook wel. Dat je je mobiel zou moeten inleveren vond ik ook niet zo'n probleem alleen je horloge inlveren wel! Oh ja, jij gaat toch in de eerste week op kamp? Helaas kan ik niet in die week, omdat ik dan nog niet vakantie heb en omdat die week al vol is Ach gut . Waarschijnlijk ga ik met Marije(Marijee op bokt) en Fleur(La_Fleur op bokt) in week 3.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:07

Ik ga over 10 min richting diever Haha!

Ga zo dan ook foto's maken.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:11

Leuk! Ben benieuwd naar de foto's Marije!! Pling

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 16:48

Ghehe, ik ben ook wel benieuwd wat je ervan vond Lachen
En eigenlijk ook wel naar de foto's Tong uitsteken lol
[Alsof ik dr nog nooit ben geweest]

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:07

Het is mij zeer goed bevallen.
Wat mij betreft gaan we er heen.
Ook hoe hun dan dat zeggen, Niks moet, alles mag. Dat vind ik juist weer erg goed.

En verder ik ga zo de foto's uitsorteren, en versturen naar Fleur en Irene.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:07

Mij lijkt het ook een erg leuk kamp en wat mij betreft gaan we er heen in de 3de week Knipoog !!
Alleen dat de ouderen in de kantine slapen bevalt me niet echt. Ik zou persoonlijk liever in één van die huisjes willen slapen.
Maar voor de rest ziet het er leuk uit(wat ik op de foto's heb gezien dan) Pling .
Trouwens: Wie gaan er nog meer in week 3?! Knipoog
En Marije: Waren er nog meer foto's? Want je zegt in je vorige bericht dat je de foto's ging uitsorteren.
Helaas Marjolein, dat ik niet in de eerste week kan. Dan heb ik nog geen vakantie Ach gut .
Laatst bijgewerkt door _Irene11_ op 08-03-08 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:08

Ohh ja en wat ook super is, dat je geen corvee hebt!!! Haha! *LOL*

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:37

Even tussen de kampverhalen door een melding van de les van vanochtend (vorige week was ik ziek dus moest et heel erg lang zonder mn draakje doen...):
Kheb er heel weinig woorden voor behalve WAUW! zelden zo'n fijne les gehad! Hadden les van Winneke en ze gaf me een paar hele praktische aanwijzingen waardoor ik rally ineens had lopen als een top dressuurpaard! Kon zelfs doorzitten omdat ie zo fijn liep! Geen enkele poging tot bokken, zelfs in hoeken aangesprongen en hij galoppeerde volledig ontstappen en grotendeels aan de teugel Haha! Het was ineens een totaal ander paard Pling Kzat echt met een big smile dr op, volgens mij zag dat er heel dom uit hihi Ook even travers geoefend, eindelijk weer eens wat nieuwe oefeningen Pling Ben weer benieuwd naar de verhalen over aankomende maandag!!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 00:17

_Irene11_ schreef:
Mij lijkt het ook een erg leuk kamp en wat mij betreft gaan we er heen in de 3de week Knipoog !!
Alleen dat de ouderen in de kantine slapen bevalt me niet echt. Ik zou persoonlijk liever in één van die huisjes willen slapen.
Maar voor de rest ziet het er leuk uit(wat ik op de foto's heb gezien dan) Pling .
En Marije: Waren er nog meer foto's? Want je zegt in je vorige bericht dat je de foto's ging uitsorteren.
Helaas Marjolein, dat ik niet in de eerste week kan. Dan heb ik nog geen vakantie Ach gut .

Ben dr een keer geweest en ging toen ook in kantine slapen. Das juist leuk hoor Haha! Heeft veel voordeel Knipoog
Leuk dat jullie het verder leuk vonden Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 00:18

Zwerte schreef:
Even tussen de kampverhalen door een melding van de les van vanochtend (vorige week was ik ziek dus moest et heel erg lang zonder mn draakje doen...):
Kheb er heel weinig woorden voor behalve WAUW! zelden zo'n fijne les gehad! Hadden les van Winneke en ze gaf me een paar hele praktische aanwijzingen waardoor ik rally ineens had lopen als een top dressuurpaard! Kon zelfs doorzitten omdat ie zo fijn liep! Geen enkele poging tot bokken, zelfs in hoeken aangesprongen en hij galoppeerde volledig ontstappen en grotendeels aan de teugel Haha! Het was ineens een totaal ander paard Pling Kzat echt met een big smile dr op, volgens mij zag dat er heel dom uit hihi Ook even travers geoefend, eindelijk weer eens wat nieuwe oefeningen Pling Ben weer benieuwd naar de verhalen over aankomende maandag!!

Super zeg dat het zo fijn ging Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:51

marleendv_88 schreef:
_Irene11_ schreef:

Ben dr een keer geweest en ging toen ook in kantine slapen. Das juist leuk hoor Haha! Heeft veel voordeel Knipoog
Leuk dat jullie het verder leuk vonden Haha!

Mij lijkt het ook zo gezellig.
Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:28

Zwerte schreef:

Woow super gaaf! Hehe wat soms een andere intructrice wel niet voor wonderen kan doen. Haha! En waaah ik heb zin in morgen! Ik hoop echt dat ini het niet vergeten is dat ik sas gekozen heb Schijnheilig en ik vervolgens op Bram mag ofzo Scheve mond En ik ga ook trakteren mensjes en wel op slagroomsoezen! Dus bereid je voor op een lekker koud nagerecht na het rijden. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:50

Zwerte schreef:

Ooo wat heerlijk dat ie zo fijn liep en dat je zo heerlijk gereden hebt!! Lachen Heb je nog wat nieuwe tips voor ons? Pling Koe, ghehe! Ik heb ook echt enorm veel zin in morgen, ben vooral benieuwd of Mara inderdaad op Sas mag en hoe dat dan gaat. Hihi misschien kun je een bodyprotector van Ini lenen, Mara, je weet het nooit met die schijnheilige Sas Knipoog .

En leuk om te horen dat de manege jullie wel aansprak, Marije en Irene! Ik weet zeker dat jullie echt een superkamp zullen hebben. En als je liever niet in de kantine wilt slapen dan kun je dat misschien nog wel even aangeven, misschien willen ze er rekening mee houden. Maar het is zo erg nog niet hoor, om in de kantine te slapen! Onze halve (nou ja bijna de hele Tong uitsteken ) maandagles heeft er vorig jaar geslapen en dat was supergezellig. De tafels en stoelen gaan er dan uit, dus dan is het al wat ruimer. Wat ik ook leuk vond vorig jaar, is dat we gewoon wakker mochten blijven zolang we wilden, als we maar in ons achterhoofd hielden dat we toch wel wat slaap nodig hadden, aangezien je de volgende dag natuurlijk wel weer met paarden te maken hebt. In het kamphuis moet je op een gegeven moment wel stil zijn/fluisteren omdat er ook 'kleintjes' zijn die willen slapen. Lachen

Er stond trouwens ook een artikel over de manege in de 'STIEL', een blad dat hier blijkbaar al tijden huis aan huis wordt bezorgd, maar waarvan ik nog nooit had gehoord. Ik denk dat hij ook wel in Diever wordt bezorgd. Is wel een leuk artikel, moet je maar even kijken Knipoog .