Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Uprica schreef:Kendera schreef:wat vraagt carmen tegenwoordig voor een 1/2 uur dan?
20 euro voor een half uurtje!
vind ik best veel ook Ingrid vraagt dat toch?
Cher geeft ook les en die vraagt een 10 tje
DaanxBien schreef:HAHA
KEL IK WIST NIET DAT EBEN PLAYMATE OF THE YEAR WAS!![]()
Je wilde ons zeker niet jaloers maken!
Liesje89 schreef:Nou ben net terug van Ed, Kel ik heb je halster. Hij was het minst beschadigd van allemaal. De anderen waren zo ontzettend verminkt dat ik ze heb laten hangen, ik wacht wel op de volgende partij, hihi!
Ik heb zwarte fleece bandages gekocht, ben er blij mee.
4 van BR voor 13,95 da's niet zo duur he
Liesje89 schreef:Sorry Vanes..![]()
Word niet oefenen zondag..
Ik zit in Groningen bedacht ik me net..
Wanneer is een andere optie voor je? Ik ben heel flexibel, iedere dag beschikbaar.
Ik studeer namelijk thuis op het moment

Liesje89 schreef:Ontzettend. 3 uur en een kwartier in de trein
Als we er om kwart over 12 willen zijn, moeten we 9 uur weg
sorry, zal niet lachen

Liesje89 schreef:Gaaf toch
Alle manen eraf
loveseben schreef:Liesje89 schreef:Sorry Vanes..![]()
Word niet oefenen zondag..
Ik zit in Groningen bedacht ik me net..
Wanneer is een andere optie voor je? Ik ben heel flexibel, iedere dag beschikbaar.
Ik studeer namelijk thuis op het moment
ja lekker is dat zeg, ze wou ook net op mij oefenen![]()
wat ga je doen in groningen???????????????

Kendera schreef:Jammer lies!! anders woensdag volgende week? dan ben ik smiddags vrij.. anders idd die zondag erna? of zaterdag? haha
groningen is een leuke stad om te shoppen, neem niet teveel geld mee meid
ik ga even oefenen met de camera van liesje wan, zij heeft een cam die bij mij 1 van de drie opties is die ik wil hebben.. dus ze is zo lief om mij hem even te lenen

Hollybollie schreef:Al die nieuwe mensen en paarden, ik weet niet meer wie wie is tegenwoordig... Ik word oud
, luister beter naar Liesje 
Hollybollie schreef:Jeminee, wat gaan jullie rap hier! Moeten jullie niet werken ofzo???
Morgen krijgt Holly (alweer) een nieuwe buurvrouw of meneer. Ik hoop dat het nu een beetje voorbij is met het stallenswitchen. Al die nieuwe mensen en paarden, ik weet niet meer wie wie is tegenwoordig... Ik word oud
Kendera schreef:J
ik ga even oefenen met de camera van liesje wan, zij heeft een cam die bij mij 1 van de drie opties is die ik wil hebben.. dus ze is zo lief om mij hem even te lenen